קודם כל שלום לכולם , צריך קצת עזרה . ואם הכותרת לא תקינה או משהו אז תגידו
אז ככה אני מתכנן על מערכת כמה זמן , הרעיון לבנתיים איזה שהוא קומפוננט ורדיו דיסק .
על רדיו דיסק אין יותר מדי מה להתבלט חשבתי על הPioneer DEHP4950.
ועכשיו אתם נכנסים לתמונה , אני צריך קומפוננט שיתן סאונד איכותי שלא יעשה רק רעש , בעיקר באסים .
התקציב הוא 800 , אפשר לחרוג ל1000 אם זה משמעותי .
בנתיים יש 6*9 פיוניר 400W במגש מאחורה . ולשאלה בנושא , מכיוון שיש גם 6*9 ובעזרת השם
יהיה קומפוננט יהיה צורך במגבר ?
ולשאלה אחרת , נניח והמקומות לרמקולים בדלתות לא 6.5 , יש איזה שהיא אפשרות לעשות אותה ככה?
שמעתי על איזה יוסי ורק דברים טובים :-]
ועוד שאלה , מה הוא RMS ?
תודה רבה ושבת שלום
**אתה יודע שהכותרת לא תקינה ובכ"ז מחליט לפרסם את השרשור. נסה שנית.**