טוב שלום קראתי כבר בFAQ אבל לא מצאתי את מה שאני מחפש:
הרכב הוא יונדאי אקסנט 96
תיבת הסאב היא לא מי יודע מה גדולה רק 28 ליטר
הבעיה שהמקום היחידי הנורמלי שבו יש לי אפשרות למקם את הסאב זה בקצה הצדדי ליד הפתח של תא המטען, אחשיוו כיוון הסאב יוכל להיות כלפי פנים הבגאג' מכיוון הצד הימני/שמאלי
כיצד זה ישפיע לי אל הבאסים?
והאם זה יכול לגרום נזק למנעול הרכב (בשל הקירבה)
נ.ב-ראיתי הרבה התקנות של פיבר גלאס שהותקנו במקומות כאלה.