שלום לכולם,
אני רוצה להחליף את הרכב של אשתי (סיוויק 2012 ) לרכב חדש יותר, התקציב בין 80-100 אש"ח.
מצד אחד המלצתי על הג'אז שנמצא בטווח, הבעיה שלה חלש מידי (אפילו לאשתי..) ולי חלש מן הסתם,בכל זאת אני נוהג עליו גם כ 50 אחוז מהזמן, שנית לא "מרגיש לי כזה בטוח" רואה אותו בכביש ונראה פגיע למרות שהציון במבחני ריסוק גבוה.
אופציה שנייה, וולוו xc 60 משנתון קרוב לסיוויק מרגיש לי יותר בטוח, חושש מטיפולים ותיקונים.
אופציה שלישית, פחות מתלהב ממנה אבל ככל הנראה הכי פרקטית אחד מהג'יפונים הקוריאנים/יפנים שנים 2015.
אשמח לקבל דעתכם, ובנוסף האם התחושה שג'יפ וולו משנתון שכזה בטוח יותר מיפני/קוריאני חדש,( נניח שלשניהם אין מערכות בטיחות) היא רק תחושה?
תודה