-
הודעות
80 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי bmwforever
-
[מכירה] מגבר, קומפוננט 6.5", סאבוופר 10" של חברת Polk Audio
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך מכירה - אודיו
מקפיץ. עדיין אקטואלי. גמיש במחיר. הציוד כנראה מחכה למישהו שבאמת רוצה סאונד איכותי. אמנם אין הרבה אנשים כאלה היום אבל אני מאמין שיימצא האחד. -
שלום לכל הקונים, אני מעוניין למכור מספר רכיבים לרכב, אשמח אם תרצו לקנות אותם. כל הרכיבים הובאו בייבוא אישי מחו"ל לצורך התקנה בפולקסווגן גולף, מאחר ואני אדם עסוק יחסית, ומאחר ולא קניתי פנל מרכזי, העניין התעכב, לא מצאתי זמן להתקין את הציוד ובינתיים נמאס לי מהרכב לחלוטין והחלטתי למכור אותו ולרכוש רכב חדש. הציוד לא מתאים לצערי למידות הרכב החדש. לפיכך, כל הציוד חדש לחלוטין בקופסאות המקוריות לא נפתח ולא הותקן מעולם. מגבר 5 ערוצים Polk Audio PA1100.5 הספק של 250W X 4 ל4 רמקולים ועוד ערוץ של 1200W X 1 לסאב וופר. כל ההגברה שצריך לרכב במגבר אחד. איכות הגברה ברמה גבוהה מאוד, כדאי לקרוא באינטרנט ביקורות על המגברים שלהם, זה משהו באמת מיוחד. המגבר מרהיב ביופיו, אחד היפים שראיתי, אלומיניום מוברש, עיצוב קלאסי. אני רוצה עליו 6500 ש"ח ואני מוכן להתגמש במחיר. זוג קומפוננטים Polk Audio SR6500 הספק של 250W לכל רמקול. מהסדרה הגבוהה ביותר של Polk Audio. סדרת הHigh End שנקראת SR. לדעתי האובייקטיבית ככל שניתן, הרמקולים הכי טובים שיוצרו לרכב אי פעם, איכות בניה וסאונד ברמה שקשה להסביר במילים. מספיק לקרוא את הביקורת שנכתבה על הרמקולים האלה במגזין האמריקאי Car Audio Magazine כדי להבין במה מדובר. ציטוט קטן מהביקורת: Here it is: The Polk Audio SR6500 component sets are the best component sets and coaxes I have tested: the best performance, the best cosmetics, the best engineered, and so far the only thing I have seriously considered putting in my own car. הביקורת המלאה בקישור הבא: http://caraudiomag.com/articles/polk-audio-sr6500-car-speakers אני רוצה עליהם 5000 ש"ח ואני מוכן להתגמש במחיר. סאבוופר 10" Polk Audio SR104-DVC הספק של 1400W. מהסדרה הגבוהה ביותר של Polk Audio. סדרת הHigh End שנקראת SR. סאבוופר מפלצתי לגמרי. צריך רק לראות אותו ולהרים אותו כדי להבין במה מדובר. SQ & SPL במוצר אחד. מוצר מדהים. אחד הסאבוופרים הטובים ביותר שכסף יכול לקנות. אני רוצה עליו 5000 ש"ח ואני מוכן להתגמש במחיר. אני גמיש במחיר למי שירצה לקחת את הכל. מי שמעוניין יכול להרגיש חופשי ליצור איתי קשר בטלפון 052-8382818 בכל שעה.
-
שלום, אני מעוניין להביא מארהב את המכשיר הזה שנקרא MAX685BT: http://www.clarion.com/us/en/products/2008/multimedia/multimedia_source_unit/MAX685BT/us-en-product-pf_1172385077897.html דיברתי עם SG, הם לא יכולים לעזור לי, השאלה שלי היא האם יהיה אפשר לשנות את התדרים של המכשיר הזה שיעבוד עם התדרים בארץ? האם מישהו יכול להפנות אותי למישהו שמבין בתחום הזה ויכול לעזור לי? תודה רבה מראש.
-
מגבר Rockford Fosgate T4004 מול Phase Evolution Opus 150.4
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ומה לגבי ההמלצה שלך איתמר למגבר SQ? על מה היית הולך בסדר גודל התקציב הזה? -
מגבר Rockford Fosgate T4004 מול Phase Evolution Opus 150.4
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה לכולם ובמיוחד לGreen Monster, על התשובות המפורטות והמחכימות. בגלל שהדרישה שלי היא אך ורק SQ ואני לא שומע בווליום גבוה כמעט בכלל, אז איכות זה מה שיותר חושב לי ועל זה אני רוצה לשים את הדגש ולא על עוצמה. לגבי הרכיבים שהמגבר הזה הולך להגביר, כרגע יש ברשותי קומפוננטים של POLK AUDIO מסדרת MOMO וסאב 10" תואם.יכול להיות שיוחלפו בINFINITY מסדרת REFERANCE, באם אני לא יאהב את התוצאה שתתקבל עם הPOLK. כל הבעיה שלי בתחום הזה של אודיו לרכב זה שאני לא יכול לשמוע לפני הקניה, זה מאוד בעייתי מבחינתי. בהתחשב בנתונים מעל ובהנחה שזה SQ ולא SPL, האם הייתם ממליצים על אחד מהמגברים האלה או אולי מגבר אחר? תודה מראש על התשובות. -
מגבר Rockford Fosgate T4004 מול Phase Evolution Opus 150.4
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אשמח אם המגיבים יוכלו לפרט או להרחיב קצת יותר מדוע זו דעתם. תודה רבה. -
המגבר הזה הולך להגביר זוג קומפוננטים איכותי + סאבוופר בגישור. הדגש על איכות ולא על עוצמה. להלן קישורים לדף המוצר באתרי היצרנים: Phase Evolution Opus 150.4 http://www.phase-evolution.de/produkte.asp?p=verstaerker&view=detail&grp=5&ser=54&nr=1340415&lang=EN Rockford Fosgate T4004 http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=2&family_id=24&item_id=100033&locale=en_US&series_id=7 זקוק לחוות דעת המומחים, מי מהם עדיף?
-
איך עובדת הפרוצדורה עם המכס במקרה הזה? איך משלמים כמה לוקחים? אשמח לתשובות.
-
מבקש המלצה לחומר לצורך בניית תבנית
bmwforever פרסם הודעה בנושא של GUY007 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מתחום הבניה אני יכול להגיד לך שגבס מתקשה הכי מהר ומאוד קשה לעבוד איתו. אולי שפכטל יוכל להתאים לך למרות שאני לא יודע בדיוק מה את מתכנן לעשות אבל שפכטל בעיקרון מתקשה לאט יותר מגבס והרבה יותר נוח לעבוד איתו. -
מחפש מערכת מולטימדיה לרכב שולטת iPod
bmwforever פרסם הודעה בנושא של vireXtyle בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם בכל זאת תרצה ללכת על אלפיין אז אפשר לעשות קומבינה בשילוב עם המכשיר הזה: http://www.alpine-europe.com/content/english/a2576.det.KCE-415i_Interface-adaptor-for-iPod%AE-Video.htm אבל אני הייתי הולך על הקלריון כי הוא באמת מכשיר על. -
כמה לדעתכם שווה למכור את הציוד הבא מיד שניה?
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם אני מוכר את הכל ב800 זה מחיר יפה מאוד בשביל זה? הסאב לא קרוע לגמרי, יש לו כזו בליטה באמצע האלמנט ושם יש מכה בצד שהבליטה נכנסה קצת פנימה. -
כמה לדעתכם שווה למכור את הציוד הבא מיד שניה?
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש לי לקוח מסוג כזה, אני פשוט מעוניין לדעת בכמה כדאי לי למכור לו את הציוד. הסכומים נראים לי זולים מדי! מדובר פה על 2 מגברים לא סיניים וסאב פיוניר עם תיבה, כל זה ב500 שקל זה נראה לי ממש סכום זעום! יש דעות אחרות לגבי המחיר או שזה באמת מה ששווים הרכיבים? -
מחפש מערכת מולטימדיה לרכב שולטת iPod
bmwforever פרסם הודעה בנושא של vireXtyle בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תתקשר לס.ג. אלקטרוניקה ותבקש לדבר עם מנהל תחום הרכב אצלהם, ממנו תוכל לקבל תשובות אמיתיות. www.sge.co.il אנשי מכירות רגילים שם לא יתנו לך את מבוקשך. אני מאמין שזה מכשיר שצריך להביא לך בהזמנה ומההכרות שלי איתם, הם חברה רצינית מאוד ואני מאמין שהם כן יעשו את זה בשבילך, רק שזה פשוט בטח יקח קצת זמן. -
כמה לדעתכם שווה למכור את הציוד הבא מיד שניה?
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני חושב שהוא מהסדרה הזולה שלהם. -
סאב פיוניר 12 אינץ' קצת קרוע + תיבה פורטד בבניה עצמית. מגבר Power acoustik ארבעה ערוצים מסדרת Apache 560 וואט (תמונה מצורפת). מגבר Sherwood שני ערוצים. כל הציוד ישן ומשומש.
-
התלבטות לגבי גודל סאב לגולף 2.0, 10 או 12 אינץ'?
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אז זהו, המצב המקורי בגולף הוא חורים מקוריים בדלתות למעלה ולמטה למידבאסים וטוויטרים. נראה לי כאילו זה מטופש שיהיו שם רשתות של רמקולים בלי כלום בתוכן. -
התלבטות לגבי גודל סאב לגולף 2.0, 10 או 12 אינץ'?
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
סטרלט, מבחינה אסטתית אני לא מעוניין שהסאב ישב בקופסא קטנה בפינה ויראה כמו איזה ילד בגן בעונש, אז תכננתי לבנות תיבה ארוכה שתתפוס חצי באגז', בצד אחד שלה יהיה הסאב ובצד השני אני אשים את המגבר. ניתן לראות את הרעיון פחות או יותר בתרשים (האידיוטי ועם זאת המושקע) שהכנתי בהיטל קדמי. אני יכול גם לשים באמצע התיבה פלטה מעץ, ואז יווצר מצב שהתיבה שהסאב עצמו יושב בה היא יותר קטנה. האם זה רעיון טוב? דבר שני, הקיר האחורי של התיבה יהיה בכל מקרה אלכסוני בזוית כדי להתאים לבאגז' ואין לי מושג איך לחשב נפח לדבר כזה, האם יש איזה אתר בו אני יכול פשוט לשרטט את התיבה ולקבל את הנפח? דבר שלישי אני עדיין בדילמה עם הרמקולים האחוריים, לא יודע האם כדאי או לא? האם זה עד כדי כך יהרוס? לא חבל להשאיר חורים ריקים? נדב, נראה לי שחוץ מהכותרת לא קראת מילה אחת בהודעה, התשובות לשתי התהיות שלך נמצאות בהודעה הראשונה שכתבתי. -
התלבטות לגבי גודל סאב לגולף 2.0, 10 או 12 אינץ'?
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני רוצה לבנות תיבה גדולה שתכלול את הסאב והמגבר ותתפוס חצי באגז' בערך, זאת תהיה תיבה מספיק גדולה גם ל10 וגם ל12. השאלה היא האם 10 זה מספיק? ומה לגבי סוג התיבה? -
שלום לכולם, לאחר השרשור הקודם שפרסמתי, קיבלתי כמה החלטות, אחת מהן היא ללכת על סאב 10 או 12 אינץ'. הסאב יהיה של Polk Audio מסידרת Momo, אחד מהשניים הבאים: http://www.polkaudio.com/caraudio/products/mm2104/ http://www.polkaudio.com/caraudio/products/mm2124/ השאלה היא באמת איזה גודל יספיק בגולף, האם 10 מספיק לנפח הזה או שחובה ללכת על 12? בנוסף, איזו תיבה כדאי לבנות לו, Sealed או Ported? חשוב לי שהבאס יהיה דומיננטי ומדוייק, לא עוצמתי. הסאב יוגבר ע"י Phase Evolution Opus 150.4 בגישור של 2 ערוצים. תודה רבה מראש על התשובות.
-
המלצות ושאלות לפני קנייה והתקנה בVW Golf 2.0
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הייתי שמח לבוא לאחד המפגשים בר"ג אך מאחר שאני שומר תורה ומצוות אני יותר שמח להישאר בבית בשבת. אם היה מפגש באחד מימות החול אני בטוח שהייתי מגיע אבל זה לא משהו שקרה מאז שאני מכיר את הפורום הזה. בנוגע לאיטום, אני מתאר לעצמי וגם יכול להבין למה זה כל כך משמעותי, פשוט נראה לי יותר מדי. אשמח אם תוכל להגיד לי ניר, בקצרה, מה כולל האיטום ואיך זה בדיוק עובד, את מה אוטמים, איך, ובאיזה חומרים? -
המלצות ושאלות לפני קנייה והתקנה בVW Golf 2.0
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בגלל שאני עוסק בתחום, הכל די זמין ונגיש, אז לא ניתן להגיד שזה ממש "נקנה" אבל חלק גדול מהרכיבים נמצא ברשותי, נקרא לזה ככה. יהודה: שמעתי את המורל, איני זוכר בדיוק איזה דגם אבל זה היה דוטק או הייבריד (שכולם מדברים עליהם כאן בלי סוף כאילו זו איזה סנסציה מוזיקלית), ברכב של איזה שני בחורים מפ"ת שעובדים בחצר, הייתי אצלהם לפני שנה בערך כשחבר ביקש שאבוא איתו לשמוע רמקולים - לא אהבתי אותם בכלל היו ממש לא לטעמי. מה שכן אהבתי באותו יום היו דווקא רמקולים של Rockford Fosgate מדגם FNX שנשמעו מאוד מאוד מאוזנים וטובים. אני יודע שברכב אצלי ישמעו הרבה פחות טוב מבבית, בכל מקרה אני מאמין בפולק שהם לא יאכזבו אותי גם בתחום הזה. דרך אגב אתה מוזמן כן להגיד לי מה יש לך בבית. הבעיה המרכזית בתחום הזה (בארץ לפחות) היא שלא ניתן להאזין לרכיבים ואין חנויות מקצועיות שישמיעו לי רכיבים בהשוואה כמו שאני משמיע ללקוחות. אז זה משאיר אותך פחות או יותר באפלה בקטע של תנסה לשמוע ברכבים של אנשים ותנסה לנחש מה נראה לך רכיב טוב. מבחינה מוזיקלית חוץ מהיפ הופ שאני לא סובל ולא שומע בכלל ומוזיקה אלקטרונית שאני שומע לעיתים נדירות, הכל הולך, בעיקר מוזיקה שקטה, רוק וישראלי - מינסטרים. במידה ואני לא אשים את הרמקולים האחוריים, כיצד מכוונים את המערכת שכל הסאונד יתנגן אך ורק מקדימה? עם כל האהבה שלי והרצון להשקיע, אני לא הולך לעשות איטום, לא עומד להתעסק עם זה, זה וואי אובר בשבילי. בענין הסאב, אני שוב חוזר ואומר, לא מחפש הרבה באס, מחפש באס מדוייק ודינאמי שיהיה כמה שיותר קרוב למה ששומעים בבית בסטריאו, שלא ישמע חיצוני ומוגזם ומשתלט על הצליל. נצמצם את השאלה, האם ללכת על ה8 או שאני חייב ללכת על ה10 כמינימום הכרחי? -
המלצות ושאלות לפני קנייה והתקנה בVW Golf 2.0
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יהודה שלום, תודה על התגובה. 1. לגבי הרמקולים מאחורה, אני סוג של פרפקציוניסט, אם יש חורים אני לא עומד להשאיר אותם ריקים ולפעמים גם נוסעים ברכב מאחורה. אז אני עדיין צריך תשובה לשאלה 4. 2. בנוגע למגבר, הבנתי שהוא הרבה יותר איכותי ובכל זאת אני שואל האם הוא לא גדול מדי על הרמקולים? 3. שתי שמיניות או 12 זה יותר מדי גדול בשבילי, כבר אמרתי שאני לא רוצה אובר באס, מספיק לי וופר טוב שיתן באס מדוייק, דינאמי וטוב, לא צריך יותר מדי. בגלל זה אני רוצה לדעת האם 8" בגולף זה מספיק לצרכים שלי או שאני חייב ללכת על 10". 4. פולק מעוצבים יפה וגם נשמעים טוב, אם אתה לא מכיר אותם אתה מוזמן לשמוע ולאחר מכן להביע דעה. בתחום הביתי בכל אופן הם מאוד נחשבים ונשמעים. אני מחזיק רמקולים מאוד יקרים שלהם אצלי בבית. -
שלום לכולם, אני קורא כאן בפורום כבר די הרבה זמן, אני מתעסק במקצועי בתחום האודיו הביתי ואני צריך קצת עצות מבעלי ניסיון בתחום הרכב ששם האקוסטיקה וכל הפרמטרים בכלל הם שונים לגמרי. ממש תחום שונה. אני עומד לעשות התקנה צנועה אצלי ברכב, הרכב הוא גולף 2001 2.0. אני לא אדם שאוהב לעשות הרבה רעש וצלצולים עם צבעים ופיברגלס וכל מיני שטויות אז אני מתכנן לעשות משהו צנוע שישמע כמה שיותר טוב. הרכיבים שאמורים להיות מותקנים: Head Unit (אחד משני הדגמים, ראה פירוט בסעיף 1): Clarion DXZ766 http://www.clarion.com/sg/en/products/2006/audio/source_units/cd/DXZ766MP/sg-en-product-pf_1135794080270.html Clarion DXZ768 http://www.clarion-eu.com/uk/CD_DVD_MP3.560+M5af2275cc88.0.html רמקולים בדלתות קדמיות: Polk Audio MMC6500 http://www.polkaudio.com/caraudio/products/mmc6500/ רמקולים בדלתות אחוריות (יוגברו ע"י הרדיו דיסק): Polk Audio db6500 http://www.polkaudio.com/caraudio/products/db6500/ סאב, שתי אופציות, עדיין לא החלטתי אם ללכת על 10" או 8": 8": Polk Audio MM2084 http://www.polkaudio.com/caraudio/products/mm2084/ 10": Polk Audio MM2104 http://www.polkaudio.com/caraudio/products/mm2104/ מגבר 4 ערוצים (יגביר את הרמקולים הקדמיים והסאב בגישור), שוב שתי אופציות: Phase Evolution Opus 150.4 http://www.phase-evolution.de/produkte.asp?p=verstaerker&view=detail&grp=5&ser=54&nr=1340415&lang=EN Polk Audio C400.4 http://www.polkaudio.com/caraudio/products/c400_4/ כבלים לרמקולים: Monster Cable 302 XLN Speaker Cable http://www.monstercable.com/mpc/productPageMPC.asp?pin=3105 עכשיו אחרי שאתם יודעים מה הולך להיות מותקן, להלן השאלות: 1. בעניין הHU, אני לא ממש יודע מה ההבדלים בינהם אם יש כאלו בכלל, אבל איזה מהם שמביאים לארץ, הוא האחד שארכוש. אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי האם יש הבדלים בינהם ומהם. 2. בעניין הסאב, שוב, אני לא מחפש לעשות רעש, אני לא אדם רועש, אני לא שומע מוזיקה אלקטרונית לרוב. אני מחפש משהו שיתן צליל יפה, איכותי ומספיק דינאמי. שלא יחסר באס, אבל אני גם לא צריך שיהיה דומיננטי במיוחד שישמעו אותו למרחקים. האם כדאי לך ללכת על 8" או 10"? מה דעתכם בנושא? 3. בענין המגבר, מצד אחד אני חושב שהPhase יהיה קצת גדול מדי על הרמקולים וקצת מעבר למה שאני צריך, בנוסף, מבחינה עיצובית אהבתי את הPolk הרבה יותר, הPhase לטעמי מאוד משעמם בעיצוב. מצד שני אף על פי ששני המגברים הם מאוד איכותיים, הן מבחינת בניה והן מבחינת סאונד נראה לי שהPhase הוא איכותי יותר. מה דעתכם בנושא, מה מומלץ ובמה כדאי לבחור? 4. בעניין הרמקולים הקומפוננטים בדלתות האחוריות, האם זה רעיון טוב להגביר אותם בעזרת הרדיו דיסק? האם לא יהיו הפרשי עוצמות או הפרשי איכותיות מהותיים שיפריעו לשומעים בינהם לבין הרמקולים הקדמיים? איך מסדרים את ההפרשים? 5. בעניין ההתקנה, כולם כאן מכירים את הגולף, חשבתי לבנות פלטה אחת של עץ, לפי אורך תא המטען, בחלק הימני שלה לעשות כוך למגבר ובחלק השמאלי תיבה לסאב. את הפלטה הזו חשבתי להצמיד למושבים האחוריים באלכסון כלפי מעלה כדי שישאר מקום בתא המטען. הבעיה היא שבגלל שאני רוצה לעשות את הפלטה באלכסון אני מתחיל להסתבך עם גודל התיבה המומלצת לסאב בגלל שכל התיבות שמוצעות ע"י היצרן הן מרובעות (http://www.polkaudio.com/caraudio/subbox/) ואין לי זמן ואיזה רצון כלשהו להתחיל ללמוד את החישוב המסובך של התיבות כדי להגיע לגודל אופטימלי. האם מישהו יכול לתת חוות דעת בנושא? האם ברכב זה קריטי עד כדי כך? 6. בעניין התיבה לסאב, Sealed או Ported, לא צריך להיות מהנדס אלקטרוניקה כדי לדעת שתיבה שהיא Ported תוציא יותר באס ועוצמה. למרות זאת, מידע וניסיון אישי לא נראית לי כל כך הטענה שסאב בתיבה אטומה יהיה מדוייק יותר. בתחום האודיו הביתי כל הסאבים ללא יוצא מן הכלל הם Ported וישנם הרבה מאוד סאבים שהם מאוד מדוייקים ועם זאת גם דומיננטים ומפזרים את הבאס בחדר. נראה לי מאוד שאני אחליט לעשות תיבה שהיא Ported. האם למישהו יש דעה בנושא? אולי לתת פרטים מבחינה טכנית? 7. ראיתי בתמונות של כל מיני התקנות שסוגרים מגברים עם פלטה של פרספקס ואהבתי את הרעיון, זה נראה יפה ויוקרתי. השאלה שלי כאן היא, המגבר הרי מתחמם, וחימום יתר למגבר זה דבר לא חיובי בכלל, לא ראיתי בתמונות שמוסיפים מאווררים. איך בכל זאת עושים את זה בהתקנות? איך הם לוקחים סיכון שהמגבר לא יתחמם יתר על המידה? אולי המגברים לרכב לא מתחממים כל כך כמו שאני חושב? מצטער על ההודעה המעייפת, אבל אני יודע שאתם כאן תמיד יודעים ושמחים לעזור. תודה רבה מראש על כל העזרה.
-
יוגב R, תתפלא, הרבה יותר קל למצוא 330. ולשואל, עם הרבה סבלנות תוכל למצוא אחת, במיוחד כשאתה מחפש סדאן אוטומטית, אבל צריך סבלנות, זה לא מאזדה 3 או פולקסווגן גולף, אלו דגמים שמופעים 2 מכוניות בכל שבוע בכל לוח, ככה שקשה למצוא מציאות.
-
תעלומה - בעיית מים מסתורית בדייאטסו אפלאוז
bmwforever פרסם הודעה בנושא של bmwforever בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הוחלף פקק ברדיאטור. הרכב מאבד הרבה מים, פעם הייתי ממלא פעם ביום יומיים, היום אני ממלא פעם בנסיעה, והאוטו מתחמם תוך כדי. האוטו נוסע אבל בקושי. אם אני נוסע לאט מאוד אז הוא לא מתחמם, נשאר בטמפאטורה טובה, אבל אם אני מתחיל ליסוע בצורה נורמאלית אז הוא מתחמם אבל לא מגיע לרתיחה. אין שמן במים ואין מים בשמן.
