אני מתנצל, אבל בכול זואת 2Cent שלי.
1. לגבי הזמנה מחו"ל, חוקים וכו'. לא צריך לחשוש, צריך להיזהר. בשלב ראשון, אחרי שתמצא מוצר שאתה באמת רוצה, אני בטוח שכאן בפורום נוכל לעזור לך להחליט האם עסקה בטוחה או לא. שלח לינק ותקבל עזרה.
2. לגבי מערכת שהציעו כאן ב - eBay. זואת מערכת בסיסית ביותר. וממש לא זולה.
במחיר מאוד דומה יש מערכות הרבה יותר מפותחות עם מערכת ההפעלה Android. יש אינטרנט, Waze, Youtube, Internet Radio.
http://www.erisin.com/erisin-es7000a-7-hd-vw-android-40-car-dvd-player-gps-wifi-3g-canbus_p451.html
זואת דוגמה למערכת.
3. תזכור!!! ברכבי VAG קליטה מיתבית של רדיו היא רק עם מערכות מקוריות. צריך להיות מוכן שקליטת רדיו תפגע!!!
מצד שני, אם תבחר במערכת טובה, אין שום סיבה שלא תשמע רדיו דרך אינטרנט.
4. אם יש לך, דרישות אודיו - אתה מעוניין לשמוע טוב ומדוייק, לך על Pioneer/Alpine/Kenwood או כול חברה עם שם. הבדל שמיע ומורגש (גם בכסף)
זהו. סליחה עם הפרעתי.
אם תצטרך עזרה, אתה מוזמן לפנות בפרטי או להפנות אותי לכאן.
אלכס