Jump to content

alfailan

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alfailan

  1. זה הונדה סיוויק שנת 2004
  2. הבוקר הייתי במוסך ניסו להוציא עם מגנט לא הצליחו פתחו בית מצערת לא מצאו כלום המכונאי שם אמר לי שרוב הסיכויים כלום כבר לא יקרה כי כבר נסעתי עם הרכב ולא היה רעש ובית המצערת זה כלפי מטה ואין סיכוי שזה ישאב את זה למנוע אני מקוה לטוב
  3. לילה טוב לצערי עשיתי היום פדיחה ממש רצינית ניקיתי את בית המצערת ובטעות נפלה לשם בוקסה קטנה ונעלמה אני לא מצליח למצוא אותה עכשיו הנעתי את הרכב ונסעתי איתו כ 8 ק"מ ולא היה רעש ולא כלום אשמח לדעת מה לעשות ?
  4. הוא נמצא בקרית גת אזור תעשיה ליד פולגת
  5. ממליץ על מוסך אוטו-גת גש למיכאל בעל מקצוע בעל ידע רב והכי חשוב אדם אמין
  6. T-Corolla תודה רבה לך ותגיד אתה אולי יודע איזה מידה אני צריך להזמין יש לי סיוויק 2004
  7. אני מנסה להזמין מאייבי אבל לא מוצא מישהו ששולח לארץ מישהו יכול לעזור לי בבקשה?
  8. מתי תהיה ההפגנה ומאיפה היא יוצאת? אני רוצה להגיע
  9. שלום לך. תקשיב לפני שנה וחצי היה לי גם קליאו B והייתי צריך להחליף אלטרנטור לאחר המון ברורים מצאתי מקום טוב שהחליף לי לאלטרנטור משופץ ב 600 ש"ח כולל מע"מ . המקום נמצא בב"ש קוראים לו חשמל צמרת
  10. זה לא כולל . כמה יעלה לי כיון פרונט?
  11. מישהו יכול לעזור?
  12. תודה. אשמח לקבל עוד חוות דעת
  13. הנני בעל רכב מסוג הונדה סיויק מודל 2004 גיר אוטומט. היום הייתי במוסך מורשה של הונדה, לצורך טיפול של 90000 ק"מ. במהלך הטיפול, המכונאי אמר לי שיש צורך להחליף תושבת גיר ובוקסה למשולש צד ימין.נתנו לי שם הצעת מחיר של 930 ש"ח כולל מע"מ ועבודה. ברצוני לדעת אם זה מחיר סביר או לא. כמו כן, אשמח אם תתנו לי המלצות למוסך, שיעשה לי את זה במחיר יותר נוח. תודה מראש.
  14. 1:12 חוץ לעיר ו 1:9 1:10 בעיר
  15. מישהו אולי יכול להמליץ לי בבקשה על מקום באיזור הדרום? יש לי הונדה סיוויק 2004 ורוצים על 2 חלונות אחוריים 350-400 ש"ח שזה נראה לי מוגזם
  16. בדוק חיישן הצטה
  17. *** הודעות ללא סימני פיסוק נמחקות ***
  18. שלום לכלום ברצוני לרכוש רכב בין השנים 2004-2005 ואני מתלבט בין הונדה סיוויק ל סובארו אימפרזה ניו אייג חשוב לי לדעת תצרוכת דלק של שני הרכבים שמועות אומרות שסובארו זוללת דלק בבקשה תעזרו לי להחליט בין הרכבים. תודה לכל מי שיעזור
  19. שלום לכולם אני מחפש הונדה סיוק שנת 2004-2005 אוטומט עד יד 2 ועד 80000-90000 אלף ק"מ מי שמוכר שישאיר טלפון ואני יצור איתו קשר תודה
  20. תודה רבה אבל יש עוד המלצות אולי?
  21. שלום לכולם ברשותי מערכת ישנה של קנווד ואני רוצה לקנות מערכת חדשה בתווך מחיר של עד 1000 ש"ח. מה שחשוב לי במערכת זה שהיא תקרא USB שתהיה קליטת רדיו טובה ושלא תהיה מערכת מסורבלת מדי גם שלא תהיה איטית ביחס ההעברה של השירים אה וחשוב שהיא תקרא את כל הפורמטים של השירים שמעתי שיש מערכות שלא קוראות הכול, אה וזהו סך הכול לא חשוב לי ממש חברה של המערכת . תודה לכל מי שיעזור לי אני מעריך את זה
  22. עבודה ממש יפה. רק תגיד בבקשה מאיפה קונים את צינור האלומיניום?
  23. היי תראה אני עשיתי טיפול 120K לפני חודש במורשה ושם אמרו לי שאין בקליאו B פילטר מזגן
  24. אוקי תודה רבה
  25. לא הבנתי בדיוק אז מה אני צריך להחליף בטיפול הקרוב עוד פעם להחליף פלאגים?
×
×
  • תוכן חדש...