Jump to content

bmwforever

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי bmwforever

  1. מה אתם אומרים על המכונית הזאתי מבחינת אמינות? האם זהו רכב אמין? מה הבעיות הנפוצות שלו? האם הייתם ממליצים על רכב אחר מתוצרת פז'ו שהאמינות שלו יותר גבוהה?
  2. ומה עם ה106 ראלי או אקס אס איי בהשוואה ל205 ג'י טי איי? מבחינת אבזור, ביצועים, אמינות? מכל הבחינות בעצם?
  3. לא שוכח להוסיף אבל זה כבר דברים שמסתדרים איתם, מזה אני לא דואג, יש לי 20 ואני עובד כרגע בעבודה קבועה ואין לי יותר מדי הוצאות. האם 106 הוא לדעתך הבחירה הכי טובה בתקציב ובדרישות?
  4. למזארטי אני חושב שנתתי יותר מדי פרטים ודרישות, לא רואה צורך לפרט יותר מזה, אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לשאול. דבר שני רציתי לשאול, פז'ו 106 נחשב לאוטו אמין בכלליות? או שכאשר אני קונה אותו אני צריך לקחת בחשבון שהוא אוטו לא אמין ושאני הולך לבקר הרבה במוסכים?
  5. איזו מהן עדיפה מבחינת נהיגה, אבזור ואמינות? אפשר קצת פירוט על הדגמים?
  6. שלום לכולם, אני עומד לקנות אוטו ראשון אני כרגע בן 19 ויש לי בערך שנה רישיון. התקציב לאוטו הוא גג 25 אלף שקל וזה באמת הגבול כי יש לי 20 ואני מאמין שאיכשהו אני אצליח לסחוט עוד איזה 5, אז אל תתנו לי מכוניות ב28 כי זה לא בתקציב . הדרישות הן: אוטו ידני עם התנהגות ספורטיבית, שהנהיגה בו תהיה מהנה, מזגן, הגה כוח, כמובן שיהיה אמין, בעיקרון ההנאה מהנהיגה וההתנהגות הספורטיבית הכי חשובות לי. הנסיעות שלי הן בעיקר בעיר אך לעיתים מחוץ לעיר, אני נוסע די הרבה. בעיקרון נדלקתי על פז'ו 106, מה אתם אומרים עליה? איזה מכוניות אחרות יש בתקציב ובדרישות שאולי טובות ממנה? תודה רבה לכולם
  7. הבאופונקט מדגם mp3000, קראתי עליו ביקורות ממש טובות באינטרנט כשחיפשתי רדיו דיסק התכוונתי לקנות אותו אבל היה לי תקציב נמוך יותר ולא לקחתי אותו, נראה מצויין אבל לא שמעתי אותו. תריץ חיפוש בhttp://www.zap.co.il על הדגם הזה.
  8. הייתי ממליץ אולי לבדוק גם את הדגם הזה של בלאופונקט, הוא יפה לאללה, כל הביקורות שקראתי עליו באתרים מחו"ל היו מעולות וכולם אמרו שהוא ממש מומלץ ועובד טוב, החסרון היחיד שציינו הוא שהוא עושה יותר מדי אור (???) אין לי מושג מה הקטע. http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=52&products_id=35
×
×
  • תוכן חדש...