Jump to content

ירוני

  • הודעות

    386
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירוני

  1. אבילה אתה ענק יש לך קרירה חדשה!!! ירון
  2. היי לירוי לא התקשרתה ??? אני מבין שנפתרה הבעיה ????????? כי הפתרון נכון להיום פשוט מאוד. ירון
  3. היי אתה יכול לצור איתי קשר ב-050-6822722 ואני השמח לעזור לך. ירון
  4. 903 סמ"ק אבל הדגם הוא 850 ולכן 850 פעם . ירון
  5. כל הכבוד לבעלי החולצות הכתומות אחלה רעיון. אני מודה להם באופן אישי תודה 850 פעם ברנד ירון
  6. היי לירוני ראשית שתגיע לגיל 30 יש לך ממני את המפתחות (בדיחה דוקרת כמובן). לגבי הצבע: תתחדש, אהבתי את הצבע. ממתין לראות את כולה. לגבי הסימלון תתביש לך !!! מה זה ??????? התמונה הקודמת בהרבה יותר שווה. אוהב :inlove: ברנד ירון
  7. תמונות נוספות + מנוחת הקובלנצים.
  8. הגעתי למוסך כרגיל לבקור. ואז אני רואה דבר נוסף יפיפה נמצא על אחד הליפטים חוץ מהספיידר שלי. זאת כמובן "ביאנקינה" שהיתה שייכת לקובי מרמת השרון וכרגע משופצת ע"י חבר חדש במועדון.את המנוע כמובן "הקובלנצים" מבצעים. כמה תמונות לשתוף את העיניים. ירון
  9. לירוני 850 פעם מזלטובים :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: הפיאט ממתינה לך כמו שהבטחתי לך. ואבא שלך ""מאוד נחוץ לנו ""לא פחות ממך .אם כי אכשיו אתה נוהג למפגשים. להשתמע ברנד ירון
  10. 3 בעלי הספיידרים גדול משה.כ ,משה.א , וירון.ב (חסר רק את ארנון שלא מגיע למפגשים וחבל)
  11. היי משה דיברנו בעבר על הנושא. הפולי האורגינאלי פשוט "דפוק" המהנדס שתיכנן אותו לא חשב שהפחיות האלו מאבדות צורה מהחום של הסיבוב והפולי נישחק. אני שלחתי לחרט שיצר לי פולי מחומר מאוד קל . לגבי המידה של הפולי יש כמה פירושים: 1. אם הפולי קטן מידי זרימת המיים כל כך מהירה (בסל"ד גבוהה) ולכן המיים לא מצליחים להתקרר ברדיאטור והמנוע מתחמם. 2.אם הפולי גדול מידי רק בסל"ד גבוהה מעבר המיים הוא כמו שצריך ולכן בסל"ד נמוך הרכב התחמם. *אני לא זוכר את המידה המדוייקת. אבל הפולי שלי קטן מהמקורי בחצי ס"מ ועד מהירות של 80 קמ"ש + בערך הרכב נוסע מצויין .אם אני מעלה את המהירות המנוע מתחיל להתחמם. ושאני מוריד את המהירות הוא מתקרר בחזרה. (((אני חושב שזה מסביר את התאוריה שלי ))). ***דבר נוסף שיש לבדוק בהרבה מכוניות הוציאו את הטרמוסטט חום שזאת תאוריה לא נכונה ויש להחזיר אותו. ((טרמוסטט של סובארו מתאים למי שמחפש רק צריך לפתוח לו עוד כמה חורים))) להשתמע ברנד ירון
  12. 850 פעם מזל טוב לאיש וידי הזהב שלו. :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: להשתמע ברנד ירון ננעל עד ליום ההולדת הבא של חתן השימחה. את הקודם הוא כנראה כבר שכח.
  13. לאיש יקר מאוד (עם פוטנציאל אדיר שיש כאלו שלא רואים אותו וחבל...המבין יבין) 850 פעם מזל טוב :beerchug: :beerchug: :beerchug: :smilecolr :smilecolr :smilecolr :smilecolr:multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: אוהב ברנד ירון
  14. לאיש יקר מאוד (שיש אנשים שלא רואים בו את הפוטנציאל האדיר והמבין יבין) מזל טוב 850 פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם אוהב ברנד ירון
  15. התמונות באמת באיכות מעולה מאוד ! אבל אם אני לא טועה זה מועדון של רכבי אספנות לאאא???? (לא שיש לי בעיה עם כל האנשים שבאים ברכבים חדשים .כל מי שמגיע מבורך אבל... החניון מיועד לרכבי אספנות בימי שישי.ורכבי אספנות בסוף חונים בחוץ (לדומא MG) כי אין לה מקום????). כיף לראות כל כך הרבה אנשים מגיעים למפגשים. בואו נחפש מקום גדול יותר.(אני כבר דברתי עם זמי על מקום אבל....?) תודה ירון
  16. ירוני

    Fiat 500

    ים של כסף כי הפיאט במצב מעולה ובמכס תשלםםםםםםםםםם. ירון
  17. ירוני

    אטוטמוטור 2006.

    היי מושיקו במיוחד בבשבילך חם מהתנור: ירון
  18. ירוני

    ריקשה למכירה

    מי שבאמת מעונין לכבוד החג אני מוריד את המחיר שלה למי שבאמת מעונין לשפץ אחת כזו. ירון
  19. קובי מה אתה לגיד על זו??????? (כסף קטן) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fiat-850-SPIDER-850-FIAT-SPYDER-CONVERTIBLE-MINT-CONDITION_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6218QQitemZ4625661952QQrdZ1QQtcZphoto ירון
  20. כן אני יודע. לי יש את הספיידר שלי ירון
  21. והמחיר עוד לא נסגר? http://cgi.ebay.fr/FIAT-850-SPIDER_W0QQitemZ4623479634QQcategoryZ18305QQtcZphotoQQrdZ1QQcmdZViewItem
  22. ירוני

    FIAT 850 SPORT SPIDER

    מדגיש
  23. כנסו ללינק הבא מחיר התחלתי 99 דולר. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1969-Fiat-850-Spider_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6783QQitemZ8046065947QQrdZ1QQtcZphoto
  24. העם רוצה את קובי מילוא!!! רק הגינגי יכול. אוהבים אותך 850 פעם ירון
  25. ירוני

    FIAT 850 SPORT SPIDER

    מושיקו היקר אם אתה מחפש עבודה????? אל תיפנה "ללוי יצחק" כי הוא לא יקבל אותך כשמאי רכב!!! (הכל בהומור כמובן) ירון
×
×
  • תוכן חדש...