-
הודעות
478 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי pozailov
-
רכיבים למערכת לקליאו ספורט דור III - תקציב 5-6K
pozailov פרסם הודעה בנושא של Ch3wbacca בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מקבל מה את מה שאתם אומרים , בואו נפסיק ולא נתעלק לבחור פה על האשכול שלו יותר אשמח להשמיע לך את המערכת אצלי ברכב ברגע שאסיים אותה באחד המפגשים -
רכיבים למערכת לקליאו ספורט דור III - תקציב 5-6K
pozailov פרסם הודעה בנושא של Ch3wbacca בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כל אחד ודעתו האישית וזה מה שיפה בענף הזה , כל אחד מתחבר לסוגים אחרים של רכיבים עדיין , מסקרן אותי באיזה סט אפ יצא לך לשמוע את המגבר הזה סתם לידע כללי -
מעריך את העזרה אבל בשביל להנות מסט שלושה חלקים צריך להוסיף מגבר , ולעשות בניות למידים וכרגע אני לא בכיוונים של הרפתקאות כאלה . אני אחכה לMLK165
-
אין לי עניין ברכיבים במחירים האלה , שמתי לב שלא ציינתי את זה אבל בכל אופן הטווח הוא עד 2500 ואין לי בעיה למשומש
-
פורסם בפורום הלא נכון בטעות פרסמתי מחדש בפורום הרלוונטי בבקשה למחוק
-
הדבר האחרון שנשאר לי בשביל להתקין את המערכת זה הסט קומפוננט , כיוונתי לMLK165 מהניסיון שהיה לי איתו הייתי מרוצה ממנו מאוד . אין כבר דרך להשיג את הסט הזה חדש ( אלא אם כן אני טועה ומישהו יוכל להכווין אותי ) ועדיין אני מחפש סט ברמתו , מידבאס בועט שאוהב הגברה חזקה ( LRX4.1K ) ושלא ייאבד מהדומיננטיות שלו וייבלע בתוך הסאב וופר ( HX300D שיוגבר עם 1001BD של רוקפורד ) אני מתכנן לעבוד אקטיבי ( HU אלפיין 9887 ) יש הצעות ?!
-
הדבר האחרון שנשאר לי בשביל להתקין את המערכת זה הסט קומפוננט , כיוונתי לMLK165 מהניסיון שהיה לי איתו הייתי מרוצה ממנו מאוד . אין כבר דרך להשיג את הסט הזה חדש ( אלא אם כן אני טועה ומישהו יוכל להכווין אותי ) ועדיין אני מחפש סט ברמתו , מידבאס בועט שאוהב הגברה חזקה ( LRX4.1K ) ושלא ייאבד מהדומיננטיות שלו וייבלע בתוך הסאב וופר ( HX300D שיוגבר עם 1001BD של רוקפורד ) אני מתכנן לעבוד אקטיבי ( HU אלפיין 9887 ) יש הצעות ?!
-
רכיבים למערכת לקליאו ספורט דור III - תקציב 5-6K
pozailov פרסם הודעה בנושא של Ch3wbacca בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
גם במקרה שלי וגם בעוד מקרה של מכירה ביד שנייה בפורום המחיר הסופי יהיה 2000 בערך שזה מחיר ממש טוב למגבר כזה הסכמתי שהוא לא קצה עליון ולא כל דבר אחר שדומה לו , מגבר איכותי מבית טוב שבהחלט "נותן בראש" בצורה יפה מאוד לאלמנטים ששידכתי אליו . מבחינת איכות קשה לי להבדיל , יכול להיות שלא שמעתי הרבה סוגים של סטאפים ויכול להיות שזה פשוט רמת הסיפוק שלי שממנה אני מרוצה מה שבטוח שמבחינת המלצה עליו הייתי ממליץ עליו כמגבר ברמה גבוהה . שוב יש רמות מעל ( כנראה שיש הרבה ) אבל זה לא אומר שבמחיר שלו הוא לא שווה קניה . מעניין אותי עם איזה סט אפ שמעת את המגבר הזה ? -
רכיבים למערכת לקליאו ספורט דור III - תקציב 5-6K
pozailov פרסם הודעה בנושא של Ch3wbacca בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מניסיון שלי הLRX למשל 4.1K מגבר ממש מעולה נכון שיש מגברים שגורמים לו להתגמד מה שנקרא לעומתם אבל בתג מחיר שלו פה בפורום יד שנייה ( אני את שלי מצאתי ב 2800 - מגבר + סאב HX300D ) קשה למצוא דברים טובים יותר בטווחי המחיר האלה . לטעמי המגבר הזה בשידוך לMLK 165 של הרץ עשה נפלאות ( שוב .. מבחינתי ויהיה כאלה שאהבו יותר או אהבו פחות ) הכל שאלה של טווח מחיר שאתה מגדיר לך מראש . לשמוע סט רמקולים על הקירות האלה במרכזי מכירה של סטיראו לרכב זה בזבוז של זמן , ממש לא נותן אידיקציה לגבי מה שתשמע ברכב אני מציע שתמתין קצת עם רכישות של שמות מפוצצים ותגיע לאחד המפגשים ותתחיל לשמוע את המערכות של החברה כאן , יכול להיות שתשמע מערכת שמבוססת על רכיבים " עממיים " יותר ותתאהב ולהפך , אל תקנה רכיבים לפי השמות של המותג עדיף שתגיע ותאזין לכמה שיותר אפשרויות . -
חומרי איטום לרכב - למה לשלם כל כך הרבה ?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
http://www.ahab.co.il/node/120 כאן למשל מוכרים את החומר הזה בעובי אחר לגמרי 300 מ"מ -
חומרי איטום לרכב - למה לשלם כל כך הרבה ?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לא נראה לי שהחומר הזה רעיל , ואם כן אולי אני יהפוך לhulk -
חומרי איטום לרכב - למה לשלם כל כך הרבה ?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כמו שאמרתי העובי אמנם בערך בשליש פחות מהדיינאמט אבל עם כזאת כמות חומר למה לא לשים פשוט עוד שכבה ?! בשורה תחתונה הכמות שאתה מקבל ב380 שקל היא גדולה בהרבה ( יותר מפי 2 ) מבאלק של דיינאמט -
חומרי איטום לרכב - למה לשלם כל כך הרבה ?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
קשה לי להאמין שהחומר הזה פשוט נפל כמו שציינת , אתקשר אליהם מחר ואבדוק טמפרטורת עבודה . לדעתי אותו הדבר בדיוק כמו דיינאמט -
חומרי איטום לרכב - למה לשלם כל כך הרבה ?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עוד על החומר - הצד השחור ( הדביק ) חזק מאוד . אני באמת חושב שיש תחליף ראוי כאן לחומרי האיטום הממותגים לרכב -
חומרי איטום לרכב - למה לשלם כל כך הרבה ?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מכיוון שיש לי ניסיון רע עם כללי הפורום החלטתי לקרוא אותם קצת וראיתי שכל המלצה מסוג כל שהוא על בעל מקצוע או מקום כזה ואחר אסורה אלא בפורום אוף טופיק . אני שולח לך בפרטי . -
חומרי איטום לרכב - למה לשלם כל כך הרבה ?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עידכון רכשתי היום את המוצר , החומר עצמו דק יותר בכמעט שליש מדיינמאט אבל הכמות שמקבלים בגליל ... אני מקווה שהחומר יתפקד בצורה טובה כמו הדיינמאט ( נראה דומה ממש ) בכל אופן כל מי שרוצה לדעת פרטים מוזמן לשלוח בפרטי , העלות לגליל 10 מטר אורך על 1 מטר רוחב היא 386 שקלים כולל מע"מ התידדתי קצת עם הבחורה שאחראית על ההזמנות ושאלתי אותה לגבי אותו חומר בעובי אחר ( עבה יותר ) היא אמרה שקיים בכללי והם לא מביאים את זה כי אין להם צורך במידות האלה , אמרתי לה שכדאי שיתחילו להביא ... יש קהל גדול שיתעניין ברכישות מהסוג הזה בכל אופן לקחתי את הטלפון שם ואני יעדכן , העובי של המוצר שקניתי היום הוא 1.4 דיברתי איתה על עובי 2.4 משהו כזה זה צריך להיות ממש דומה לדיינמאט לעת עתה אני אסתפק בעובי הזה ... מקסימום יעשה שכבות כפולות אין לי בעיה . -
מניסיון אישי שלי לא מצאתי הבדל בין חומרי האיטום השונים , יריעות אלומיניום עם דבק זפת ( משהו כזה ) שעושים כולם את העבודה השאלה רק איזה כיתוב מוטבע על חומר האיטום ולפי זה תדע כמה אתה משלם
-
חומרי איטום לרכב - למה לשלם כל כך הרבה ?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לא מתחיל להתעסק עם ספריי ועוד כל מיני שיטות שאיני מכיר היריעות איטום האלו בדיוק כמו דיינאמט ( אולי טיפונת דקיקות יותר , זה מפצה על זה כי יש כמות הרבה יותר גדולה מבאלק ) רק בלי הלוגו של החברה וזה מוזיל משמעותית , היום אני אקנה ואעדכן ! -
חומרי איטום לרכב - למה לשלם כל כך הרבה ?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כתוב שם שניתן להמליץ על כל בעלי מקצוע כולל אודיו ומולטימדיה רק בפורום אוף טופיק ככה שאיי אפשר לכתוב כאן , מחר אשלח לכל מי שיכתוב פה שהוא רוצה -
חומרי איטום לרכב - למה לשלם כל כך הרבה ?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עדיין .. מקווה שאחד המנהלים יסתכל על זה ויאמר אם אפשרי פרסום מסוג כזה - זה אינטרס נטו של הפורום לאפשר לאנשים לחלוק מידע על רכישת מוצר זול שעושה את אותה העבודה כמו מוצר אחר שעולה פי שלושה . מחר אני קונה גליל של 10 מטר אורך על מטר רוחב ( כמות ענקית ) . נאמר לי בטלפון שהמחיר באיזור ה300 כולל מעמ , מחר שאני אקנה אני יעדכן את מי שירצה בפרטי -
חומרי איטום לרכב - למה לשלם כל כך הרבה ?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בעבר ביצעתי איטום בדלתות ברכב , הדיינמאט באמת טוב , יש כרגע אופציה לרכוש חומר דומה במחיר שפוי , במידה וזה יקרה ויתאפשר לי לפרסם את בעל העסק ( אבדוק זאת ) אני אפרסם שכולם יוכלו להנות -
אני לפני התקנה של מערכת חדשה ביונדאי גטס ( דלת מנייר ) אני מעוניין לבודד את הדלתות שלא יהיו רעשים וכו' . מנסיוני הדל אני מכיר רק את דיינמאט ובגלל העלות הגבוה שלו זה הופך את העניין ללא כלכלי ( מה גם שהגטס היא 2 דלתות וצריך לא מעט חומר עבור כל אחת ) . קראתי על כל מיני תחליפים כאלו ואחרים , מישהו יכול לעשות קצת סדר בבלאגן ? מה התחליף הטוב ( ביחס למחיר כמובן ) לדיינמאט ? מאיפה ניתן לרכוש חומרים כאלה בארץ ? תודה !
-
לא יודע לא הבנתי אותך כל כך , בכל אופן הייתי ממליץ לבחור להגיע למפגש לשמוע כמה אפשרויות ולראות למה הוא מתחבר
-
"אבל לא כדאי להכווין אותו לסאב שהמגבר יינצל טוב יותר ?" הכוונה היא להמליץ לו על סאב שיתאים למגבר שיש לו כרגע , איפה כתבתי להחליף מגבר ?!
-
במקום להתווכח על מה נשמע יותר טוב , למה לא להתסכל רגע על נתונים יבשים . לבחור יש מונו בלוק של לייטנינג אודיו שמספק 500 RMS ב2 אום , ES300 אם אני לא טועה מגיע בתצורת סליל יחיד של 4 אום ( 350 RMS ) ב4 אום המונו שלו ייתן 300 RMS , אני לא יודע עד כמה זה משמעותי אבל לא כדאי להכווין אותו לסאב שהמגבר יינצל טוב יותר ?
