קודם כל תודה רבה על התשובה
דרך אגב אני רוצה לציין ששקשניתי את הרכב לפני 9 חודשים מיד עשיתי לו ישור קו
מאז עשיתי כמעט 15 אלף K
החלפתי :
1)רצועת תזמון
2)רצועות העזר (רצועת אלטרנטור, משאבת הגה וכו')
3)נוזל קירור
4)פילטר דלק
5)שמן,פלאגים
6)פילטר אוויר
7)שמן גיר
נוזל בלמים
9)שמן הגה
האם עכשיו עדיין אני צריך להחליף נוזל קרור , פילטר דלק,?