Jump to content

Silencer23

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Silencer23

  1. שאלה האם יושב במכס איש מטעם משרד התחבורה שבודק ומאשר שם חבילות של דברים פשוטים לרכב בצורה אוטומטית מבלי ההתעסקות בפקסים וטלפונים הבלתי פוסקים של לפני 5-6 שנים ? לא ידעתי, אני זוכר מפעם-לפני שנים שהיו גורמים לי להתרוצץ בין מכונות צילום על דברים כמו כפתור למזגן לרכב וההמתנה היתה עוד מספר שבועות על לאישור
  2. היי רציתי לשאול אם למישהו יש ואקום שמושך דנטים החוצה בירושלים תודה
  3. שלום מחפש המלצה למוסך שמכיר את בעיית ההתחממות הידועה בפוקוסים. תחת תנאים תקינים, מאוורר, מים, חיישן טמפ, טרמוסטט,מיכל עיבוי וכו' וכו', טרמוסטט ללא חור שנקדח בו יסרב להפתח ויגרום להתחממות הרכב. קדיחת החור לא מאפשרת לרכב להתחמם ויוצרת בעיה קיצונית הפוכה. קיים קיט מעקף, שבו משתמשים בטרמוסטט מיוחד, וצינורות שמאפשרים ניקוז אוויר יעיל יותר אם מישהו מכיר את הבעיה ויודע מי יכול להתעסק עם הערכת מעקף הזו בירושלים/מרכז אשמח לתשובה !
  4. חחחח "כנופיית הטיפולים השוטפים" אני ממש צוחק כאן מהתמונה הזו עם הכנפיים. אז שאלה יותר מתאימה לשאול, מי יכול "לנדב בתמורה" את הקיט ניקוז אז ששלי יגיע
  5. תודה חברים ! אכן נוזל הוא זול אבל ליפט לשעה, להוריד גלגל לניקוז יתחיל ב250 עבודה. לא קריטי, נלך להחליף
  6. היי ! מחר יש לי קצת זמן פנוי לעבוד על הרכב, מישהו בירושלים יכול לתת לי מד לחות לראות אם הנוזל שלי בסדר או לא לפני שאני הולך למורשה להחלפה ? אין בעיה מיוחדת עם הבלמים, אז כל עוד הלחות שם נמוכה אני לא אחליף. https://www.amazon.com/Brake-Fluid-Tester-calibrated-fluids/dp/B005HVG4GQ
  7. מה זה השטויות האלה לוקח אחריות ? אז הוא עשה עלייך שיטת מצליח, אם היית ניצולת שואה בת 98 הוא היה יוצא מזה. זה עדיין פושע בהגדרת חוק, לא בן אדם. לא "לוקחים אחריות" על לשים מים של ברז. זה כמו שרופא יקח אחריות על שימוש באולר של ARCOSTEEL לניתוח לב. אין פה אחריות, רק פשע. תפרסם בבקשה את השם כדי שהפרדטור לא יפגע בנו גם
  8. בנניינים הכי נוח זה שטיפה ידנית בבית עסק כל שבעיים 20-30 ש"ח ותנקה את הבפנים לבד בבית עם שואב.
  9. מחפש ג'נטים מקוריים 15 שבאים עם הפוקוס הישנה. מוכן להחליף על הברזל שבאים מהמפעל + כסף אם זה רכב שאתם מוכרים ורוצים לשים כסף בכיס לפני המכירה.
  10. מחפש קיט גומיות שלם מתלים אחוריים לפוקוס 1. יש 7 גומיות בגללי כל צד. ככה: http://i.ebayimg.com/00/s/NjAwWDgwMA==/z/8mQAAOSwx2dYI0Bq/$_1.JPG כמו כן מחפש בולמים קדימה אחורה אבל רק משהו קלאסה לא טורקי וכו'.
  11. Silencer23

    C30 s40 2005

    תודה זבית אז אתה אומר שC30 נשקלת בחשבון רק כאשר יבוא אישי של חלקי גוף הוא בהישג ידי. המכלולים הפנימיים אני מניח משותפים לפורד ולכל סדרת וולוו אז לא אמורה להיות בעיה מיוחדת עם סטרטרים, אלטרנטורים, צינורות וכו' ? מחירים הוגנים לחלפים לכל הסדרה ? סחתיין על הV40, רכב הכי קלאסיקה על הכביש היום.
  12. כשמדובר בתקינות גומיות, גומיות הגה, מוט מייצב ותותבי משולש. האם מעבר בטסט מעיד ב100 אחוז על שלמות המערכת או שרק בוחנים מסויימים בודקים את המערכות הנ"ל ?
  13. שלום מחפש חוות דעת מבעלי C30/S40 משומשות בין 05-09 לגבי החיים עם הרכב הזה. גמר אתכם, טירלל אתכם, או שהתייחס אליכם יפה ? השאלה בעיקר היא האם הרכב הזה יודע להזדקן חיפוש לא מניב תוצאות לצערי, אז שמח לפתוח אשכול אני מדבר על דגמי הלא טורבו 2.4 ליטר. הטורבו ידוע לי שלקה בהנדסת אנוש ונהרס פעמיים בשנה. גם מנסיוני עם רכבי מוקדמים יותר שלהם
  14. אה, התכוונתי שהגג כבר ממש חצי לבן (כסוף במקורו) כלומר הצבע ירד. זה רכב מצויין שמשרת יפה מאד אני אשמח לתת לו חיים חדשים במיוחד ששאר הרכב נראה ממש נקי
  15. היי, מחפש לצבוע גג דהוי לפוקוס 1, המשטח מושלם וחלק אך דהוי מי עושה זאת בירושלים במחירים שפויים ? מחפש להוציא בין 300-500. תודה רבה !
  16. תודה רבה על התגובות ! אני נוהג על 2003 5 דל. עלות השדרוג היא באיזור ה17 אלף שקל עם מכירה פרטית של הפוקוס שלי וקניה פרטחת של 2008 או טרייד אצל אחד מהדילרים המוכרים כי זה רכב שנמצא בשימוש ואני לא יכול להרשות לעצמי להיות בלי אוטו בזמן שאני מחפש את החדש. נשמע מהתגובות ששווה לתת טרייד רק אם אני מוצא האץ' 2.0 מ2008 אצל דילר. אני לא ממש מחבב את ה4 דלתות מצד שני, DR גורם לי לרצות לפנק את הדור הראשון שלי באיזה SAT NAV וריפודים חדשים ולעשות FRESH START
  17. שלום רציתי את דעתכם בנושא החלפת FOCUS MK1 HATCHBACK בMK2. הפוקוס שלי מתפקדת לא רע. מאד נוחה, מזגן טוב, אין רעשים של מתלים ורק 150.000 קמ מטופלת תמיד במורשה. האם שדרוג לפוקוס 2, 2008~ זוהי הוצאה חכמה או שמדובר בקופסאת שרצים ? מה עם הדלק ? האם אחסוך יותר על דלק בשדרוג שכזה. לא ממש חשבתי על רכב אחר כי אני די מרוצה מזאת, אבל כן חשבתי על הדגמים היותר חדשים שלה. תודה על כל עצה
  18. תודה, רדיאטור לא סתום.. אשמח לשמוע ממי שטיפל בבעיה בפורד בעבר כי מוסכים רגילים כבר עברו על כל מה ש"נורמלי" לרכב מתחמם. צריך מומחה לבעיה הזו בקשר לפורד ורצונותיהם, זה לא אומר כלום מפני שהעובדה שהם בחרו לשים מד חום אלקטרוני שמראה לך או אמצע או התחממות יתר, בלי מגמת חימום או אזהרה קודמת, אומר שלא ממש אכפת להם אם ילך לך הראש או לא. אמרתי אולי זה אטם ראש אבל הרכב לא מאבד מים...
  19. ברחבי העולם מתחממות לכאורה (מד טמפ מקפץ הלוך ושוב בעליות) פוקוסים 1.6 סימן 1. לאחרונה זה קרה לי. נכנס למוסך לטיפול מאווררים, ניקוי, טרמוסטט מקורי, מים, בית טרמוסטט וכו'. לא הולך. הטרמוסטט הישן היה יותר יציב והיה משתולל רק אחרי איזה 10 דקות עליה רצוף. החדש גם לא תמיד נפתח, משהו מוזר. כשהוא נפתח הוא נפתח ביד רחבה והכל בסדר, וכשהוא נסגר הוא לא מוכן להפתח. שמנו לב שיד אדם קדחה בטרמוסטט ה"ישן" חור, שכנראה עשה אותו יציב יותר.. ואכן אפשר להשתמש ברכב כל השנה חוץ מהעליות לירושלים ב35 מעלות בצהרי יום שישי האם יש פתרון " סודי " של פורד לבעיה הזו ? חשבתי לקדוח פשוט 2 חורים 180 מעלות אחד מהשני במקום 1 כפתרון הזול יותר שעדיין יאפשר חימום בחורף, אם כי בעיכוב קל. הלוגיקה היא שאם חור 1 הוא "כמעט מושלם" אז 2 ... הבנתם. אולי אפשר לתת חור אחד 3 מ"מ ואחד 1.5 מ"מ... ? הפתרון הזה נפוץ באנגליה במספר פורומים של הרכב... השאלה אם יש איזה קיט של פורד או תרמוסס מוכן עם ערכים אחרים שפורד שחררו לבעיה. הרמת מים נשארת אותו דבר מטיפול לטיפול, לא יורד כמעט כלום בתקופה של שנה אז אני לא חושב שיש נזילות לתוך המנוע וכו'. יוניט בסדר, אין תקלות במחשב, משאבת מים בסדר, רדיאטור בסדר וכו' וכו', כל ההצעות ה"ברורות" כבר טופלו בכמה מוסכים.. יש כאן איזה טריק לא ידוע. ראיתי את הRECALL של פורד לבעיה, אך הוא משנת 2001, הרכב שלי 2003 ואמור להיות בסדר מבחינת ה"מעקף" הזה שפורד שחררו שנתיים לפני. תודה על כל הצעה
  20. מחפש מעין דאקט-טייפ עם תבנית קארבון פייבר, כמה שיותר איכותי ו"PVC" יותר טוב.. כלומר עדיף שלא יהיה ממש רך כמו סלוטייפ. תודה
  21. הי ! זוהי מודעה בשם חברי הטוב שמוכר את הרכב שלו. מדובר באלפא מיטו לבנה מדגם תלתן ירוק -1.4 טורבו עם 170 כוחות סוס. הרכב שנת 2011 ונמצא באחריות 39000 ק"מ. ניתן ליצור קשר לבירורים ב 0545909578
  22. רציתי לשאול האם יש סיבה מיוחדת שבגללה לא ניתן להשיג בשום עסק בארץ מתאמים לרמקולים ? זה ידוע שבעל העסר הישראלי הממוצע הוא חסכן בנוגע לסטוקים שהוא מביא, אבל זה בסהכ מתאם לרמקול ולא איזה רמקול היי אנד. התקשרתי לעשרים חנויות אודיו ולאף אחד לא היה מתאם מ5 על 7 לחמש ורבע עגול.
×
×
  • תוכן חדש...