Jump to content

יאיר_עזר

  • הודעות

    453
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יאיר_עזר

  1. דפיקות מהירות כאלה בטורים הנמוכים שאני לוחץ טיפה על הגז.
  2. שבת שלום, אתמול ביצעתי שטיפה למנוע במכון שטיפה חשוב לציין שפעמיים עברו על המנוע שטיפה עם חומר מתיז וג׳רניק כשהאוטו מונע, והתחלתי לשמוע רעשים של תיקתוקים בטורים נמוכים האוטו מסוג מאזדה 3 ספיריט 2006. תודה לעוזרים!
  3. סוף סוף מצאתי אותה! מאזדה 3 האצב'ק 2006 יד1 עם 105,000 ק"מ! הנה היא:
  4. שלום לכולם, החלטתי להקפיא בנאתיים לגבי הדיטיילינג בעקבות פגיעת הטמבון הקדמי, הזק הוא שבר בול מתחת לגריל המרכזי במגן דרוש החלפת הטמבון, האם יש אפשרות להשיג טמבון קדמי מקורי? מדובר ברכב מסוג- מאזדה 3 האצבק 2006. תודה מראש לעוזרים!
  5. עבודה יסודית ומקצועית כמה בערך תעלה? עריכה: מדובר ברכב מסוג- מאזדה 3 האצבק.
  6. אני מוכן להשקיע גג 1500 ש"ח על דיטיילינג פנימי וחיצוני ברמה גבוהה, לחדש באופן כללי את פנים הרכב ואת כל החוץ באופן יסודי + לחדש את תא המנוע ואת כל האגן מתחת לרכב,
  7. שלום לכולם, אני מעוניין לבצע ברכב שלי דיטיילינג מקצועי ברמה גבוהה, אשמח לקבל מכם המלצה על שיוכלו לבצע לי את העבודה ברמה גבוהה מאוד. תודה מראש לעוזרים!
  8. נתקלתי במודעה ביד 2 במאזדה 3 ספיריט 2006 יד 2 עם 44 אלף ק"מ היא טוענת שהאוטו היה של אבא שלה והיא רוצה 47,600 שקל שהוא מעל מהמחירון הרשמי של יצחק לוי היא טוענת שהיא הסתכלה על המחירון של יד 2. חשבתי לדבר איתה מוצאי שבת על כיוון של 42 אלף. מה אתם אומרים?
  9. יש מישהו שיוכל ליוכל לעזור לי בחיפוש? הודה לו מאוד!
  10. חבר'ה אני מתחיל להתייאש, מה עד כדי כך קשה למצוא?
  11. מישהו?
  12. עידכון קטן, במקרה נכנסתי לאתר ליסינג בכדי למצוא אולי שם את הכלה, והייתה שם מאזדה 3 ספיריט שנת 2006 עם 91K ק"מ צבע ירוק, האוטו כרגע בהכנה לאוטו היו רק תיקוני צבע בפגושים הקדמי והאחורי האוטו בבעלות פרטית טופל כל חייו במוסך מורשה, האוטו בבעלות פרטית יד 1, קבלתי הצעה של 40 אלף על האוטו, מה אתם אומרים?
  13. אין פגיעת שסי, הבוחן אמר לי שהאוטו במצב טוב שהוא משקף את הנתונים.
  14. הדילמה שלי היא שאין פגיעת שסי, וחוץ מהתקלות הנ"ל שיש אין משהו חריג אחר כמו המחלה של הרכב כגון התושבות מנוע וכו. אשמח לקבל את עזרתכם בלמצוא כבר כזה הנ"ל, תודה לעוזרים!
  15. עידכון תוצאות בדיקה: יש להחליף 2 משלושים בין המנוע והגיר (לא עובר טסט) + האוטו עבר תאונה הוחלף מכסה מנוע, טמבון קדמי, וכנף קדמית ימנית, לרכב יש מצבר למשאית (לא תקין). יש לציין שהאוטו צריך להעבור טסט עוד חודש, הוא דורש מחיר מחירון שהוא 35K ולא מורי שקל. מה אתם אומרים?
  16. הלכתי אתמול לראות מזדה ספיריט 2005 שלגם 140 אלף ק"מ, האוטו יד שניה, הבעלים טוען שהרכב טופל במוסך מורשה. היום אני לוקח את הרכב לבדיקה עדכון בהמשך!
  17. כל כך קשה למצוא רכב כזה במצב טוב? רובם כמעט של סוחרים או יד גבוהה עם ק"מ גבוהה
  18. נשארו כאלה בשנתון שאני מחפש שלא עברו התעללות וללא שיפורים למינהם?
  19. שלום לכולם! ברצוני לקבל מכם חוות דעת לגבי רכב מסוג מאזדה 3 ספיריט משנתון 04-06, אני כבר מחפש מעל חצי שנה רכב כזה במצב חדש בלי שום שיפורים והתעללויות למינהם ואני מתחיל להתייאש, רציתי לשאול אתכם האם יש כאלה רכבים שלא עברו התעללות? והאם בכלל שווה המאמץ של החיפוש? תודה מראש לעוזרים!
  20. הבנתי תודה! יש מישה שאני יוכל ללכת אליו יעשה לי את זה? (תמורת תגמול כמובן)
×
×
  • תוכן חדש...