Jump to content

aa220788

  • הודעות

    175
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aa220788

  1. מה לגבי סיבית? ראיתי הרבה תיבות מקוריות של רמקולים מעץ סיבית. מה החסרון ומה היתרון? אם זה טוב לבנות מסיבית אני יכול בלי בעיה יש לי מספיק פלטות של סיבית בהשג יד, לעומת כל סוג עץ אחר כדוגמת mdf או סנדוויץ. מבחינת כלים אין לי שום בעיה יש לי אקדח סיכות {לחץ אוויר} וגם אקדח מסמרים{לחץ אוויר} וגקסו ומסור דיסק ומסור סקייל וכל כלי שצריך אין לי בעיה עם זה. ועוד משהו..התיבה צריכה להיות ניידת כלומר לא כבדה..בהתחשב בכך שהיא 82 ליטר...אני מצרף תרשים של התיבה.
  2. טוב תודה
  3. כבר עשיתי חיפוש והגעתי לתרד שיש בו רק ויכוחים ואין בו תשובה סופית ממשית. התיבה מיועדת לרמקול הגברות..אותו רמקול שפתחתי עליו דיון לפני כמה ימים כאן. יש לי כבר נתונים לתיבה וסרטוטים הכל מוכן רק התלבטות בין סוגי העץ ומחירהם.
  4. כמו בכותרת..איזה עם איזה עץ מומלץ לבנות תיבה?
  5. איך התיבה הזאת?
  6. קבלתי נתונים לגבי התיבה שאני אמור לבנות כפי שהיא אמורה להיות במפעל..תיבה בנפח 82 ליטר ותדר 41. אם מישהו יוכל לחשב לי מידות לתיבה אני אשמח.
  7. בהמשך לתרד הקודם שלי שדיברתי בו על הרמקולים . http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=111934 אני צריך עזרה לתכנן לרמקולים שלי תיבה מתאימה. תודה מראש
  8. בדקתי במחשבון הזה http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/portedbox/27-12-04-Theory-ported-Box-design.html וקיבלתי תנתונים שבתמונה שמצורפת..וזה לא נראה לי הגיוני או שאני טועה והמחשבון צודק.
  9. מישהו כאן יכול לעזור לי לתכנן להם תיבה?
  10. אז בוא נגיד שאני לא מתפקד אותו כסאב לרכב{אלא לרמקול ביתי.}...איזה תיבה אני אמור לבנות לו? פתוחה? אטומה? כמה ליטר? עם איזה מגבר להרים אותם?
  11. הנה מה שרשום על הרמקול pas professional audio systems san marcos, california 92069 manufactured in the united states of america model no. hl1580c serial no. 39612 ועל הממברנה עצמה כתוב 104-10
  12. אין לי מושג. זה יעזור אם אני אצלם אותם ?
  13. אז ככה קיבלתי מחבר 2 רמקולים של חברת pas. 15' כל אחד,הם עובדים. השאלה שלי היא האם ניתן לשים אותם בתיבה שיתפקדו כסאבים?
  14. חבר שלי ריפד גג של 306 קבריולט ב400 שקל אצל מישהו בעכו..אין לי מושג אצל מי..תנסה אצל אחד מהרפדים באזור עכו.
  15. האצבק או קופה או רגילה..שתיהיה שמורה במצב טוב בין השנים 92-95. בה"פ בלבד
  16. הדרך הנכונה לרדת לאילת היא עם הלשון...
  17. יש לך אולי לינק או שתוכל לשלוח לי אותה?
  18. ניסתי בהמלצתכם את הסיסטם מכניק פרופשיונל 6 וזה דפק לי תמחשב.. בתחילה הכל נראה טוב ויפה והיא עובדת חלק עד שקיבלה קריזה והתחילה לשבש הכל אז מחקתי אותה ועכשיו יש לי מלא תוכנות מעצבנות שרצות בזיכרון ומאיטות את המחשב וגם רוב אתרי האינרטנט לא נפתחים לי. אז אם יש תוכנה אחרת אפילו ל30 יום ניסיון רק כדי לנקות את כל הזבל מהמחשב ושיסדר אותו לפחות כמו שהיה זה יהיה טוב.
  19. השרת של חברת אייסיקיו נפל לכמה ימים וחזר חלקית ..חלק מהאנשים יכלו עדיין להתחבר וחלק לא..
  20. קודם כל מזל טוב . ולעניין...אני קונה תמיד בוואלה שופס אך לעיתים רחוקות משתמש גם בנאטאקשין וב פי1000 ובאול סייל. אלו ארבעת האתרים שאני אישית מעדיף ,מבחינת אמינות,מחיר,ונוחות קניה.
  21. באמת אין שום הגיון להכין מסכה מקרבון...מפיבר גלאס עדיף כבר זה לא טיסן שצריך לחסוך בגרמים..מה גם שפיבר גלאס יותר זול משמעותית מקרבון.. ולדעתי אתה יכול אפילו להכין לבד...מישהו עשה פה וצילם ...תנסה !
×
×
  • תוכן חדש...