Jump to content

alfailan

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alfailan

  1. חזר למכירה עקב קונה לא רציני
  2. מקפיץ
  3. גמיש במחיר
  4. שלום לכולם אני מוכר את הסיוויק שלי שנת 2004 יד 2(01) ברשיון רכב 178 אלף ק"מ גיר אוטומט , הרכב במצב מכני מצוין, מטופל כל 10 אלף ק"מ מבקש 14 אלף ש"ח לפרטים:0544792250
  5. תחליף טרמוסטט . הייתה לי בדיוק אותה בעיה לפני שנתיים , תקנה טרמוסטט מקורי !!! במוסך מורשה נראה לי עולה סביבות 140+-
  6. את יכולה למצוא הונדה סיוויק רכב יחסית חסכוני ואמין רכב מומלץ
  7. שלום איך אפשר ליצור קשר עם כנופית הטיפולים השוטפים? יש לי בעיה עם הסיוויק אשמח לתשובה בהקדם תודה
  8. תודה חברים התקלה סודרה המצבר היה כבר חלש 3 וחצי שנים קניתי מצבר חדש + הוחלף הנתיך הכל הסתדר
  9. תודה רבה הסתדרתי מצאתי את התקלה זה היה פיוז ראשי החלפתי והכל הסתדר.
  10. שלום לכולם נתקלתי בתקלה הבוקר באתי להניע את הרכב ואין לא מניע לפתע רעש של מצבר חלש , הגיוני 3.5 שנים הרכב הוא הונדה סיוויק 2004 אוטומט הייתי חייב לזוז מהר לפגישה אז לקחתי מונית, תוך כדי שאני מחכה למונית אני רואה ש4 אורות מהבים מדי חצי דקה בערך חזרתי אחרי 4 שעות באתי להניע את הרכב עם קבלים ואין כלום!! ממש כלום הבאתי מצבר חדש לגמרי חיברתי ועדיין אין כלום שום חשמל אשמח לעזרה מה דעתכם?
  11. שלום לכולם מפרסם מודעה בשביל אבא שלי פולקסוואגן גולף שנת 2011,יד ראשונה תאריך עליה לכביש אוקטובר 2011. מנוע 1.4 טורבו גיר אוטומט DSG, ק"מ46000 מצבר חדש הוחלף לאחרונה,שמור במצב חדש, לא מעונין בהחלפה! לרצינים בלבד פרטים בפרטי אני לא מצליח להעלות תמונות לכאן
  12. מוכר את הרכב של אחי, טיוטה קורולה שנת 2002 דגם GLI אוטומט 195K , הרכב במצב מכני טוב הוחלף מנוע לפני 3 שנים , טסט עד אוקטובר מחיר 20K גמיש אזור מכירה :קרית גת טלפון:0544792250 אפס חמש ארבע ארבע שבע תשע שתיים שתיים חמש אפס אילן
  13. תעשה עם פלסטלינה לרכב זה בטוח יעזור.
  14. הונדה סיוויק 2006
  15. תנסה לחפש באייבי
  16. היי אבי תודה רבה אני כנראה אזמין את החלק אצלך , רק תגיד שאלה קטנה אני גר בקרית גת יש אפשרות שאני אשלם על החלק בכרטיס אשראי ותשלח לי את זה בדואר?
  17. היי איתמר קודם כל חייב להגיד לך תודה רבה על העזרה אני ממש מעריך את זה. עכשיו אני שם את שני המקטים האלה באייבי ולא מוצא כלום. וכשאני מחפש אותם בגוגל זה מוצא לי כל מיני אתרים ברוסית .. לפני יומיים שאלתי אצל כמה פחחים אמרו לי חלק כזה חליפי 260 ש"ח ללא מע"מ שזה נראה לי די יקר , יש מצב שאתה אולי יודע על עוד אתרים שאפשר לחפש?
  18. היי איתמר מצטער שלא יצא לי לרשום לך כאן , רק היום ראיתי את הרכב שלי אחי מספר השלדה הוא: JTB53ZEB220026038 והוא צריך ידית אחורית ימנית. אשמח אם תוכל לעזור למצוא מידע תודה
  19. תודה איתמר אני אבדוק את מספר השלדה ביום ראשון כי הרכב שלי אחי ואז אני ארשום לך פה את המספר אני מאוד מודה לך
  20. עדיף לא לקנות את הסיני זול עולה יקר
  21. תודה לכל המגיבים אבל אשמח לדעת אם מישהו יודע אם אפשר להזמין חלק חדש כזה מאייבי או משהו כי ראיתי שיש באייבי חלק חדש במחירים זולים רק אני לא יודע אם זה מתאים
  22. בדקתי בפירוקיה רוצים למכור לי ב 100 ש"ח זה מחיר הוגן?
×
×
  • תוכן חדש...