Jump to content

NAFTA1979

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NAFTA1979

  1. יש לי סתם איזה סאב קטן , לא משהו רציני . קניתי ביד שניה משוק הפשפשים (-:
  2. לא אולטימו ולא בכיוון הזה. נו אנשים אתן חייבים לעזור לי למצוא מגבר כבר שבועיים שאני מחפש ולא מוצא שום דבר. אני מעדיף מגבר קטן קלאס D גם בגלל בעיית מקום וגם חוסר באבקת חשמל ברכב. חשבתי ללכת על ה JBL 1200/1 אבל הוא לא בדיוק קטן .
  3. האלפיין מאוד יקר . אני מחפש משהו עד חמשת אלפים ש"ח ורצוי שיהיה קלאס D
  4. רצוי שיהיה מחברה מוכרת ולא מותג מדבקה
  5. תודה על התגובות חברים . אני עדיין מבובלבל ולא החלטתי איזה מכשיר לתקין . נקווה שעד המפגש הבא אני כבר אסיים את המערכת ובין היתר גם אתקין את הHU
  6. מתלבט בין שני המכשירים . אני יודע ששניהם מצויינים אבל קשה לי להחליט את מי מהם להתקין .
  7. לדעתי עדיף להתקינו מתחת לכיסא של הנוסעת , שם הוא יהיה הרבה יותר אפקטיבי
  8. קבל המלצה חמה על בוסטון אקוסטיק S90 שזה 6X9 וS45 שזה 4 אינט'צ אתה מוזמן לשמוע אותם ברכב שלי עובדים על רדיו דיסק פשוט של קלריון MP176
  9. הייתי הולך על שני בוסטון G5 עשרה אינט'צ או על בוסטון SPG
  10. יש לי שני סאבים חדשים למכירה , 10+12
  11. רדיו דיסק עם דיבורית בלוטות , חדש באריזה מקורית , לא נפתח ולא הותקן מעולם! http://www.zap.co.il/models.aspx?Sog=T-MP3&DB356563=367577&DB587377=587378 לפרטים : 0528:139777 טל
  12. DSK 165 של הרץ
  13. אם אני זוכר נכון... דלתות מקדימה 6.5 דלתות מאחורה 5.25
  14. בכללי , כל המתקינים שכונה עכשיו אתה צריך לבחור בין שכונת רמת אביב לשכונת התקווה
  15. אני ממליץ בחום על מנשה מדימונה , ואם זה קצת רחוק יש גם את יחיאל מקריית שמונה .
  16. תנסה 4" של הרץ. יש להם טויטר חזץ ומיד מצוין ונקי . אהבתי מאוד והופתעתי לטובה.. המחיר הוא 400-459 ש"ח ולא שקל יותר
  17. אדיר מערכות בהרצליה פיתוח
  18. אתה יכול לשים מאחורה סאב אקטיבי של בזוקה , ממולץ בחום (סאב אקטיבי זה סאב עם מגבר פנימי)
  19. התשובה שלילית בקשר לשני הסאבים
  20. תתחיל לפחד !!! איחדנו כוחות אישתי ואני בכדי להביס אותך במלחמת הסאבים הראשונה בישראל (הכל בצחוק - אשמח לקבל ממך עצות ועזרה) עוד כמה פרטים קטנים על הסאב. הוא שוקל 38 קילו , בגודל 15 אינץ מיוצר באירופה
  21. בקשר למערכת החשמל .. אני מחליף את הכבלים של המצבר והאלטרנטור, מוציא את האלטרנטור לשיפוץ (יש המלצה לאיזה הספק להעלות אותו? ) ומצבר חדש
  22. בקיצור נדפקתי עם הסאב הזה. נראה לי שאני אצטרך למכור את הרכב בכדי לממן מגבר הציעו לי מגבר שמוציא 2400 RMS ב2 אום אבל המחיר קצת הזוי , 1100 יורו המגבר של חבר STEG מישהו שמע .מכיר ?
  23. אלו הנתונים של הסאב שהזמנתי . מגבר 1000RMS אמור להספיק? · 2x 1500/1000 Watt · 10.000 Watt Peak > 60Hz Impedanz 2x 2 Ohm · Gewicht: 24kg · Einbautiefe: 218mm
  24. ובבקשה לא מותגי מדבקה
×
×
  • תוכן חדש...