Jump to content

gabz

  • הודעות

    85
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gabz

  1. בוא'נה איך סיבכתם את הבנאדם. הוא מסביר לכם את המצב. תשמע יש לך תקציב מעולה לרכיבים מעולים , אך מכיוון שאתה צריך 2DIN זה כבר זולל חלק נכבד מהסכום. כמו שאמרו פה , אם תמצא חלקים פה בפורום תוכל לחסוך ולנצל את הכסף. אם אתה שואל אותי , רד מה3WAY , מצריך בניות , הגברה נוספת , איטום , ובנוסף כיוונים והתעסקות שמצריכה גם מעט ניסיון. לכיוון כללי: 2-3K בצד מראש להתקנה ואיטום. 4K למולטימדיה 2K סאב 3K קומפוננט 5K הגברה
  2. מה זה משנה מה הדגם? איזה תגובות שטויתיות , מה ישנה אם יגיד לך alpine או pioneer? השאלה שלך בהחלט מוזרה , בתאוריה זה אפשרי , עם הידיים הנכונות כמובן. אם מדובר במכשיר בן 5 שנים כמו שאמרת , אולי שווה להשתדרג למכשיר שיענה לדרישות שלך עם הצבע המתאים.
  3. המחיר בהחלט רלוונטי , מסתובבים להם המון אופציות יותר טובות מסאונדסטרים.
  4. למיטב הבנתי חברה טובה , אפרופו steve meade עובד איתם ויש מספר סרטונים ביוטוב מתהליך ההתקנה אצלו בהונדה. יש עוד חברות מתחרות כמו DC Power engineering , IRRAGI ALT וכו. שווה לבדוק. בהצלחה
  5. למה הקבל נמצא בכל הסיפור הזה? אני תוהה למה אף אחד לא העיר על זה עדיין. שיהיה בהצלחה.
  6. שלום , לחבר יש פג'ו 405 שנת 95 מודל GL 1600 אוטומט. לאחר טיפול 10,000 שכלל גם החלפת פילטר דלק , יום לאחר מכן , הרכב הניע , לאחר כ30 שניות הוא נכבה. לאחר מכן לרכב היה קשה להניע ואחרי כ3 ניסיונות הוא הניע והכל המשיך כרגיל. יום למחרת קרה בידיוק אותו דבר. ככה כל השבוע. בעל הרכב מציין שלאחר הטיפול ריסס ספריי "מבריק" על הפלסטיקים בתא המנוע. למישהו יש כיוון לבעיה? הצעות יתקבלו בברכה. תודה רבה.
  7. לדעתי כדאי שתציין את שמות הרכיבים כדי שנוכל לעזור לך יותר. איזה סאב? כמה אהום? איזה מגבר ? לחבר הייתה בעיה זהה , הפתרון היה בHU עצמו , כיוונים וביטול ה"לאודנס" פתרו את הבעיה. אגב , כשזה קורה המגבר נכנס לפרוטקשיין? בהצלחה.
  8. שטויות , יש לי את ה4050UB ואני עם DOK של 16GB.
  9. לא ציינת דגם של המכשיר , כך שאי אפשר לדעת מה יש לך שם . אתה יכול להוריד MANUAL מהאתר הראשי שלהם http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Products/CarAudioVideo#section=overview בהצלחה.
  10. עד שתגיע למפגש , לפחות תקרא את manual של הHU. דברים בסיסיים כמו SW = SUBWOOFER סאב , שליטה וחיתוך. FUNC = FUNCTION אפשריות בדרך כלל repeat וכו. DISP = DISPLAY תצוגה , שם השיר , אומן , דקות שיר וכו . EQ = EQUALIZER אקולייזר AUDIO = חיתוכים וכיוונים.
  11. בתרד הקודם שלך ראיתי שכתבת שלכל הסיפור יש לך 5K לרכיבים , 1K להתקנה. לפי דעתי תוכל לקנות מספר חלקים חדשים מהנחות לחברי הפורום , ואת השאר ביד2 גם כן בפורום. זו דעתי. נב. וותר על האחוריים.
  12. סך הכל מדובר בטבעות עץ MDF , לא בבנייה. אני הייתי הולך 6*9 JBL GTO937 ומקדימה מורל דוטק.
  13. אשמח לעזור לך , שלח ה"פ.
  14. אתה יכול דרך התחל>הפעלה>MSCONFIG >אתחול. חפש את הקובץ של התוכנה וסמן ב-V.
  15. GTO 937 לדעתי עדיף על כולם , גם מקבל 100RMS מהסאנדאון ובכללי רמקול חזק. במצב שלך , שאין אפשרות לסאב בכלל , רק על ה937 הייתי הולך .
  16. הJBL 937 דווקא בחירה טובה למטרה שאתה מחפש , רמקול חזק . אני הייתי בוחר במגבר אחר.
  17. את העלות אתה צריך לקבוע , או שתרצה שארכיב לך חלקים ב10000שקל? תציין תקציב . תנסה כמה שיותר לדייק בדגמים.
  18. נראה שיש לך תקציב של 3000-3200 ואתה לא ממש מנצל אותו. לדעתי תוותר על ה6X9 ובכסף הזה תשקיע במגבר לדוגמה MAC Z4200.
  19. בתור בעלים של ה1000D , זה אכן מגבר קרנף. מגביר אצלי HAVOC 15.
  20. Sundown Audio SAX-100.4 נותן 100RMS לערוץ ובגישור 320RMS. יש לו גם קרוסאובר שמתאים לדרישות שלך.
  21. תברח חביבי , תברח. חוצפה של ישראלים למכור P2 ב1500 שקל , לא ייאמן. אני מציע לעזוב את המתקין. P2 SPL ? תחזור עם תקציב מעודכן , אחרי שמכרת את הסאב הנוכחי שלך .
  22. תנסה למתוח את התקציב , ולך על יד שנייה , עדיף .
  23. כמו שאמרו קודמי , אם תמתח את התקציב לכיוון ה3K , מסתובב לו פה בפורום BTL 15 למכירה. בעיניי לא תמצא "בהמה" טובה יותר.
  24. כל נגר יכול לבצע את העבודה בעלות של בין 20-50 שקל. פשוט להוציא מידה של הרמקול ולחתוך "טבעות". אתה בעצמך יכול לרפד אותם בכמה שקלים.
  25. קנוקונספט היא אחת החברות בנושא החיווט. תברר אצל יוסי אלפיין מהפורום , הבנתי שהוא מוכר לפי מטר.
×
×
  • תוכן חדש...