-
הודעות
80 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי bmwforever
-
הרכב מיועד לזוג מבוגרים בני 60+ שנוסעים בסביבות ה5 אלף ק"מ בשנה ואולי פחות מתוכם גם נסיעות לירושלים לעיתים. הדרישות: נוחות, נוחות, נוחות, מרווח גדול ואמינות סבירה. מכיוון שמדובר באנשים מבוגרים, דבר מאוד חשוב נוסף הוא גישה נוחה לאוטו, שיהיה קל להיכנס אליו ולצאת ממנו (הסניק עונה על הדרישה הזו מכיוון שהוא גבוה במעט מרכבים רגילים והגובה שלו אופטימלי לכניסה נוחה). הכיוון כרגע כמו שנאמר בכותרת: רנו סניק 2, המודל שנמכר כרגע, חדשה מהחברה, שנת 2004 או 2005 משומשות. האם יש דברים חשובים שאני צריך לדעת על הרכב? המלצות נוספות למכוניות מתאימות בדרישות ובתקציב? תודה מראש.
-
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
צדיק נחמד, קודם כל, כל הכבוד על ההחלטה לקנות רכב מהיצרן שמייצר את המכוניות הטובות בעולם (יש כאלו שיחלקו, הרוב יסכימו). כמו שכבר אמרו לך כאן, 318 ו320 משנת 94 מגרדות את התקציב וניתנות לקניה. נתחיל בכך שסביר להניח (מניסיון רב לצערי) שיהיה קשה מאוד למצוא אוטו כזה במצב שמור, רוב המכוניות בשנים האלה עברו התעללות מצד ילדים שזה עתה קיבלו רישיון ורצו גם הם לנהוג בBMW, סביר להניח שאחד מהם שהתבגר כבר ימכור לך את הרכב. האם הדגמים הספציפיים הללו עונים על הדרישות שלך? על חלקן. ה"כ, אוטומט, מזגן, נ"מ - כמובן שיש. מראות חשמל - ברוב הדגמים. ח"ח בכל האוטו, חלון בגג - רק בחלק מהדגמים. בקרת שיוט וריפודי עור - כמעט ובלתי אפשרי למצוא בדגמים הללו. אם תמצא אחת עם ריפודי עור סביר להניח שהם יהיו לא מקוריים וזה נראה באמת רע. הצעתי, להתגמש בדרישות או בתקציב, אבל לא לוותר על BMW מהסיבה הפשוטה שפשוט כיף לנהוג . -
לדעתי אתה באמת לא רציני אבל רק בגלל הכיף של השאלה אני יענה עליה. X5, קאיין, טוארג - ג'יפים די נפוצים, הם אמנם טובים מאוד, אבל הם לא מסובבי ראשים בכלל בכלל בכלל. מסובבי ראשים - אינפינטי FX35 שהינומה מביאים בייבוא די סדיר (הם פשוט מביאים די הרבה), מרצדס G Class זה נחמד, קאדילק אסקלייד, לינקולן נביגייטור (שזו הבחירה האישית שלי), האמר H2 שאני אישית לא הייתי מביא כי גם האוטו הזה כבר יותר מדי מתוקשר. וכמובן למטרת סיבוב ראשים אין כמו ג'אנטים גדולים ונוצצים.
-
Alpine MRP-F320 (שווה 800שייח ?)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של gershevich בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא מאמין לנתונים של הJBL, אני לא יודע כמה הם מדוייקים. לעומת זאת, אני נוטה להאמין לנתונים של האלפיין. כל אחד מודד את הנתונים בצורה אחרת ואי אפשר לדעת מה אמיתי. לכן השיקול היחידי שלי הוא שמכיוון שJBL כמו שמישהו אמר כאן, זה זבל סיני ואלפיין הוא Brand ידוע, סביר להניח שהאלפיין הוא מכשיר טוב יותר, אף על פי שהוא יד שניה. מה היתרון בקניית מכשיר חדש? אין שום יתרון חוץ מההרגשה. אישית, הייתי לוקח את האלפיין בלי להתלבט בכלל, אבל הייתי מוריד עליו את המחיר מאחר ואין שוק יד שניה לציוד לרכב, זאת אומרת שאם הוא לא ימכור אותו לך, הוא פשוט ישב אצלו בבית. -
כשתהיה לך BMW תבין. עד אז, תמשיך לנהוג בסיאט .
-
שאלה בקשר לרדיו דיסק בעל חברה לא ידועה
bmwforever פרסם הודעה בנושא של Gunman בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
דרך אגב, פיוניר הקימו לא מזמן מפעל חדש ונוצץ, הגדול ביותר שלהם (ובקרוב היחיד), בסין. הם גם מייצרים שם שנים רבות דרך חברות אחרות שמייצרות בשבילם, ODM בשפת המסחר. רק שתדע. ככה שהמדינה בה מיוצרת הסחורה לאו דווקא מעידה על טיב או איכות. -
שאסי קטן מאוחרה בבדיקה של הונדה סיויק 98 ידנית
bmwforever פרסם הודעה בנושא של shooter h בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שמע בחור, בלי קשר לשאסי, הרכב עבר תאונה קשה שכללה התהפכות (תיקונים בגג), אני לא הייתי נוגע ברכב כזה, לא חסרות הונדה סיוויק, צא מזה -
יש לזה טופס מיוחד, אני חושב שניתן למצוא בכל בית דואר, אני העברתי ככה בעלות לפני יומיים על האוטו של דוד שלי שנתן לי ייפוי כוח למכור.
-
אני לא מבין מה הבעיה לתת לך ייפוי כוח בצירוף תעודת זהות שלו לעשות העברת בעלות על שמו? למה להתעסק עם פרוצדורה כל כך מסובכת?
-
התיבה המקורית ל TS-W 305C/ TS-W121 SPL
bmwforever פרסם הודעה בנושא של audio-feel בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זה ללא ספק אומר שהיא טובה מאוד, אפילו אידיאלית ומתוכננת ע"י החברה שייצרה את הסאב הזה ובמיוחד בשבילו. אתה יכול לבנות תיבה אחרת שתהיה טובה יותר לדעתך ועל אותו משקל אתה גם יכול לקחת מגבר ולהחליף לו את הטרנזיסטורים כדי שישמעו טוב יותר. -
ADVANT מה עשו לך בס.ג. אלקטרוניקה תגיד לי?
-
mikmik ואייל היקרים, אוטו הוא אחד המקומות הכי פחות אקוסטיים שניתן למצוא, לשחזר את המוזיקה כמו שהוקלטה, לא תצליחו לעשות אלא עם הרבה התקנות מיוחדות, עיוותים של האוטו ושל הסאונד, הגדרות מתקדמות וכדומה ועדיין לא תגיעו לרמת שחזור סאונד גבוהה. זה תוכל לעשות בבית עם כורסא, זוג רמקולים טובים, הגברה ומקור. מה שכן ניתן לעשות באוטו הוא להצליח לשמוע מוזיקה בכיף ובאיכות טובה, זוג קומפוננטים תקועים בדלתות ומכוונים לרגלים בהחלט לא ממלאים את האוטו בסאונד ולכן צריך גם להוסיף רמקולים מאחורה שימלאו את האוטו בסאונד. כך גם הנהג והנוסע לידו וגם הנוסעים מאחורה יוכלו להנות ממוזיקה בכיף.
-
[הצעה למהל הפורום \ משתמשיו הכבדים]
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הנסיך. בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הצעה מצויינת לטעמי, ממש מעולה. כמובן שסאונד זה עניין של טעם אבל כדאי לתת רשימה של כמה דגמים טובים של כל מיני חברות בהתאם לתקציב - כדי שיהיה איזשהו כיוון למבקרים באתר. ממש הצעה טובה לדעתי, אני מאוד מקווה שהמנהלים יקבלו את העצה והיא תיושם. -
דרך אגב ביאנקי, לפני כמה שנים היתה לנו אחת כזאתי, מאדם מבוגר שגר בבית אבות ולא היה צריך אוטו, קילומטראז' נמוך מאוד מאוד מאוד, אוטו שמור כמו שלא ראיתי בחיים אחרי כל כך הרבה שנים, אמינות לא מהעולם הזה. באמת אוטו מתנה, נהננו ממנו מאוד עד שגנבו לנו אותו (עד היום אני לא מבין למה אבל כנראה היתה להם סיבה מוצדקת ). אם מישהו מחפש אוטו בתקציב כזה ומוצא אחד, שיקפוץ על המציאה.
-
יש לי ניסיון גדול עם דיסקים ובוא אני יסכם לך את זה במשפט אחד: אין כמו TDK. הם הכי טובים, הכי איכותיים, הכי אמינים, לא נדפקו לי אף פעם, ויש להם כל מיני גרסאות, חלק יותר זולות ויותר יקרות. חבילה של 10 עולה בערך 30 35 אבל לMP3 אתה במילא לא צריך יותר מ10.
-
בפורמט החדש של הפורום לא ניתן לראות כמו בישן איזה הודעות כבר קראת ואיזה לא, למה זה ככה? זה ישתנה?
-
שמע בחור, לא קונים אוטו בלי ליסוע בו קודם, אז או שתשכנע את החמודי מקמור רכב שיתן לך לנהוג, או שתנסה ליצור קשר עם מישהו שיש לו אוטו כזה. אחרת לא כדאי לך לקנות, לא קונים אוטו בלי נסיעת מבחן. נכון זה אוטו מעולה, אפילו יותר מזה, אבל לך תדע מה יכול לצוץ שלא יראה לך באוטו. אתה חייב נסיעת מבחן. אני מציע לך להגיע לקמור עם אבא שלך או משהו כזה, דברו איתו שיחה רצינית, תתעניינו באמת במכונית ואחרי זה תבקש לערוך נסיעת מבחן, אם הוא יגיד לך שהוא לא מסכים תשאל אותו אם הוא באמת מצפה ממך לקנות אוטו מבלי לנהוג בו? אני לא מאמין שהוא לא יתן לך לנהוג, אין שום סיכוי כזה בעולם. זה כנראה נוהל כדי להעיף ילדים מעצבנים שבאים להתלהב, אם הוא יראה שאתה רציני בקשר לקניה אני בטוח במאה אחוז שהוא יתן לך לנהוג.
-
קומפוננטים התלבטיות בין הרוקפורד למורל - סגנונות מוזיקה
bmwforever פרסם הודעה בנושא של Kicker Furious בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לאחר ששמעתי את 2 הסטים אני יכול להגיד בלי שום ספק שלטעמי הרוקפורד הרבה הרבה יותר טובים מכל הבחינות של איכות סאונד, מי שמחפש עוצמה, יכול להיות שהמורל יתאימו לו יותר כי אני לא מכיר את הרוקפורד מבחינת עוצמה ואני יודע שהמורל מאוד חזקים. הצליל ברוקפורד נקי, צלול, ברור, מדוייק, ווקאלי, נעים מאוד לאוזן ולא צורם בניגוד למורל שהיו לי מאוד צורמים ולא צלולים בכלל. בגלל שבפורום הזה כולם ממליצים בצורה גורפת ובלתי מעורערת על מורל, הלכתי ושמעתי אותם ובכלל לא התרשמתי שהם טובים כמו שעושים אותם כאן, בטח שלא יותר מרוקפורד. אבל שוב זה רק לטעמי. בכל מקרה אין תחליף לשמיעה של שני הסטים, לא רק שאין תחליף לזה, כשאתה קונה רמקולים במחיר כזה אתה חייב ללכת לשמוע ורק אז להחליט. -
מה אתם אומרים על הרמקול הנ"ל [רוקפורד]
bmwforever פרסם הודעה בנושא של eladmi בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
רמקולים מעולים מכל הבחינות. לטעמי אלו הרמקולים שנשמעים הכי טוב בתקציב שלהם, לפחות מהחברות המוכרות, לטעמי הם גם יותר טובים ממורל שכולם פה שיבחו ופארו כשאני שאלתי, פשוט שמים אותם בכיס הקטן, אתה פשוט צריך ללכת ולשמוע. צליל נקי, צלול, ווקאלי, ברור מאוד, נשמע ממש נהדר. אבל לא הייתי ממליץ לקנות אותם מכמה סיבות: 1. המחיר שקיבלת גבוה, למרות שנדיר להשיג אותם בשוק ולכן קשה לקבל עליהם מחיר נמוך כי אין תחרות. 2. כרגע מגיעים דגמים וסדרות חדשות שמחליפים את הישנים, אני אישית לא אוהב לקנות סדרות ישנות. -
ייעוץ בקשר לקומפוננט "6.5
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
דרך איזה בחור שמוכר עצמאית. לצערי אני גר באזור המרכז, אולי המלצות על חנויות או משהו שאפשר לשמוע שם ולהתרשם? אני בעיקרון מתכנן לשמוע את שלושת הדגמים האלה ועוד דגם אחד של אם בי קווארט, להינעל על אחד מהם, לחפש מחיר טוב ולקנות. -
ייעוץ בקשר לקומפוננט "6.5
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
איפה אפשר לשמוע? -
אני מחפש סט קומפוננט "6.5 לאוטו בתקציב של בסביבות 700 800. סגנון מוזיקה: משתנה, בעיקרון אפשר להגיד שאני שומע הכל. הד יוניט: בלאופונקט 655 מגבר: אין כרגע אבל אני מתכנן להוסיף בעתיד אז הרמקולים צריכים להיות מתאימים לשדרוג, בכל מקרה, זה לא יהיה משהו עוצמתי במיוחד אלא משהו קטן, אני לא מתכנן להשתגע. אני מחפש את הרמקולים הטובים ביותר במחיר הזה, טוב זה ברור מאליו. מחיפושים שלי עליתי על 3 דגמים עיקריים שמתאימים בתקציב: Cerwin Vega 1602 - 700 NIS Rockford Fosgate FNP2416 - 849 NIS Morel Dotech 6 - 800 NIS יש לי די הרבה שאלות אז אני מצטער מראש: 1. איזה דגם הוא הטוב ביותר מבין השלושה מבחינת סאונד? אולי מישהו מכיר רמקול אחר טוב יותר ברמות המחיר הללו? 2. איפה אני יכול לשמוע את שלושת הדגמים? 3. האם אלו מחירים זולים? ואם לא, איפה מוכרים זול יותר? תודה רבה מראש על התשובות
-
אני ינסה להבהיר קצת את השאלה. הבנתי את הקטע, זה ברור שזה תלוי בהרבה גורמים, אני לא אתפלא אם אוטו שננהג ע"י צעיר נמרץ, אחד שלוחץ הרבה על הדוושה, יתקלקל הרבה יותר מאשר אוטו שננהג ע"י אדם מבוגר שלא מתלהב כל כך מנהיגה. אבל יש מכוניות שהן יותר "מועדות לפורענות" מאחרות, כמו למשל אלפא רומיאו שזה דבר ידוע שבדגמים ישנים האמינות שלהם מאוד מאוד לקויה, או בכיוון השני "סובארו פשע" שידוע שהוא אוטו אמין מאוד. אז שאלתי כאן היא, מה עם ה106? 205? 306?
-
מה זה בעצם מומנט? על מה הוא משפיע ברכב?
-
שאלתי על אמינות, אני יודע שזה אוטו שהנהיגה בו מהנה, אבל שאלתי על האמינות.
