שלום לכולם,
אני עומד לקנות אוטו ראשון אני כרגע בן 19 ויש לי בערך שנה רישיון.
התקציב לאוטו הוא גג 25 אלף שקל וזה באמת הגבול כי יש לי 20 ואני מאמין שאיכשהו אני אצליח לסחוט עוד איזה 5, אז אל תתנו לי מכוניות ב28 כי זה לא בתקציב .
הדרישות הן: אוטו ידני עם התנהגות ספורטיבית, שהנהיגה בו תהיה מהנה, מזגן, הגה כוח, כמובן שיהיה אמין, בעיקרון ההנאה מהנהיגה וההתנהגות הספורטיבית הכי חשובות לי.
הנסיעות שלי הן בעיקר בעיר אך לעיתים מחוץ לעיר, אני נוסע די הרבה.
בעיקרון נדלקתי על פז'ו 106, מה אתם אומרים עליה? איזה מכוניות אחרות יש בתקציב ובדרישות שאולי טובות ממנה?
תודה רבה לכולם