בתור בעלים טרי יחסית של רכב כזה, ממליץ בחום!
עכשיו לעניינו:
א.לא מבין את ההתלהמות הזו כלפי נציג קרסו, עצם העובדה שנציג נותן את האופציה לפנות אליו, עוד צינור התקשרות הרי זה מבורך, אני לא רואה פה נציגים של לובינסקי,צ'מפיון וכדוו...וכאשר הם יהיו גם אותם אקבל בברכה שכן אין לי מניות בקרסו.
ב.אכן מקרה אחד לא מעיד על הכלל, אולי באמת ישנה בעיה,לא שאני נתקלתי אבל להגיד "פלוני אמר ש..."זה ממש לא לעניין,אם אכן אותה חברה הלך לה הרדיאטור שתבוא תספר את הסיפור, יש משהו להתבייש בו?
ג.מה הקשר בכלל בין ג'וק לבין b4?מה???????
ד.גם ביונדאי יש המתנה לא קצרה לix35 , מה לעשות שלרכב יש ביקוש בכל העולם?מה לעשות שהאסון ביפן לא הוסיף....
ה.אכן יש ברכב קרקושים ואיכות הגימור לא גבוהה במיוחד,אבל בחבילה הכוללת הרכב מהנה ביותר.
לבוא סתם "להכנס" ולקטול רכב/אנשים/מצבים בחיים מעיד על מרמור קשה בחיים ולצערי זה לא יעבור מהשתלחויות בפורום.