שלום לכולם, ככה:
יש לי 2 מגברים, אחד של 4 ערוצים, אחד של 5 ערוצים
יש לי רדיו דיסק קנווד
יש לי סאב וופר בזוקה
*חוץ מהרדיו דיסק, הרכיבים הנל הם בני 8 שנים +-
בנוסף יש לי קומפוננט שלפי מה שאני יודע פגום מעט ברמקולים יש פיצוץ בגומי, וחבר לי טוויטר
יש לי עוד מגבר 1 של 4 ערוצים בן שנתיים +-
רציתי בבקשה ממי שיכול להגיד לי:
1) איך להרכיב מערכת טובה מכל הרכיבים שיש לי, מה עדיף על מה ואיך(בהתחשב שהמערת קנווד היא בעלת יציאת rca 1 )
2) איך להרכיב מערכת טובה בעזרת רכישת חלקים אחרים במינימום הוצאות, כלומר אם כדאי סאב אחר, איזה סאב וכמה עולה, איזה קומפוננט אם צריך חדש ואיך לדעת איזה לקנות, איזה HU חדש וכמה אמור לעלות.
אשמח אם אקבל תשובה מסודרת ומקצועית.
תודה מראש,חן.