Jump to content

TMxXx

  • הודעות

    53
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי TMxXx

  1. הוא ממש השקיע הפרוייקט הבא מדבקת קרבון כסופה בפנים האוטו לדברים קטנים (כבר בהזמנה)
  2. אהלן חבר'ה לאחר המיני פרוייקט של הפס האדום ולאחר שכמה ביקשו תמונות היום עשיתי שטיפה יסודית הכוללת שטיפה 2 דליים ,שמפו וקרצוף כל הרכב שימוש בפלסטלינה זולה מסין שהייתה ממש טובה בשביל פעם ראשונה. חומר הסיכוך היה Meguairs ULTIMATE QUIK DETAILER . לג'אנטים השתמשתי בHOT RIMS ALL WHEEL CLEANER שעבד ממש מצויין והיו עוד הפתעות שהם סודות המקצוע להלן התמונות ספרו דעתכם ושתיהיה שבת שלום
  3. אז רציתי קצת לשפר את המראה העצבני מקדימה ביונדאי החדשה והוספתי פס קישוט אדום איך יצא??=]
  4. שלום לכולם. בשיטוטיי ביוטיוב הגעתי למדריך הנ"ל : במדריך מוסבר כיצד לצבוע רכב שלם באמצעות פלטידיפ. יצא לי לעבוד הרבה על פיסטולט ולצבוע הרבה דברים, החל בקירות, חלונות, נגמשים, טנקיפ וכו' וכו'. חשבתי למה לא לנסות לצבוע את האוטו לבד... מה אתם אומרים? שווה לנסות? כמה אמור לעלות חומר? כשבדקתי מחיר לצביעת ג'אנטים הייתי צריך 3 בקבוקי ספריי ולאוטו שלם יש לך גלונים יכול להגיע עד 500 אם יש לך את כל האביזרים והכל תעשה לבד אצל בעל מקצוע את כל הרכב עולה לעשות 5000!!
  5. המכה בגודל כדור פינג פונג בערך אבטיח לא היה עוזר פה למדידה
  6. הנה המכה אומנם מזערית אבל קשה לראות את זה בעין..
  7. כן זה התהליך עם הערכה..אני מקווה שהדבק חם גם יורד מהפח לאחר השימוש שלא יהיו לי גם חצ'קונים בנוסף על הרכב..
  8. טוב אז החלטתי להזמין את הערכה בסוף וליד הבקע יש סוג של פגיעה בצבע (כתוצאה מהמכה) איך אתם ממליצים להוריד אותה? פוליש או משהו בסגנון? מחר אני יעלה תמונה להמחשה..
  9. הבנתי שצריך להיות עם זה ממש עדינים שלא יבלוט החוצה ויהיה פיצוץ בצבע..
  10. וואלה אני באמת ינסה יש לי מכה ממש קטנה קוטר 2 סנטימטר יהיה מצחיק אם יעבוד.. ותודה רבה לכולם על התשובות=]
  11. אהלן לפני כחודשיים חבר פתח את הדלת בדיוק על עמוד שלא ראינו זה קרה ביונדאי I20 חדשה שגם אני מכור לניקיון שלה ולמראה חיצוני.. עכשיו נוצר שם ממש בקע בפח..והיום נתקלתי בערכה הזאת במחיר סימלי מישהו מכיר אותה או השתמש? תכולת הערכה: 3 ראשים . אקדח דבק עם מקל דבק. גשר (מכופף פח). + מתנה טוש מסיר שריטות הוא לא יעיל במיוחד אבל שיהיה.. תודה לעוזרים=]
  12. הזמנתי גם!! מוצר קטלני! וכל הכבוד על הפרוייקט נראה ממש טוב
  13. הריפודים דמו עור או עור אמיתי? ויצא ממש יפה!!
  14. ניסיתי פעם והוא ירד מהרכב אחרי שטיפה או גשם
  15. וואוו ממש טוב יצא!! אתה יודע במה בדיוק הם השתמשו ?
  16. תגיד לגבי המוצר של MG's hot rims all wheel cleaner יש גם אפשרות לדלל?
  17. יחסית מחיר המשלוח לסכום הזה לא קריטי בכלל! זה נכון שצריך מינימום 100$ הזמנה אבל?
  18. בקשר לאתר איך הם מחשבים סכום של משלוח דרכם? מחירים ממש זולים!!
  19. אצלי אותו דבר ביונדאי I20 2013 בשביל להחליף אורות חניה צריך לפתוח פנס אבל שמתי במספר מאחורה ויצא קטלני!
  20. אמור להיות ליד דוושת הברקס בצד שמאל
  21. אצלי במזדה זה הכל ביחד גם האורות מקדימה מאחורה ובלוח שעונים..רק הלוח שעונים לא עובד יכול להיות שיש שם קצר אולי?
×
×
  • תוכן חדש...