Jump to content

gabz

  • הודעות

    85
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gabz

  1. 2 מפרטים מבובזים , אפילו מביישים את התקציב . לא הייתי הולך על אף אחד מהם . רוצה רעש? לך על זוג CVR בתיבה תוצרת עזה וזה יעשה את הפוזה שביקשת. נראה לי אתה פשוט לא יודע למה אתה נכנס \ מה אתה רוצה ממערכת לרכב.
  2. אני דווקא לא הייתי מחבר למגבר שום סאב , נותן לו לעבוד 10 דקות. אם נכנס לפרוטקשן אתה בבעיה. אני ממליץ לך לבדוק גם כבל מינוס.
  3. חביבי לאן אתה רץ? מפרט שהכנתי לך ב3 דקות : כל הרכיבים פה הם מהנחות ומבצעים לחברי הפורום "מגבר ארבעה ערוצים SUNDOWN AUDIO מדגם SAX-100.4 + סט קומפוננט HYBRID AUDIO מדגם CLARUS C61-2 – מחירו 4000 ש"ח בלבד במקום 4300 ש"ח " סאב : AA assassin מחיר 1350 מה שמשאיר אותך עם 5350 לרדיו דיסק והתקנה.
  4. הסכום שאתה מקציב פה הוא 8K . אם הMOREL ELATE הוא 3WAY אתה תעבור את ה8K כי הסט דורש בניות. בכלליות על הצעה , יש לך סכום מכובד מאוד שלא שווה לבזבז אותו סתם , הרכיבים שהביאו לך פה לא מתאימים אחד לשני , הסט יוקרתי והמגברים זולים . תחכה לעוד הצעות מחברי הפורום , ולאט לאט מדובר פה בהרבה כסף.
  5. כמה מגברים מותקנים ברכב? תפרט על הרכיבים.
  6. אתה צריך להגדיר תקציב לכל העסק הזה. ציין את דגם המגבר ונוכל לכוון אותך יותר.
  7. אולי תמתח טיפה את התקציב , ותקנה יד 2. תוכל להגיע לתוצאות לא רעות בכלל.
  8. אחרי הרבה זמן , ההתקנה יצא לדרך . אני אעדכן שינויים , ויהיו שינויים. הרכיבים: HU : pioneer 4050UB זמנית ויחליף אותו 9887. MOREL PULSE 6 "זמנית" עד שאני יחליט על סט. Sundown Audio sAX-100.4 Sundown Audio SEA-1000D Ascendant Audio HAVOC 15 הרכב פג'ו 405 כל ההתקנה נעשתה על ידי , המגברים ישבו על פלטת עץ . בדרך איטום , חיווט רציני , קומפוננט רציני , אקטיבי ועוד. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לרוני ואליקו מלאוד אנד קליר על כל העזרה, הסבלנות , התמיכה המקצועית , והאמינות. אני רוצה להתנצל באופן אישי לצוות לאוד אנד קליר על התרד שנפתח עקב התקנה לקוייה שלי. אני רוצה להודות לרוני (roni_p) שעזר לא מעט בהחלטת הרכישה של הבהמה(HAVOC). תודה. אשמח לחוות דעת ושאלות.
  9. אם לא בתכנון לקנות מגבר\סאב , הייתי הולך על אחוריים. להגיד לבן אדם לקנות סט קומפוננט בלי הגברה לא הולך.
  10. מגבר פשוט מגביר לך את הרמקולים . ב2000 קשה לי להאמין שתצליח לדחוף רדיו , קומפוננט , סאב ומגבר ושיצא לך מערכת טובה.
  11. אחרי הפיצוץ , אני מעדיף לא לנסות ולגרום לעוד נזק שיכול לעלות לי הרבה. כבר לאוד אנד קליר פנו אליי לבד ומנסים לפתור את הבעיה.
  12. תודה אסף , הקרוסאוברים ממוקמים במקום עם שטיח , ולא נוגעים בכלום מלבד השטיח . תודה
  13. כל הפיוזים נבדקו בפדנטיות , עברנו 3 פעמים על החיווט , הכל מחובר כמו שצריך . נסיעה לחולון זה כנראה הפתרון היחידי.
  14. בימים האחרונים אני מתקין את המערכת , הרכיבים Sundown Audio SAX-100.4 , מונובלוק Sundown Audio SAE-1000D , בנתיים מורל פולס מקדימה , HU JVC לא משהו מיוחד , הסאב HAVOC 15 בקרוב. ברכב מותקן הכל מלבד המונו . אתמול בסיום החיבור של ה4 ערוצים , אני מדליק את המערכת לראשונה ונשמע רעש חזק מהרמקולים , הנמכתי גיין וזה הפסיק , עוד לא הספקתי לכוון כלום אני שומע 5 דקות את המערכת ושלושת הפיוזים במגבר נשרפים . ממתין 3 שעות , אני מתקין 3 פיוזים חדשים זהיים , מדליק את המערכת , שומע 5 דקות , והפעם נשמע פיצוץ מאוד חזק . המגבר לא היה חם , לא היה ריח שרוף . בדקתי פיוזים כולם תקינים . כל החיבורים היו בסדר , נהדקו טוב טוב , החיווט טוב מאוד , המינוס והפלוס נבדקו טוב . לקחתי את המגבר הביתה ואני רואה ביציאה של המינוס סימן של מין פיצוץ כזה , קצת שחור. למישהו היה מקרה דומה? יכול לכוון אותי לבעיה? איפה האחריות בכל הסיפור הזה ? מה אני יכול לעשות מלבד לשלוח אותו לתיקון? עזרה דחוף תודה לכולם
  15. לא נוכל להגיד לך מה דעתנו כל עוד אתה לא מציין רכיבים , איזה קומפוננט? איזה מגבר? איזה סאב? בכמה?
  16. סט קומפוננט 2WAY מורכב מטויטרים , מידבאסים , וקרוסאוברים צירפתי תמונה של סט 2WAY
  17. כל תיבה זה משהו אחר . מצאתי משהו שיעזור לך. יש תיבה אטומה , ויש תיבה עם פורט (פתח אוויר). לתיבה פתוחה פה לתיבה אטומה פה
  18. עזוב את הדלתות האחוריות , אתה יושב מקדימה .(או שעוד לא ) תחליף לסאב , אם יש לך מגש אחורי , אתה יכול לשים 6X9 אבל זה פתרון זול. 8 ליטר זה אומר הנפח של התיבה שבו ישב הסאב.
  19. http://loudnclear.co.il/37359/Assassin-8 סתם לדוגמא , לא יודע מה גודל התיבה שהוא דורש , אבל הוא 8 אינץ.
  20. יש סאבים 10" אינץ שדורשים תיבה קטנה. קח את זה בחשבון
×
×
  • תוכן חדש...