Jump to content

alfailan

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alfailan

  1. קודם כל תודה רבה על התשובה דרך אגב אני רוצה לציין ששקשניתי את הרכב לפני 9 חודשים מיד עשיתי לו ישור קו מאז עשיתי כמעט 15 אלף K החלפתי : 1)רצועת תזמון 2)רצועות העזר (רצועת אלטרנטור, משאבת הגה וכו') 3)נוזל קירור 4)פילטר דלק 5)שמן,פלאגים 6)פילטר אוויר 7)שמן גיר נוזל בלמים 9)שמן הגה האם עכשיו עדיין אני צריך להחליף נוזל קרור , פילטר דלק,?
  2. שלום לכולם בקרוב אצטרך לעשות טיפול 120K לטיפול 120K לרנו קליאו B 1.4 16V גיר ידני שנת 2001 וברצוני לדעת מה יש להחליף לפי הגדרת יצרן אני רוצה לציין שאין ברשותי ספר טיפולים בגלל זה אני לא יודע מה צריך לעשות. תודה לכל מי שיעזור
  3. היי אז ככה יש לי תשובה מדויקת בשבילך היום הייתי במוסך אצלי בעיר לאחר שגם לי התחילו רעשים כמו שאתה מתאר גם לי יש מנוע 1.4 , דגם RXT 16V שנת אבל שנת 2001 הוחלפה לי רצועת המנוע מחירה 75 ש"ח וכל עבודה לקח עוד 75 ש"ח סה"כ 150 ובאמת עכשיו אין יותר את הרעש הרצועה הישנה הייתה יבשה בגלל זה הרעש אם אתה רותה יותר פרטים אני במסנגר [email protected]
  4. גם לי יש את הקליאו B 2001 עם אותה הבעיה הדשבורד דביק ומגעיל ככה זה רכב צרפתי גימור דפוק מרוב יאוש קניתי היום את הכיסוי הזה מבד זה הפתרון הכי טוב שיש לפי דעתי ככה הדשבורד לה יהיה חשוף ממש לשמש וגם אני משתמש עם הקרטון הכסוף הזה לשמשה
  5. שלום לכולם ברשותי קליאו B ואני מעוניין לצבוע את הגג ואת מכסה המנוע עקב דהיה מישהו יכול להמליץ לי בבקשה על פחח טוב ואמין ועדיף גם זול אני מקרית גת
  6. ואאווו עבודה ממש יפה ומקצועית תגיד יש מצב שאתה יכול לצבוע לי את הגג בקליאו שלי אני מוכן לשלם או אם אתה מכיר פחח טוב להמליץ לי זה יהיה טוב אני מקרית גת
  7. אחי תתרחק מהגיר האוטומט כמו מאש קח גיר רגיל גם לי יש גיר רגיל חוית נהיגה ואמינות יותר גבוהה מאוטמט ברנו האוטומט על הפנים
  8. יש את פאר המנועלים בפת"ח
  9. כנראה זה בעיה במנוע צעדים הייתה לי בעיה כזאת שהרכב היה נכבה
  10. תרים את הרכב על ליפט ותסובב לבד את הגלגל שים לב אם יש רעש מוזר אם יש זה כנראה מיסב שכבר עשה את שלו ודרוש החלפת מיסב
  11. אני מציע לך ללכת לפאר המנעולים אמנם הוא יקרן אבל מקצוען
  12. הצריכה שלך היא מצוינת באמת אל תשכח שזה גם אוטומט וכל רכב לוקח בעיר יותר דלק מאשר מחוץ לעיר אין לך ממה לדאוג הכול תקין
  13. שלום לכולם נעים מאוד אני אילן חדש כאן בפורום ויש לי כמה שאלות לפני חודש וחצי קניתי קליאו B שנת 2001 1400 ידני 16 V דגם RXE עכשיו יש לי כמה בעיות ברכב מקוה שתתנו לי המלצות מה לעשות 1- מחפש המלצה למקום לצבעית הגג הגג דהוי אני גר בקרית גת אם אפשר גם לתת לי בערך הצעת מחיר כמה זה יכול לעלות? 2- ההגה שלי אכול איפה שהכרית אויר הוא מקולף וראים כבר את הכרית מבקש עצה איך לסתום את זה וצבע או ספרי שאפשר לצבוע שיראה כמה שיותר מקורי הייתי מעלה תמונה אבל לא יודע איך 3-יש לי שאלה ברשיון רכב רשום שזה דגם RXE אבל בדלת יש כיתוב RT מישהו יוכל להסביר לי ? תודה לכל מי שיעזור ליי
×
×
  • תוכן חדש...