Jump to content

alfailan

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alfailan

  1. שלום לאחי יש טיוטה קורולה 2002 , ונשברה לו הידית פתיחה של הדלת האחורית ידית חיצונית . מישהו כאן יודע איפה אפשר להשיג ידית חליפית או משומשת או אפילו להזמין מאייבי? בעבר הזמנתי מהאייבי והגיע חלק לא ממש מתאים אשמח אם מישהו יודע איזה חלק בדיוק מתאים . תודה לכל מי שיכול לעזור
  2. שלום לכולם אני מפרסם בשביל גיסתי היא מוכרת את הרכב שלה טיוטה קורולה שנת 2002 שמורה יד 2 190.000 ק"מ טלפון:0507900145 רלי
  3. שלום לכולם אבא שלי נכה צה"ל והגיע הזמן שלו להחליף את הרכב הרכב המדובר הוא הונדה אקורד - Comfort אוט' 2.0 שנת 2010 יד 1 (0 ברשיון )תאריך עלייה לכביש נובמבר 2010 הרכב שמור ומטופח מאוד עשה רק 37 אלף ק"מ טסט עד נובמבר הרכב בצבע אפור עכבר. הרכב ימכר במחיר מחירון(גמיש מעט רק לרצינים) טלפון:0544216674
  4. אם זה באמת ככה אני הולך רק למורשה שיעשה לי את זה
  5. שלום לכולם ברשותי הונדה סיוויק שנת 2004 אוטומט, ואני מעוניין להחליף פילטר דלק . מישהו פה יודע היכן הוא ממוקם? חיפשתי בכל מקום ולא מצאתי אשמח לתשובה. תודה לכל מי שעוזר
  6. איזה שנה ההונדה? יש מצב שיש לי פתרון לתקלה שלך דבר איתי אשמח לעזור
  7. אני אעדכן כשיהיו עדכונים תודה יניב
  8. פניתי למפנ"א והם לא יודעים מה לעשות אז מחר אני שולח ליחידית תנועה לכיש את כל החומר , מסתבר שהתמרור בכלל לא עבר ועדת תימרור פשוט חוצפה של המשטרה ניסו לשדוד את האזרחים
  9. כן אבל אולי בכלל עדיף לא להגיע למשפט ? פשוט לבטל את המשפט ולבקש שיבטלו את הדוח יש אפשרות כזו?
  10. מישהו? מה לעשות לשלוח מכתב לאיפה שמצוין בכתבה או מה?
  11. התפתחות בנושא: היום במקרה קניתי את המקומון של העיר בה אני גר וגיליתי כתבה קטנה לגבי הדוח, אני מעלה תמונה של הכתבה. אשמח לדעת מה עושים כרגע? יש לציין שכבר שלחתי בקשה לבית המשפט להישפט
  12. גם לי יש הונדה סיוויק 2004 עם משענת מקורית , אני גם שוקל כבר מלא זמן להחליף את המשענת במשהו יותר רחב כי המקורית היא צרה אני גם שוקל לבנות משהו מעץ ולחבר אותה לכסא, אשמח גם לדעת על מידע על רפד עדיפות לאזור דרום
  13. היום בבוקר הייתי שם ונחשו מה ? מחקו את החצים מעניין למה.... טוב שצילמתי את החצים יום למחרת
  14. אוקי תודה על התשובה המפורטת. רציתי לעדכן שכבר שלחתי בקשה להשפט , מישהו יודע בערך תוך כמה זמן מקבלים זימון למשפט?
  15. נכון אני עשיתי את העבירה. אבל ואבל גדול מה שגרם לי לעשות את זה היו החצים זה מה שבילבל אותי ועוד עשרות אנשים שקיבלו שם דוח. אפילו לא שמו שם שילוט של שינויים בתנועה או שילוט מקדים שהכביש הופך להיות מ 2 נתיבים ל נתיב אחד
  16. איך עורכים את ההודעה פה? עשיתי טעות בניסוח ההודעה
  17. זה טרף קל מאוד. היום בבוקר נסעתי לשם במיוחד ובתוך 10 דקות ראיתי איזה 15 רכבים שעשו את מה שאני עשיתי, מה שעוד יותר מוכיח שהחצים מטעים.
  18. שלום רב : בתאריך - 6/5/13 נסעתי בכביש שהוא עם 2 נתיבים תוך כדי הנסיעה עם התקדמותי לצומת T שבה יש תמרור עצור שמתי לב שהנתיבים מצטמצמים והופכים להיות נתיב אחד כאשר על הנתיב השמאלי יש אי תנועה צבוע (יש לציין שהאי תנועה נצבע רק בשבועיים האחרונים) וזה חדש באזור! בעודי מתקרב לתמרור העצור נסעתי על הנתיב שעליו אי התנועה ואז פניתי שמאלה שם הייתה ניידת תנועה שעצרה אותי ונתנה לי דוח. על עלייה על אי התנועה. יש לציין שמה שבילבל אותי וגרם לי לעלות על אי התנועה זה עצם העובדה שעל אי התנועה היו צבועים עדיין החצים שמאלה קיבלתי דוח 250 ש"ח ללא נקודות. עכשיו שאלתי היא מה לעשות האם ללכת לשלם או ללכת לבית משפט ולהציג את התמונות ולנסות להסביר לשופט שזה ממש לא תקני מה שהיא שם על אי התנועה וזה מה שגרם לי לבלבול. (יש לציין שלפי מה שהבנתי מאנשים עומדת שם ניידת מעל שבוע והשוטרים עובדים על הקטע הזה באופן שיטתי) צירפתי תמונות שמראות את המצב תודה לכל מי שעוזר
  19. שלום רב:ברשותי סובארו אספנות 1981 , שלחתי את הרכב לפחח לצורך שיחזור גג ובעל המקצוע נתקל בקשיים אני מעוניין לקנות סובארו בין השנים 80-84 כל מי שמכיר ויכול לעזור לי אשמח אם תצרו איתי קשר . טלפון:0508358871 אריאל אפס חמש אפס שמונה שלוש חמש שמונה שמונה שבע אחד.
  20. חחחח לצערי היא בטוח איפה שהוא ברכב וצביקה אז מה כבר לעשות ?אני כולי מבולבל לפתוח סעפת יניקה לא לפתוח מה להגיד למכונאי לפתוח את כל מכלולי המנוע או מה ?
  21. מחר על הבוקר אני לוקח את הרכב למכונאי ואומר לו לפרק את הסעפת יעלה כמה שיעלה מקווה שהיא תמצא שם
  22. ולא הבנתי לפרק את הסעפת ולהוציא את הראש מהחור איזה ראש ? להוציא ראש מנוע או מה?
  23. לא שאלתי אותו כמה הוא רוצה עבור פירוק הסעפת הוא רק אמר שזה חתיכת הוצאה. אני צריך לשאול אותו והוא לא רק רצה למשוך לי את זה עם מגנט הוא פירק בית מצערת גם
  24. אבל יש לי שאלה תוך כמה זמן היא אמורה לעשות נזק למנוע? כי בנתיים כבר נסעתי כ 30 ק"מ מאז המקרה ובכל מקרה נגיד ואני יצטרך להשים שם מנוע חדש אפשר לתת לי חוות דעת מה המחיר? ואיפה להשים?
  25. טוב אז קודם כל תודה לכל מי שמנסה לעזור היום הייתי אצל המכונאי והוא ניסה להוציא עם מגנט ארוך וגמיש אך הוא לא מצא את הבוקסה לאחר מכן הוא פירק בית מצערת הוציא את המצערת החוצה חיפש עוד פעם בפנים עם מגנט ולא מצא. כששאלתי אותו מה הוא מציע לעשות אז הוא אמר שהוא רואה שלפי המעברים אין כמעט סיכוי שהיא תכנס למנוע הוא אמר ששצריך לפתוח את היוניפל משהו זה נראה לי זה סעפת יניקה ואם הבוקסה שם אז הוא ימצא אותה אבל הוא אמר עדיף לא להתעסק עם זה כי לפי המעברים אין סיכוי שהיא תעבור בנתיים נסעתי עוד עם הרכב כ 20 ק"מ נשמע תקין אבל עדיין חושש לא יודע מה לעשות
×
×
  • תוכן חדש...