Jump to content

splesh

  • הודעות

    187
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי splesh

  1. splesh

    פולו GTI

    היי, את זה תצטרך לברר אצל צ'מפיון (היבואן). רק קח בחשבון שאמורה להגיע פולו חדשה עם גרסת GTI יותר חזקה מהנוכחית. מתי?שאלה טובה.
  2. !שלום לכולם! לאחרונה התחלתי לשמוע רעשים ברכבי בזמן נסיעה בכבישים פתוחים. הרעש מגיע מאזור של רצפת הנוסע שמאחורי הנהג/חלק תחתון של חגורת הבטיחות. הרעש נשמע כמו איזה צ'יפסר. האם מישהו נתקל בתופעה דומה?הערכה מהיכן נובע הרעש? תודה למשיבים
  3. אתם צודקים אני ממורמר מזה שחלק מהתגובות ממש לא לעניין.. לזה שמתיימר להכיר את הרכב אבל לא יודע פרט בסיסי...הג'וק מיוצר באנגליה,לחסיד של סובארו באאוטבק שעולה פי 2 יש קרקושים מהשלדה! והיבואן לא יכול לעשות בנדון כלום.ועוד סיפור שלא קשור לעניין אבל בהמשך לתגובות שלכם...אני מכיר מישהו שרצה לקנות ג'וק ובסוף נכנס לאולם תצוגה של מאזדה וקנה מיאטה,והחיוך שלו יותר גדול משלי... ועכשיו תואילו לי בטובכם אני הולך לבדוק את את מצב החשבון שלי ,שכן "סינגרתי" את ניסאן ואני אמור לקבל עמלה.
  4. בתור בעלים טרי יחסית של רכב כזה, ממליץ בחום! עכשיו לעניינו: א.לא מבין את ההתלהמות הזו כלפי נציג קרסו, עצם העובדה שנציג נותן את האופציה לפנות אליו, עוד צינור התקשרות הרי זה מבורך, אני לא רואה פה נציגים של לובינסקי,צ'מפיון וכדוו...וכאשר הם יהיו גם אותם אקבל בברכה שכן אין לי מניות בקרסו. ב.אכן מקרה אחד לא מעיד על הכלל, אולי באמת ישנה בעיה,לא שאני נתקלתי אבל להגיד "פלוני אמר ש..."זה ממש לא לעניין,אם אכן אותה חברה הלך לה הרדיאטור שתבוא תספר את הסיפור, יש משהו להתבייש בו? ג.מה הקשר בכלל בין ג'וק לבין b4?מה??????? ד.גם ביונדאי יש המתנה לא קצרה לix35 , מה לעשות שלרכב יש ביקוש בכל העולם?מה לעשות שהאסון ביפן לא הוסיף.... ה.אכן יש ברכב קרקושים ואיכות הגימור לא גבוהה במיוחד,אבל בחבילה הכוללת הרכב מהנה ביותר. לבוא סתם "להכנס" ולקטול רכב/אנשים/מצבים בחיים מעיד על מרמור קשה בחיים ולצערי זה לא יעבור מהשתלחויות בפורום.
  5. splesh

    אביזר לאייפון של BELKIN

    יורד ל120 ש"ח.
  6. splesh

    אביזר לאייפון של BELKIN

    המחיר המעודכן:150 שח.
  7. דן דין אני לא יודע זה נאמר בציניות או לא, בכל אופן ברכב הקודם 4 שנים וקרוב ל60000 קמף ללא גלגל רזרבי, הייתה ערכה שכזו ולא נזקקתי לה פעם אחת.אבל איך אמרו הח'ברה פה:"מספיק פעם אחת..."
  8. שלום רב לכל החברים! לנוכח מחירי הדלק הגואים, ולאור העובדה שחלק בלתי מבוטל מן הרכבים החדשים נמכר עם ערכה לתיקון פנצ'רים, במקום הגלגל הרזרבי.רציתי לשמוע מה דעתכם בעניין הסרת הגלגל הרזרבי,הג'ק וכו מן הרכב, ולשים במקום זה ערכה לתיקון פנצ'רים. ברור שיש לא מעט חסרונות אבל לפי דעתי יש גם יתרונות לא מבוטלים, אשמח לשמוע את דעתכם בעניין.
  9. משדר fm של BELKIN, הכולל בתוכו:משדר,זרוע גמישה,מטען ודיבורית, כל זאת במוצר אחד!!! בעל תצוגת לד כחולה, מוצר כחדש(יש אריזה).מן החברות המובילות בעולם! מתאים לכל סוגי האייפון. נעשה בו שימוש פעם אחת!נמכר עקב ההצתה המאוחרת שהרכב תומך אייפון... מחיר:180ש"ח. טלפון:054-5413546. http://www.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=492841
  10. היי, עדיין לא קיבלתי את הרכב, אבל ממה שזכור לי מנסיעת המבחן בכביש הפתוח גם בגרסה האוטמטית הרכב לא ממש שקט במהירות של 100 קמש ומעלה. .לגבי צריכת הדלק אני זוכר שקראתי, לא זוכר איפה, שההבדל לגבי צריכת הדלק הוא דווקא לטובת האוטמטית.הבדל קטן אולם הוא ניכר בכבישים פתוחים, ואילו בעיר הידני אכן יותר חסכוני..
  11. שלום רב, רציתי לדעת אם מי מבעלי הרכב פה קיבל דרישת מיגון מחברת הביטוח מעבר לקודנית שהותקנה אצל היבואן? אם אפשר לפרסם גם כמה ביטוח משלמים והיכן? מדובר בג'וק tekna תודה למשיבים.
  12. את האמת לא ממש יודע מה הסיפור זה בשביל אבא של חבר.שביקש שאשאל אותוץ שוב תודה מראש.
  13. שלום לכולם! מחפש מפלג לסופר לאנסר 1300 ידנית שנת 94 אם זה חדש אם זה משומש או לא יודע מה. אשמח לשמוע טיפים ועצות.
×
×
  • תוכן חדש...