Jump to content

ירוני

  • הודעות

    386
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירוני

  1. שלום לכולם דיברו כבר על הנושא הזה לא פעם אבל??? 1. אילו יריעות זפת באמת טובות ל "רכב" יריעות זפת שלא נופלות מהחום או נמסות מהחום מנוע. ומבודות חום/רעש טוב? 2. איפה אפשר להשיג יריעות זפת כאלו??? 3.כמה הם עולות ואיך זה מגיע??? 4.איך מדביקים אותם לפח כך שלא יפלו???? תודה מראש ירון
  2. מצא 850 פעם מזל טובים ירון
  3. יש לי תמונות נוספות של אירית בתלבושת של שנות ה(פחות 30 שנה) ואין לי אישור לפרסם אותם . אבל באישור "מיוחד" מירון וול הבת שלי בפיאט 500 ירון
  4. לכל מי שמעונין "" באישור משרד התחבורה""" http://cgi.ebay.co.uk/VOLKSWAGEN-VW-BEETLE-TRIKE-HALF-CAR-HALF-BIKE-RED_W0QQitemZ320027403408QQihZ011QQcategoryZ29750QQtcZphotoQQrdZ1QQcmdZViewItem
  5. ירוני

    מרצדס 190SL

    יש אחת יפה למכירה... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mercedes-Benz-SL-Class-1958-Mercedes-Benz-190-SL_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6338QQihZ013QQitemZ230027152692QQrdZ1QQtcZphoto
  6. ירוני

    היצטרפות למועדון

    לא מעט זמן עד שהצלחתי לצרף איש יקר כמו נתי למועדון. לא רק בזכות הידע שלו אלה בזכות האדם שהוא. במכוניות שלי רק הוא ודני היחידים שנוגעים. תמיד המוסך נקי מסודר ותמיד יש לו זמן (לשטויות שלי(אספנות)) על כל בעיה שיש לי תמיד יש לו תשובה ואם לא הוא הופך עולמות . מזל טוב נתי ושנמשיך כך עוד הרבה שנים. ירון
  7. הגיע מישלוח ענק חדש לוילנציק מאלנבי בת"א של דגמים 1:43 1:18 ועוד. כדאי להגיע. דגם ב 1:43 שנוסף לאוסף הפיאטים שלי היום ירון
  8. רק אם יש לה רדיו.
  9. בדוק!!!!!!!!!!!!!!!!!
  10. לידיעתכם שימו לב לנוהגים? בכביש 6 , ?החל מהשבוע, ?החלה המשטרה ?להפעיל מכמונות מהירות אוטומטיות על כביש 6. ?המהירות ?המרבית המותרת בכביש עומדת על 110 ?קמ"?ש , ?אולם המשטרה מתחילה לאכוף החל מ 130 ?קמ"?ש ?ומעלה. במכמונות/?מצלמות אלו? המשטרה אינה מורידה 5 ?קמ"?ש מהמהירות הרשומה (כמו במכשירי הלייזר (?ממל"?ז. ככלל המשטרה מתחילה לאכוף , ? בדרך בין עירונית, ?החל ממהירות הגבוהה ב-20 ?קמ"?ש מעל המהירות המרבית המותרת? באותו קטע כביש. היתפסות בנהיגה במהירות? העולה ב 41 ?קמ"?ש מעל המותר בדרך בין עירונית עלולה לגרום ?לפסילה ?מנהלתית ?וכרוכה בהזמנה לדין. בנוסף: ?ברחבי הארץ החלו? מהשבוע לפעול מצלמות אמיתיות ( ?לא קרטון...) –?מוקמו כ-300 ?מצלמות –?שימו לב! נסיעה בטוחה וזהירה ירון
  11. למה התכוון המשורר??????
  12. מי יודע,מי יודע מה הרכב שבתמונה?
  13. לבקשת משה אזולאי הגדול.... טיפ טיפה מהאוסף שלי. רוב המכוניות ב - 1:43 וחלק ב - 1:18 זהו את המכוניות/ אופנועים????????????? להשתמע ירון
  14. באוסף שלי יש לי אוסטין ב- 1:18 צילמתי במיוחד . ירון
  15. כן כן הריקשה למכירה!!! לאחר פחחות וצבע. ברקסים חדשים. מצבר חדש. שיפוץ הפנים:ריפוד הגג. שיפוץ הדשבורד. המנוע לאחר טיפול. שיפוץ משאבת ברקס. גומיות חדשות + צינורות. טסט לשנה. יש לי חלקים נוספים כגון: מראות ניקל חדשות, פגוש קידמי חדש, הגגון של תא המיטען מאחור ועוד. נוסעת מעולה. אורגינאלית לחלוטין. לגבי המחיר אני מבקש מחיר סביר והוגן בהתחשב לכל המפורט מעלה. למי שבאמת מעונין שמי: ירון הפלאפון שלי : 050-6822722 להשתמע
  16. עוד כמה תמונות
  17. כמה תמונות מהיום ה"""קריר""" שהיה היום ירון
  18. התמונה מפורסמת באישורו של המצולם!!! חידה? המצולם ברגע של התרגשות בחנות הדגמים של וילנציק. מי בתמונה ????????????????????????????
×
×
  • תוכן חדש...