שלום לכולם,
מחיפוש כללי במחירי הביטוח לגבי רכבים כדוגמת:focus st,octavica rs ,megane rs .נתקלתי במספר תופעות:
א.לא כל חברות הביטוח מוכנות לבטח את הגרסאות הנ"ל.
ב.אלו שכן , גובות מחיר מרקיע שחקים (הצעה לאוקטביה rs נהג וותיק ללא תביעות עבר 12K!)
ג.דרישות מיגון שיגמרו את המצבר תוך שנה במקרה הטוב.
בתור "בוגר מיאטה" והטראומה שקיבלתי מהגיית המילים "רכב ספורט" (למרות שהיא לא בדיוק ענתה להגדרה) ותגובת סוכני הביטוח,
אפשר להגיד שיש לי סוג של "טארומה מהעניין.
האם בפועל (שכן עשיתי סקר כללי מאחר ועדיין לא רכשתי את הרכב ) אכן יש קשיים כאלו למרות שלא, מדובר ברכב קבריולט, שבזמנו הרתיע
רבים מהם..
תודה למשיבים.