Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. רגע אז מה עדיף לאטום תחלק שאליו מורכב החלון והחור לרמקול או תחלק שמאחוריו (זה שאם דופקים אל הדלת מבחוץ זה זה?)?
  2. רגע אני לא מבין יש איטום בחלק החיצוני של הדלת שזה מה שיש מאחורי הפללסטיק אם הריפוד(החלחק שבאמת רואים)? אז אם ככה תסבירו לי מה זה איטם בחלק הפנימי של הדלת?והאם באמת צריך לדעתי איטום בחלק החיצוני מספיק לא?
  3. ומה אתם אומרים אל הסאב: KICKER CVR12 אני יודע שהוא חזק (400) אבלאני רוצה שתגידו לי אם הוא גם סאב איכותי???????
  4. לא אמרתי שלא נחשבים פשוט אני אומר שלא שווה לשים מערכת כזאת יקרה ואיכותית אל רכב שמתקלקל כל יומים. זה דעתי לפחות!
  5. אחי לא דיברתי אל סוג הרכב אל אל השנה(88).
  6. קבלו תטראקים של החיים שלכם: 04-exail_-_pitch_shift_case-psycz 08-cosma_-_yok_yok-psycz Infected Mushroom - Symphonatic (Orginal Remix) 101-infected_mushroom_-_i_wish_brutal_rmx_by_skazi-mycel 02_bizzare_contact_-_run_away-evil EXAILE - Tied up V.A. - GMS- Goa astrix vs dimitri evox Talamasca - 04 - Cancer 02-Sub6and Michele Adamson - Ra Heya 03-void-punishment_-_machine-jfk
  7. אתה צריך לכתוב ולא מפנה לו את הגב חחחחחחחחחחחחחחחח
  8. אחי קבל את כל הפירגונים שבעולם אל המערכת!!!!!!!!!!! אבל מה הקטה של כזאת מערכת חלומית בכזה אוטו מעפן??????????? ועוד משהו מערכת כזאת יקרה ואיכותית איך אתה מתכוון להגן אליה מפני פריצות?(איפה אתה גר)?
  9. ומה בקשר לסט הFNQ של רוקפורד
  10. אנשיים תגידו לא הבנתי בידוק מה זה פיוז, זהקבל שמגן מנפילו מתח או מה?(כי קבל זה פארדים) בבקשה תסבירו לי מה זה ואם אני חייב וכמה יעלה לי דבר כזה? אה וגם אם זה לא בא אם המגבר עצמו?
  11. אולי הכבלים מחוברים אחד לשי אבל בקצוות ובקושי וכך רק זרם גבוה מצליח לעבור
  12. הפיוניר DEH-P560MP (פרימיר)
  13. אחי תבין יש לו תקציב הרמקול הזה נכנס במיני תקציב אז תבין הרמקול הזה לא ממש יהיה ברמה של המערכת ולא יספק במת צליל אחורית הוא צריך משהו קצת יותר כבד מהפיוניר הפשוט הזה(יחסית).
  14. למה כמה עולים כאלה שטיחים
  15. חיקוים של כליפורניה בום חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גם ככה הם חרא רציני לא ניראה לי שיש איפה לרדת, יודע מה ניראה לי החיקוי שלהם יהיה אפילו יותר טוב מהמקורי
  16. אחי אם אתה יכול להגיד לי מאיפה אתה משיג תמכשיר במחיר הזה ואם אני גם יכול אז תחזור אלי בהודעה פרטית
  17. אה זה הדבר שאליו מחברים את הכבלים מהסאב לטרמינל ומהטרמינל לסאב נכון?
  18. וה-16.5 זה הגודל של כל הרמקול +המגנט?
  19. מה הגודל בס"מ של רמקול 6.5 וכמה סמ' אמור להיות החור שלו
  20. מה זה תרמינל אתה מתכוון לפורט? ואם כן אז איפה אפשר באמת לקנות את זה(הרי צריך לפי מידה)? וכמה זה יעלה?
  21. אני ממליץ אל: מגבר: KICKER KX650.4 270$ סאב:KICKER CVR12 90$ המחירים הם כוללים משלוח בתוך ארה"ב.
  22. וואלה אני חושב שאהוא צודק מה אתם אומרים? ואיזה בד/שטיח שמים מבחוצ לתיבה?וכמה זה אמור לעלות?
  23. אני חושב שגם הMDF זול יותר ואחשיוו שאני בונה תיבה אני מחבר את כל הפלטות בברגים ואז אני ממלה את כל הדפנות הפנימיות בדבק נגרים? מה עדיף דבק נגרים או סיליקון?
  24. עוד פעם אני יגיד המכשיר הכי איכותי שאתה יכול להביא מחו"ל בכסף הזה זה האלפין 9835 וגם יהיה לך רדיו אפילו אם אתה לא רוצה
  25. נו מה אף אחד לא יודע?
×
×
  • תוכן חדש...