Jump to content

splesh

  • הודעות

    187
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי splesh

  1. לא עזר לצערי... יש למישהו עוד הצעות? הוא פשוט נכנס אוטמטית למצב אוזנית ואין לי אפשרות בחירה אחרת. תודה
  2. מישהו?
  3. שלום רב לכל החברים, לאחרונה נתקלתי בבעיה ואודה לכם אם תוכלו לעזור בעניין האיפון עובד במצב של בלוטוס ,הדיבורית המקורית ברכב מזהה את הנייד אולם משום מה מופיע בצג הרכב שזה על מצב אוזניות וכתוצאה מכך אני לא שומע כלום ואין לי אפשרות אפילו לבחור בין מצב אחר איך פותרים את העניין? תודה
  4. קשקאי דיזל הוא אחת מן האופציות שלי לרכישת רכב חדש השנה, האם לא ציינו בפניך צפי להגעה?
  5. ניסאן ג'וק
  6. מה שאתה אומר שמדובר ב 3 מנועים שונים... כמו- כן עוד שאלה. האם פוטנציאל השיפור שונה בין רכב רגיל לdsg . תודה
  7. ראשית, תודה על התשובה אבל לא זה מה שרציתי לדעת, שכן את הנתונים היבשים אני יודע. השאלה הא בבסיס מדובר באותם מנועים עם כיול שונה. האם בשיפור תוכנה אני אוכל לקבל את ההספק הגבוה ביותר בקופרה או שמראש הכיול המנוע הפרמטרים בה מכוייל כבר עד הקצה, או לחלופין מדובר במנוע שונה מהgti ואם לדוגמא בגולף אני יכול לקבל בעידכון תוכנה 300 כ"ס אז בליאון 400 לדוגמא מקווה שהבהרתי את עצמי כראוי. תודה
  8. שלום לכולם, אני מתעד לקנות רכב חדש אחת מהאופציות היא רכב של צמפ'יון. השאלה שלי לגבי GOLF GTI/SKODA OCTAVIA RS/SEAT LEON CUPRA לשלושתן מנוע 2.0 tsi. במגזין טורבו ראיתי שבעזרת תוכנה stage 1 הוציאו מהסקודה מעל 300 כ"ס. השאלה שלי האם מדובר בשלושת המכוניות במנועים שונים עם כיולי תוכנה שונים, או לחלופין ברכבים יש מנועים שונים. כמו כן השאלה המתבקשת מתי כבר תגיע הקופרה וכמובן באיזה אבזור ומחיר, בתחילת השנה דיברו על מאי.... תודה למשיבים
  9. מקפיץ את הדיון בפורדים...גם הפיאסטה st וגם הפוקוס. מחיפוש באינטרנט רואה שההבדל בפוקוס בין הגרסה האירופית 250 כ"ס לגרסה האמריקאית 252 כ"ס בסף הכל 2 כ"ס אבל בפועל באירופאית מדובר על0-100 ב 6.5 שניות ובאמריקאית מדברים על ירידה מ 6 שניות.הכצעקתה? האם ניתן להזמין את הגרסה האמריקאית בפוקוס?איילון/ דלק מוטורס?
  10. כל הכבוד, שאפו!
  11. כולל את הפיסאטה st האמריקאית? ד"א מה הצפי להזמנת פוקוס st מתוחת הפנים?
  12. אפרופו אלבר...יש להם איזה אתר שבו ניתן לראות איזה רכבים הם התחילו לייבא ולמכור?
  13. כפי שציינתי אני מתעניין ברכב חדש, ואכן במחירים שציינתי בwobi מגיעים באוקטביה ל12000! ולשאר הרכבים בהתאמה, בלי שום קשר , אכן הרנו זולה יחסית במחירי הביטוח משאר הרכבים.
  14. מושבים זה רמת איבזור.שווה לבדוק עם איילון אם אפשר בלי המושבים הנ"ל.
  15. שלום לכולם, מחיפוש כללי במחירי הביטוח לגבי רכבים כדוגמת:focus st,octavica rs ,megane rs .נתקלתי במספר תופעות: א.לא כל חברות הביטוח מוכנות לבטח את הגרסאות הנ"ל. ב.אלו שכן , גובות מחיר מרקיע שחקים (הצעה לאוקטביה rs נהג וותיק ללא תביעות עבר 12K!) ג.דרישות מיגון שיגמרו את המצבר תוך שנה במקרה הטוב. בתור "בוגר מיאטה" והטראומה שקיבלתי מהגיית המילים "רכב ספורט" (למרות שהיא לא בדיוק ענתה להגדרה) ותגובת סוכני הביטוח, אפשר להגיד שיש לי סוג של "טארומה מהעניין. האם בפועל (שכן עשיתי סקר כללי מאחר ועדיין לא רכשתי את הרכב ) אכן יש קשיים כאלו למרות שלא, מדובר ברכב קבריולט, שבזמנו הרתיע רבים מהם.. תודה למשיבים.
  16. רכבים חדשים הוצגו כבר בתחילת השנה בחו"לואצלנו אין אפילו שביב מידע לגבי מועד שיווק.
  17. זה לא בהכרח כזה רע, שכן יש כמה גרסאות אמריקאיות שיותר אטרקטיביות מהאירופאיות-עיין פיאסטה st
  18. מודה לכם על תשובתכם...מניח שקראת מועד החלפת הרכב יתעוררו עוד שאלת ובודאי ארצה להעזר בכם. שאלה אחרונה להיום האם הבדל של 50k אכן שווה את המחיר בין שתי האחיות הלוהטות...? תודה וסופש נעים.
  19. אפרופו בעניינים אלו וסליחה שאני נדחף לשרשור... בתור אחד שמתכנן בחודשים הקרובים להתחדש ברכב חדש רק לא סגור על איזה בדיוק (מחכה גם לראות את התמחור של הלאון קופרה החדשה...) האם הפיאסטה st האירופאית(כפי שאיילון מייבאים) היא חלשה משמעותית מהדגם האמריקאי? כמו-כן בשישי הזה אמורה להיות מוצגת מתיחת פנים לפוקוס ST, במידה ואחליט ללכת על הפוקוס ST האם לא יהיה כדאי לחכות כבר לדגם המתוח, או שאמור לקחת עוד הרבה זמן עד שהוא יגיע לארץ אם רק עכשיו הוא מוצג בחול. תודה למשיבים.
  20. כן..אבל מה הבעיה לשים את המחשב הזה בקופרה ולהתחרות במכוניות מליגה אחרת? זיהום סביבתי ותקנים זה כבר יותר הגיוני.
  21. היי, בתור מי שמתכנן להחליף רכב בתקופה הקרובה והליאון החדשה היא אחת מן האופציות,יש לי שאלה אם השיפור הנ"ל הוא כל כך פשוט להתקנה ומעלה משמעותית את ביצועי הרכב מבלי לפגוע בשאר הרכיבים.מדוע היצרן בעצמו לא משתמש בזה?הרי למכור ליאוןFR במחירה עם ביצועים שמתקרבים לקופרה, יכול לתת לו יתרון משמעותי על פני שאר המתחרים...
  22. לגבי הרוביקון מצאתי באחד המקומות גם נתון אחר לגבי הרוביקון 4 דלתות של 20.8 . אבל השאלה המתבקשת -האם המקק שלי, שרבים אוהבים כה להשמיץ, בעל נתון מן הגבוהים שיש אפילו טוב יותר מהמובילים בקטגורית הג'יפים הגדולים והטובים יותר ובכך היכולת שלי לתקל מדרכות(לא בצפון תל אביב)היא כל כך מוצלחת?ולא אני לא קשור ל"קרסו ושות"..
  23. רוב תודות לך, למדנו משהו.
  24. הבנת, תודה.אני אקשה עוד קצת: אם כך איך יכול להיות שהזווית הזו ברוביקון למשל שהוא רכב בעל עבירות מן הגבוהות ביותר נמוכה יותר מכל הרכבים שציינת ועוד. דוגמת פורסטר,xv. פשוט חילקתי את בסיס הגלגלים במרווח הגחון.(ואני לא מדבר על זוויות נטישה וגישה). מה אני מפספס כאן?
  25. שלום רב לכולם, רציתי דעת אנה הגדרה טכנית כלשהי למרווח הגחון אל מול אורך הרכב, ולמה הכוונה: למשל ניסן ג'וק מרווח גחון 18 סמ אורך רכב 4.13 ומול ניסאן קשקאי מרווח גחון 18.7 אורך רכב 4.33 אומנם מרוו הגחון של הג'וק קטן יותר אבל מאחר והוא קצר יותר, סביר להניח שהוא פחות "יתקע" או שתוספת מרווח הגחון של הקשקאי אל מול אורכו בעצם מציבה אותם באותה השורה. הערה:השאלה תיאורטית בעיקרה , ברור לי שבאף אחד מן המקרים לא מדובר ברכב שטח. תודה למשיבים
×
×
  • תוכן חדש...