Jump to content

יאיר_עזר

  • הודעות

    453
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יאיר_עזר

  1. בצעתי קצת חיפוש בשואבים הנ"ל שציינתי ראיתי משהו מדגם הזה "karcher SE4001". היכן אני יוכל להשיג את השואב הנ"ל?
  2. ראיתי גם את אלה: http://www.autostore.co.il/%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92-Meguiars.html עולה 5 שקל יחידה. לגבי הV7 אני אוהב לראות את האוטו נוצץ אחרי השטיפה. תרסיס שמשות באמת מיותר אני מוריד נשתמש בסנו שיש לי בבית.
  3. שלום לכולם, ברצוני לקבל חוות דעת על סט מצורי טיפוח ועובדה לשטיפת הרכב, אלה המוצרים: מה אתם אומרים?
  4. שלום לכולם, רציתי לקבל המלצה על שואב אבק הזרנקה למושבים והשטיחים ברכב מדגם- "Karcher Puzzi 8/1C" מה אתם אומרים?
  5. שלום לכולם, נמאס לי לזרוק כסף כל שבוע וחצי על חצי עבודה במכוניי שטיפה, יש לי חניה מקורה ואני מעוניין לשטוף בעצמי את האוטו שם. וקבלתי הצעה על מכשיר בשם "LAVOR 160STM" ב1000 ש"ח מחיר מבצע, מה אתם אומרים?
  6. שלום לכולם, יש בחור נחמד שיוכל לעזור לי להזמין מברשת הנ"ל שציינתי בתגמול?
  7. יקר לדעתי למרשת כזאת, אמצא אתר טוב והזמין את המברשת שציינתי 3 יחידות יעשו את העבודה לכמה אפשרויות.
  8. אני חושב שיש לי צורך גם בה באזור הברגים והרווחים הקטנים ברצועות הג'אנט, יש חנות בארץ שמוכרת את המברשת הנ"ל שציינתי?
  9. חשבתי אולי בכיוון של זה: http://www.bearswaxfactory.co.uk/valet-pro-1-inch-round-large-sash-brush-61-p.asp
  10. חג שמח ושנה טובה לכולם! ברצוני לקבל מכם עזרה בנוגע למברשת לניקוי ג'אנטים, אני משתמש בחומר מסוג "SONAX Xtreme" ומברשת מסוג Carplan שרכשתי מאוטו סטור, וכשהתחלתי לנקות ולעבוד איתה הרגשתי חוסר שימוש במברשת כגון אזור הרגים ובכלל התקשתי לעבוד איתה. ורציתי לקבל מכם עזרה על מציאת מברשת יותר פרקטית לעבודה מושלמת או כמעט מושלמת. תודה מראש לעוזרים!
  11. הכוונה שלי היתה לבוא להתייעץ איתכם על מערכת טובה של חברת אלפיין אם יש לכם להציע לי דגם טוב במחיר סביר אשמח לשמוע.
  12. הבעיה שאני נעול על אלפיין הציעו לי את המכשיר 970 ב6500 סה"כ אבל אם כן יתאים לי ה928 ויעלה במחיר טיפה יותר סביר אני הלך עליו, מה אתם אומרים?
  13. להכל לכל האפשרויות שאפשר יש לי גם מגבר וסאב באוטו שאני מתכוון לחבר אותם למערכת
  14. אני צריך תשובה מהירה בבקשה, זה די דחוף לי. תודה מראש לעוזרים!
  15. מה אתם מציעים לי לעשות? שמעתי גם על הדגם "alpine INE-Z928HD" מה אתם אומרים?
  16. שלום לכולם, ברצוני לקבל מכם חוות דעת על מכשיר מולטימדיה מדגם Alpine INE-W977BT, קבלתי הצעה ממקום מוכר על המכשיר הכולל- התקנה + פאנל + מצלמת רוורס + חיבור לחצני הגה, בסה"כ 9000 ש"ח. מדובר ברכב מסוג מאזדה 3 האצב'ק. תודה מראש לעוזרים!
  17. שלום לכולם! ברצוני לקבל ממכם המלצה על מקום לשטיפת הרכב באזור המרכז, תודה ראש לעוזרים!
  18. שלום לכולם, ברצוני לקבל חוות דעת על מערכת של מגבר+סאב למערכת מקורית, קבלתי הצעה למגבר וסאב מדגם- JBL GTO1004 + JBL GT51204BR 12 כולל התקנה וחיווט ב1500 ש"ח. יש לציין למגבר הנ"ל לא צריך מנחת. מה אתם אומרים?
  19. אפשר לקבל סט מוצרים של שטיפה כללית חיצונית כולל מוצרי עבודה? עדיפות מאתר אוטו סטור. תודה מראש!
  20. שלום לכולם! ברצוני לקבל מכם המלצה על כלים וחומרים לניקוי ג'אנטים והברקתם כולל חומר הברקה לצמיגים, עדיפות לכלים וחומרים איכותיים. תודה מראש לעוזרים!
×
×
  • תוכן חדש...