Jump to content

chanania

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של chanania

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, ככה: *יש לי סאב וופר בזוקה (גליל): jensen galaxy 3000 max power 220\550w - 40ohm.18-2.000hz יש לי רדיו דיסק פיוניר *יש לי 2 מגברים בעלי 4 ערוצים:1) jensen xn 6040lx - 600w 2) sherwood xa - 7500 - 500w (4way power amplifier)1 *הרכיבים הנל הם בני 8 שנים +- יש לי עוד מגבר 1 של 4 ערוצים בן שנתיים +-:dalco d-1400 4channel high power mosfet 1400 w *קיבלתי מערכת פיוניר חדשה בעלת 3 יציאות rca מדגם DEH-4050UB *בנוסף יש לי קומפוננט שלפי מה שאני יודע פגום מעט. ברמקולים יש פיצוץ בגומי וההרכבה סדלת לא נראית משו, וחסר לי טוויטר *יש לי 2 רמקולים אחוריים על המגש שמעל הבגז' - AG-6980R ,600W 4OHM 6X9 3 way car speaker - AUDIO GODS רציתי בבקשה ממי שיכול להגיד לי: 1) איך להרכיב מערכת טובה מכל הרכיבים שיש לי, באיזה מגברים להשתמש וכו' 2) איך להרכיב מערכת טובה בעזרת רכישת חלקים אחרים במינימום הוצאות, כלומר אם כדאי סאב אחר, איזה סאב וכמה עולה, איזה קומפוננט אם צריך חדש ואיך לדעת איזה לקנות, אם צריך מגבר ערוצים ומה העלות. אשמח אם אקבל תשובה מסודרת ומקצועית. תודה מראש,חן.
  2. היכן ניתן לצבוע בניקל לצפות את הג'נט באזיור המרכז? תודה מראש, חן.
  3. שלום לכולם, ככה: יש לי 2 מגברים, אחד של 4 ערוצים, אחד של 5 ערוצים יש לי רדיו דיסק קנווד יש לי סאב וופר בזוקה *חוץ מהרדיו דיסק, הרכיבים הנל הם בני 8 שנים +- בנוסף יש לי קומפוננט שלפי מה שאני יודע פגום מעט ברמקולים יש פיצוץ בגומי, וחבר לי טוויטר יש לי עוד מגבר 1 של 4 ערוצים בן שנתיים +- רציתי בבקשה ממי שיכול להגיד לי: 1) איך להרכיב מערכת טובה מכל הרכיבים שיש לי, מה עדיף על מה ואיך(בהתחשב שהמערת קנווד היא בעלת יציאת rca 1 ) 2) איך להרכיב מערכת טובה בעזרת רכישת חלקים אחרים במינימום הוצאות, כלומר אם כדאי סאב אחר, איזה סאב וכמה עולה, איזה קומפוננט אם צריך חדש ואיך לדעת איזה לקנות, איזה HU חדש וכמה אמור לעלות. אשמח אם אקבל תשובה מסודרת ומקצועית. תודה מראש,חן.
×
×
  • תוכן חדש...