-
הודעות
80 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי bmwforever
-
שלום לכולם, אני בעלים של כמה מכוניות, אחת מהמכוניות, שלא אהובה עליי במיוחד היא דייאסטו אפלאוז שנת 93. הבעיה היא שהרכב מאבד מים ומתחמם, אין שום נזילה של מים באוטו משום מקום. המים מהרדיאטור יוצאים דרך צינורית שנמצאת מעל הפקק למיכל עיבוי וממנו דרך צינורית עודפים החוצה בצורה של קיטור. אין לי שמץ של מושג מאיפה הבעיה נובעת, החלפתי רדיאטור, ונטה ומשאבת מים, אני ממש אובד עצות. כל מי שיש לו איזה טיפ לזרוק לי, יבורך. תודה מראש.
-
שאלה: השוואה בין קומפוננט PHASE ל MBQUART
bmwforever פרסם הודעה בנושא של avimtv02 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זה בדיוק ההפך רמקולים אמריקאים נוטים להיות שקופים יותר, פאצ'יים ומודגשים ורמקולים אנגליים נוטים להיות עגולים, עמומים ויותר מלטפים. -
התעייצות במוו520 עד דגם 530 שנת 1999 2000
bmwforever פרסם הודעה בנושא של arikss12 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
חסרונות: מכונית ששותה דלק, המון דלק, טיפולים ותיקונים יקרים מאוד, ביטוח יקר מאוד, הוצאות משולשות מיפנית ממוצעת, איבוד ערך גדול, שוק סביר מינוס מינוס. יתרונות: לא תמצא הרבה מכוניות יותר טובות ממנה מכל בחינה שאפשר לחשוב עליה, כל בחינה. לא סתם קוראים לה Ultimate Driving Machine, זאת אמת לאמיתה. השאלה כאן היא באמת מה אתה אוהב יותר, מכוניות או את הכיס שלך? -
האם לדעתכם זה אפשרי? (רכב ב-5000 ש"ח כולל הכל)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של X plane בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אל תאמין להם! הם סתם מנסים לדכא אותך! הסיפור הרבה יותר פשוט ממה שהוא נשמע, פשוט צריך לזרום עם החיים ולא לעשות סרט מכל דבר. אני אבנה לך תסריט שמכסה כמעט את כל האפשרויות: אתה קונה פיאט אונו/סובארו ג'סטי/משהו דומה (רכב יחסית אמין, לא אוכל הרבה דלק עם חלפים בשפע ואחזקה זולה), אחד שיש לו טסט לשנה, עושה קצת מסחר בקניה (זה חובה. רכבים כאלה הם לא משהו עם שוק לוהט ויש הרבה היצע, המוכרים מיואשים ואתה יכול לחסוך לך הרבה כסף), עושה עליו ביטוח ומתחיל ליסוע. אמרת שעם הדלק אתה יכול להסתדר אז סבבה, תתחיל לחסוך קצת במותרות כי זאת הוצאה לא קטנה. סביר להניח שאם הרכב יהיה במצב סביר ולא קרעו אותו, הוא לא יתקלקל. אם בכל זאת נתקע הרכב בחצי השנה הקרובה, אתה מעמיד אותו בצד לשבוע וחוסך כסף לתיקון. לא סיפור ולדעתי גם יכולה להיות חוויה סבבה של אוטו ראשון. סחוב איתו בכיף בשנה הקרובה ואז תראה מה הלאה. -
זקוק להכוונה/עצה. ב.מ.וו 120i או אודי A3 2.0FSI SPORTBACK
bmwforever פרסם הודעה בנושא של iceman בתוך ייעוץ ברכישת רכב
עניין של טעם אישי לדעתי. הדעה הבאה היא סובייקטיבית לחלוטין: האוודי על הנייר: 1. יותר זולה 2. יותר ספורטיבית וחזקה 3. יותר מרווחת ונוחה 4. איכותית מאוד (לפחות כמו הבימר) בבימר יהיה יותר כיף לנהוג. למרות הכל, בגלל ש95 אחוז מההחלטות שהאדם מבצע הן החלוטת רגשיות ולא שכליות, אני הייתי לוקח את הבימר בכל מקרה שלא יהיה, פשוט כי לא בא לי ליסוע בעוד אוודי, בא לי לנהוג בבמוו. -
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שמוליק - נכון, זאת בדיוק הנקודה. גיא, ממש לא אמרתי שכל מה שBMW מייצרים הוא מושלם יחסית לקטגוריה ואם הבנת ככה אז כנראה שהטעתי אותך. כוונתי היתה שהם מנסים לעשות את הרכבים מושלמים בקטגוריה וזה לא פייר להשוות 325 ל318 כמו שהרבה כאן ניסו לעשות. זה נכון של318 חסר כוח, זה אפילו דבר ידוע. למרות זאת, מנסיוני האישי ומחוות דעת של אנשים אחרים שנהגו ברכב, הרכב מהנה לנהיגה למרות המחסור הזה בכוח (שוב, זה עניין של טעם אישי, גם כתבי הרכב דרך אגב, מביעים את דעתם האישית). הנאה מנהיגה, כמו שמישהו פעם הסביר לי, היא שילוב של הרבה אספקטים ואחד מהם הוא כוח, יש כאלה שהמחסור בו לא מפריע להם עד כדי כך אלא הם מחפשים דברים אחרים. לגבי העניין עם איכות הייצור וההרכבה, יכול להיות שלZ4 ספציפית יש איכות הרכבה גרועה, אינני מכיר את המכונית. מניסיוני האישי עם בימרים נתקלתי בהרבה פאקים, באיכות הרכבה גרועה לא נתקלתי אף פעם. מיותר לציין כי כל מבקרי הרכב משבחים את איכות הייצור המעולה של היצרן וזה דבר ידוע לכל. לכן יהיה יותר נכון להניח (ולא רק מניסיוני האישי) שלBMW יש איכות הרכבה מצויינת והZ4 שנסעת בה לוקה בחסר. בעיית תמורה מול מחיר? אני לא מסכים. בעיקר מכיוון שאין דבר כזה תמורה מול מחיר במכוניות יוקרה. מייבאך שווה 7 מיליון שקל? לא ממש, במחיר כזה אפשר לבנות וילה בקיסריה. מרצדס SL שווה 2 מיליון? אני בספק אם זה שווה כמו 2 דירות במרכז תל אביב. התמורה שמקבלים מרכב מחולקת לאספקטים שונים בינהם סטטוס, פוזה, מעמד חברתי, הנאה מנהיגה ועוד רבים. על זה בעלי המכונית מוכנים לשלם סכומים נכבדים. חלק ניכר מהתשלום על BMW קשור לעובדה שהרכב שלך יוצר במפעל בבוואריה ועוטה עליו סמל כחול לבן. הדבר היחיד שאני מסכים איתך עליו במאה אחוז הוא עניין תרבות הדיון. יאשה, אני חושב שמיצינו את הנקודה. בשבילך זו מכונית, בשבילי זו מוטציה בכל מקרה מכיוון שאתה משנה הרבה מאוד מכלולים באוטו וכמעט ניתן להגיד שאתה בונה רכב חדש בעצמך. BMW זה לא, מהסיבה הפשוטה שBMW לא ייצרו את הרכב שבנית אלא רק את המנוע השילדה ועוד כל מיני רכיבים נוספים שלא החלפת. בעיקרון אפשר לקרוא לזה BMW יאשה (כמו שמוסיפים את השמות של הסדנאות). בהצלחה בפרוייקט ותהנה מהרכב. בהקשר למשפט השני, אתה צודק, יש אי דיוק במשפט שלי ותרשה לי להוסיף - חוץ מM3 שהיא מכונית ספורט מובהקת. HF Turbo, השם שלך מן הסתם אומר הכל, רק שתדע שיש אנשים נוספים בעולם חוץ ממך שלא מחפשים מכוניות ספורטיביות. לפיכך, אם אני אומר שBMW לא מכוונות להיות מכוניות ספורטיביות זה לא בהכרח חיסרון. מרצדס ויגואר משלמים את המשכורות שלהם למשרדי פרסום ולא לאדם פרטי שבבעלותו בימרים והוא מעדיף את BMW על המכוניות שלהם מהרבה סיבות. שבוע טוב לכולם, BMWFOREVER -
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
איכות בניה ויוקרה כמו שיש בBMW לא מצאתי בשום רכב אחר. מכוניות שכיף לנהוג בהן יש הרבה, אבל BMW עושים את זה בצורה מיוחדת, אחרת מהמתחרות. וזה ייחודי, השילוב הזה וזה יוצר שלמות. לא נהגתי אף פעם על E30 לכן אני לא יכול לחוות דעה על חווית הנהיגה בהשוואה לE36 למשל, בכל אופן, זה ממש לא מה שאני מחפש, מכיוון שכמו שאמרתי, יש עוד פרמטרים שאני מחפש ברכב חוץ מאיך הוא נוסע. יש הרבה מכוניות שכיף לשהות בהן ויש גם הרבה מכוניות שכיף לנהוג בהן. BMW משלבת בין השניים בצורה מושלמת ועושה את זה הרבה יותר טוב מהמתחרות. אין מה להשוות בכלל בין 318 ל325 וזה גם לא פייר לעשות את זה. אתה יכול להשוות 318 למרצדס C180 ולאוודי A3 1.8. הכל בחיים יחסי, ויחסית למכוניות בקטגוריה 318 היא מכונית טובה מאוד - חווית הנהיגה המושלמת ביחס למתחרים באותה הקטגוריה וככה זה צריך להימדד. נכון שזה לא 325 וברור שהיא יותר טובה, אבל שוב, אין כאן מקום להשוואה בכלל.. אי אפשר להגיד לבעלים של 318, הרכב שלך ממש גרוע בגלל שה325 יותר טובה. גם שלמות זה מושג שמשתמשים בו באופן יחסי, מכייון שאין לזה גבול. -
שדרוג מערכת. אם אפשר לקרוא לזה מערכת.
bmwforever פרסם הודעה בנושא של yellow בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ההבדל בין הדגמים הנ"ל: הסדרה. יש לרוקפורד 3 סדרות של רמקולים לפי רמות של איכות ומחיר כמובן: 1. Punch - הסדרה שנחשבת הבסיסית ביותר 2. Power - הסדרה הבינונית 3. Type RF - הסדרה הגבוהה ביותר כל אחד מהקומפננטים שציינת הוא מסדרה אחרת. -
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בנצי, אתה לצערי ממשיך עם התגובות המתנשאות וזה חבל כי אפשר לנהל דיון גם בלי זה. חברת מכוניות היא ארגון כלכלי, השיקולים היחידים בחברה וההחלטות הנעשות הן החלטות כלכליות בלבד. לפיכך, היא צריכה לייצר גם דגמים זולים וגם דגמים יקרים ולנסות למקם אותם גבוה ככל האפשר בקטגוריה. המנועים החלשים אינם ברירת מחדל, הם דגמים נוספים בהיצע וגם אותם הם מנסים למקם גבוה בקטגוריה הספציפית להם. בנוסף לזה היא גם צריכה לחדש כל הזמן בכדי להישאר במרכז העניינים. אלה דברים שלא מובנים לך כנראה בכלל, מבחינתך, הלוואי והיו מייצרים את הE30 עד היום. אני לא אמרתי שנוחות, ריפודי עור וסאן רוף זה הכל באוטו למרות שאתה מנסה לצייר את זה ככה. לBMW של היום יש קונספט - מכוניות יוקרה דינמיות שתענוג לנהוג בהן וכמו כן גם לשהות בהן ואת זה אני אוהב. אתה אוהב את מכוניות העבר של היצרן ונהנה מהן? אין בעיה, בכיף, אין לי שום תלונה כלפיך. אני לא מזלזל במכוניות העבר ולא זלזלתי, על טעם וריח אין מה להתווכח. אני בכל זאת, (רק אם אתה מרשה כמובן) מעדיף את הדגמים החדשים יותר בהם יש שילוב של יוקרה עם דינמיות. גם הם וגם הדגמים הישנים מייצגים את החברה בכבוד. אם אתה חושב, שהעובדה שאתה מעדיף את הדגמים הישנים עושה אותך מבין יותר או משכיל יותר, שיבושם לך (תודה על ההזמנה ללימוד ההיסטוריה, אבל אני אוותר, התיכון הספיק לי). אני בכל אופן לא מתיימר להיות מומחה בשום דבר (אפילו אם זה לא עונה לך על הציפיות), אני פשוט אוהב לנהוג במכוניות של BMW, אם תרצה או לא. גם אם תעקוף אותי עם ה2002 או הE30 שלך, זה לא ישנה שום דבר. -
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
טורבולר, יש הסכמה בנושא הזה, כאן המחלוקת נמצאת. הגישות שלנו לגבי החברה שונות וזה לגיטימי. הגישה שלי שהצגת היא נכונה חלקית ואני אנסה להסביר. אני מסתכל על BMW כיצרנית מכוניות בהווה שמייצרת מכוניות יוקרה ושמה דגש חזק מאוד על הצד הדינמי של המכונית. אני מבין טוב מאוד את הדוגמא של הM3, רק שהשינוי העדכני והקונספט העכשווי הוא מבורך לדעתי וככה אני אוהב את זה, שילוב של יוקרה ואיכות בניה וייצור שכוללת חשיבה על כל הפרטים הקטנים והדבר הזה פשוט נוטף מכל חלק וחלק ברכב לצד דינמיות ונהיגה מהנה מאוד. את שני הדברים האלה אי אפשר למצוא בשום מקום אחר ולא אצל אף מתחרה בקטגוריה וזה לדעתי מה שמייחד את BMW כיום וגם כמה דורות אחרה (בעצם כמו שאמרת, החל מE36) וזה מה שעושה אותה בעצם ליצרן המכוניות הטוב בעולם לדעתי. נ.ב. sti אל תדאג לבימרים שלי, הם בסדר. הרצון לשדרג קיים תמיד. -
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני מרגיש יותר ויותר מטופש לדון איתך על זה בכלל. השאלות איזה דגם זה? או האם אני מבין בהבדלים בין הדגמים? הן לא עקרוניות בכלל לנושא הדיון. זאת הערה מתנשאת שבאה להראות "אני מבין יותר ממך, אתה לא מבין כלום". תבלה גם אתה ובהצלחה עם הגישה הזו לחיים. -
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
נניח שזו באמת CSL, זה ממש אוטו אחר לגמרי הא? זה היה מאוד עקרוני להעיר את ההערה הזו, משנה לגמרי את כל התמונה. דיונים לפעמים מתפתחים למקומות אחרים, זה היופי בדיון, למרות שהבחור קיבל כאן עצות רבות לפני שנכנסנו לזה. -
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הפרסומת שהבאת טורבולאר היא לM3. M3 היא מכונית ספורט מובהקת, אין על זה ספק. ספורט סלון אם להיות מדויקים (היא זאתי שהמציאה את הקטגוריה). דובר כאן על המכוניות הסדירות של BMW באופן כללי כמובן ולא על הM3 ספציפית. זה דומה להבדל בין אימפרזה 1.6 מציי רכב לSTI. עריכה: אם נדייק את הדברים ולא ניקח מספר מילים ונוציא אותם מהקשרם: מובן בבירור ממה שאמרתי שהם לא מדברים על התאוצה הגבוהה ביותר או נתוני ה0-100 הטובים ביותר אלא על שילוב כוח ותאוצה שיצור גם הנאה מנהיגה (לידיעתך ע"פ חוקי הפיזיקה, רכב ללא תאוצה לא יכול לנוע). אין צורך ליצור ויכוחי סרק על שטויות. -
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום חברים, קודם כל, התלהבתם יתר על המידה. כל אחד מכם מדבר בצורה מתנשאת ומנסה לכפות את הדעה שלו כאילו שהוא תכנן את המכונית והוא יכתיב לי בדיוק מה להגיד ומה לחשוב. לאנשים מותר לחלוק. אני לא מתיימר להיות מומחה לשום דבר, אני רק מציג את דעתי. אני חושב שהבנתם אותי לא נכון אבל אני בכל אופן אנסה להסביר את כוונתי. כוונתי היתה שהמכוניות של BMW הם לא מכוניות ספורט אגרסיביות. הן לא מתיימרות, לפי שום אמת מידה, להיות מכוניות ספורט. הן מכוונות להיות, "מכונת נהיגה מושלמת" - פשוטו כמשמעו. BMW לא מדברים על תאוצות, 0-100, טופ ספיד וכדומה, הם מדברים על הנאה מנהיגה נטו, התנהגות כביש, כוח, תאוצה - שילוב מושלם של כל הדברים ביחד שמכוון ליצור הנאה, יותר משהמתחרים מכוונים. BMW מנסים ליצור מכוניות סלון יוקרה מפוארות שחוויות הנהיגה בהן תהיה מושלמת. הם מצליחים. אין לי מושג מי זה יאשה ומאין באה ההערצה אליו, בכל אופן, מנוע M3 בתוך קומפקט זה מוטציה נקודה. אתם יכולים לחשוב אחרת, אני לא הייתי רוצה מכונית כזו גם בחינם. יאשה, בנצי מציע שתנסה להצטרך למחלקת המחקר והפיתוח של BMW, בהצלחה. ובקשר להערה המטופשת האחרונה, בנצי, הסמל הזה ישאר אצלי בחתימה עד שתהיה אחד מבעלי העניין בחברה. עד אז, אתה יכול להנות מהE30 וה2002 שלך ואני אהנה מהבימרים שלי, כל אחד בדרכו שלו. -
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא מכיר אותך לא יודע מה מתאים לך, אבל הנחתי את הדברים לפי התגובה שלך. תרשה לי להסביר את עצמי קצת: הפרוייקט הנחמד שלך, הוא פרוייקט נחמד, אבל הוא רחוק מלהיות מכונית של BMW. מנוע של M3 בתוך קומפקט זה סוג כלשהו של מוטציה שלא מזכירה בשום אופן BMW. BMW זאת מכונית כבדה, כל המנועים, כל המכוניות. אין להן הרגשה של מכוניות ספורט - ואני מדבר על רכבים מקוריים אם זה עדיין לא הובן. בתגובה שלך כתבת שאתה לא אוהב את ההרגשה הכבדה הזאתי ובגלל זה לדעתי אתה צריך רכב ספורט. בהצלחה עם המיני וחיים טובים. -
ישי היקר (או שאולי עדיף לקרוא לך שרלוק הולמס), קודם כל, כל הכבוד על החקירה המעמיקה, אם אתה רוצה את מספר הרישיון שלי, ת.ז. ופרטים אישיים מלאים לבדיקה נוספת אני אשמח. שנית כל, קל מאוד להוציא דברים מהקשרם. אני לעולם לא הייתי קונה פז'ו 106, זה לא הרכב בשבילי משום בחינה. השאלה נשאלה בשביל חבר שהיה מעוניין להיווכח במאה אחוז שה106 אינה אמינה, בגלל שהיה דלוק על האוטו לגמרי וגם הוא שמע על האמינות הגרועה שלו, היה גם עוד שרשור בנושא שכתבתי בשמו אם אני זוכר נכון. השאלה הזו באה לאחר שסיפרתי לו מהו הניסיון שלי עם הרכב (לא ראלי ולא XSI) ולאחר חיפוש שהרצנו בפורום ומצאנו מספר שרשורים של אנשים שהיתה בבעלותם 106 ראלי כדוגמה מייצגת לאמינות גרועה גם ברכבי הספורט בנוסף לניסיון שהיה לי עם הרכב (ניתן לחפש ולמצוא את השרשורים האלה). ישי הולמס, ראיה מספר 2. תכניס לרשומות המשפט.
-
אריק, לצערנו, זה מה שקורה בכל פעם שמישהו שואל על רכב ב30 אלף שקל. אם הם רק יבינו שיש מכוניות אחרות בעולם חוץ מ106, אולי יהיה כאן טוב יותר.
-
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בה"פ. -
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
The One, זאת הסיבה היחידה שאני לא משדרג את הרכב (ויש לי אוטו מושלם על הכוונת). מכונית היא התחייבות. מבחינה כלכלית, קניית מכונית היא מהלך גרוע. לא מספיק שיש לך כמה עשרות אלפי שקלים שוכבים שהיו יכולים להיות מושקעים במקור שמניב הכנסה, אתה גם אתה צריך לשלם דלק, ביטוח, טסטים, תיקונים. ומה אתה מקבל? חוץ מקצת הנאה (כיף לנהוג באוטו ואתה נהנה מהפאר ומכל מיני דברים) וניידות (שהיית יכול להשיג גם ב20 אלף שקל), שום דבר. אז נכון שאני לא יכול בלי רכב, אבל לפחות להצטמצם עד כמה שאפשר (וזה לא הרבה ). -
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יאשה, אני לא חושב שBMW זה הרכב בשבילך - גם מכוניות זה עניין של טעם. לדעתי ולפי התגובה, אתה צריך איזה קליאו ספורט שתשחרר אותך. צדיק, לעניות דעתי המצב ספורט קיים בכל הרכבים של BMW. רק שתדע שאם תמצא E36 ידנית במצב טוב, היא תעלה 10 מעל המחירון וגם אם תרצה אותה, מישהו יקנה אותה לפניך. לדעתי, אתה צריך פשוט להתפשר ואם לא אז הדבר היחיד שנשאר הוא רק לשלוח אותך לחפש בעיתון לפי כל הדרישות האלה ולאחל לך הרבה בהצלחה והרבה סבלנות (ואתה תצטרך את זה). -
זה הרי ידוע ישי. 106 היא אחת המכוניות הטובות ביותר שנוצרו אי פעם, היא מיועדת רק למבינים, מי שאוהב לנהוג קונה רק 106 (היא גם אמינה מאוד דרך אגב) וכל שאר האנשים שאין ברשותם 106 (כן כן, גם בעלי המרצדס SL וה330Ci) קונים עגלות סופרמרקט שהן לא באמת אמינות, אבל לפחות מצליחות להביא אותם ממקום למקום. ואסכם עם משפט משלך "תן לאלה שאוהבים לנהוג לבחור את המכוניות הנכונות (106) ולאלה שאוהבים להגיע מנקודה לנקודה לבחור את העגלות סופרמרקט במסווה של מכונית, העיקר שאומרים עליהן שהם אמינות (המאזדות מתקלקלות הרי הרבה פחות מה106, המכונית האמינה ביותר בעולם)". לסיכום, עולם הרכב לפי תפיסתך מתחלק ל2: 106 וכל שאר המכוניות. ועומר, ה106 שלך אמינה מאוד אם היא לא התקלקלה במשך שנתיים. לי יש ניסיון עם 106 שנפל לה הגיר באמצע הנסיעה בנוסף לאין ספור תקלות שהיו ותקיעות באמצע הדרך. אם תעשה חיפוש בפורום (ובעולם בכלל) תגלה שיש 106 נוספות, חוץ משלי ושלך, רובן הגדול מאוד לא אמינות ואחרות מעטות כן (אחת מהן היא שלך). זאת אומרת שאפילו אם ה106 שלך אמינה, זה לא אומר כלום ביחס לעוד כמה עשרות אלפים כאלו שנמכרו. עכשיו בואו תסבירו לי איך הדברים הבאים מסתדרים עם ההגיון הבריא. מישהו בפורום מחפש המלצה על רכב עד 30 אלף שקל. הדרישות שלו: אמינות גבוהה ושהרכב יהיה בעל 2 דלתות. שימו לב! הוא לא אמר שהוא אוהב לנהוג, הוא לא אמר שהוא מחפש רכב עם התנהגות כביש טובה, הוא לא אמר שהוא מחפש אוטו שיתן לו האצה בקו ישר, הוא גם לא אמר שהוא מחפש אוטו זריז, מהיר או כל דבר דומה. ואז בא מישהו ואומר לו קח 106, היא נכנסת בתקציב. עכשיו, נניח שה106 היא מכונית אמינה כשלעצמה כמו שאתם טוענים (והיא לא), בכל אופן, ברור לנו שה106 היא לא המכונית האמינה ביותר שניתן לקנות בתקציב הזה והיא גם לא בין האמינות בקטגוריה. בנוסף לזאת, המכונית נדירה בשוק (פתח ידיעות אחרונות, בשבוע טוב יש 3 106 לעומת 20 קולטים לצורך ההשוואה), בד"כ המכוניות לא שמורות (לא רק דגמי הספורט) ובכל המקרים המוכרים מבקשים עליהן הרבה מעל המחירון. ברור לנו שזאת לא המכונית שתתן לו את התמורה הטובה ביותר למחיר ולדרישות שלו. איזו סיבה שבעולם יש לנו להמליץ לו על 106?
-
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם להיות יותר ריאלים, החל מסדרה E36 ועד היום זה בערך 95% אוטומטיות אם לא קצת יותר. -
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
צדיק, כשהוא אומר עגלות הוא מתכוון לכך שהביצועים והיכולות הדינמיות של המכוניות עם מנועי ה4 צילינדר הן נמוכות, מכיוון שזהו שילוב של רכב כבד עם מנוע קטן. אבל הן עדיין מהנות לנהיגה יחסית. מה קשור כאן טיוטה ומאזדה? הדרישות שלך הן לא גבוהות, הן בלתי אפשריות. אמרתי שמראות חשמל יש ברוב המודלים. אבל ניתן לספור על יד אחת את ה318 או ה320 עם ריפודי עור מקוריים ובקרת שיוט, אני לפחות לא נתקלתי בכאלו (חיפוש של חצי שנה, אולי קצת יותר). מכיוון שאלו דגמי הכניסה כמעט, נדיר למצוא כאלו מפוארות, כמעט בלתי אפשרי. אם תעלה מעט בתקציב או תרד בשנים, תוכל לחפש 325 שמגיעות בדרגת פאר גבוהה יותר עם כל הפינוקים שביקשת כסטנדרט בדרך כלל. -
אז מה שאתה אומר לו בעצם אלירן, יש לך סיכוי מסויים למצוא 106 מטופלת כהלכה שלא נקרעה ע"י ילדים (אני לא מבטיח שהיא תהיה אמינה וכנראה שלא) אם תסכים לתנאים הבאים: 1. אתה מוכן לחפש רכב לתקופה ארוכה מאוד של זמן (שנתיים ואף יותר). 2. אתה מוכן לעבור כל שבוע על כל לוחות המודעות. 3. אתה מוכן לשלם על הרכב 20 אלף מעל למחירון. פשוט לא יאמן, כל אחד שיחפש אוטו בתקציבים האלה, תמיד יהיה מישהו שיגיד לו 106. ולמען האמת, אין ויכוח על האם ה106 היא רכב אמין או לא. ה106 הוא רכב מאוד לא אמין מיסודו, בניגוד למשל לסובארו DL (דוגמא קיצונית). 95 אחוז מהרכבים האלו לא טופלו כמו שצריך. 99 אחוז מהרכבים האלה נקרעו לגמרי ע"י ילדים צעירים שכרגע קיבלו רישיון. משמע, ה106, בשוק הישראלי, הוא רכב עם אמינות גרועה. הבחור מחפש אוטו אמין ולא אחד שעושה בעיות, הוא לא דיבר מילה על ביצועים, הנאה מנהיגה, כלום. לכן כדאי שנפסיק כולנו להמליץ על 106 לאנשים שהאוטו לא מתאים להם.
-
מעוניין לרכוש ב.מ.וו עד 45K ש"ח, איזו מומלצת? (דרישות מהרכב בפנים)
bmwforever פרסם הודעה בנושא של הצדיק בתוך ייעוץ ברכישת רכב
למען האמת, אייל, מכוניות הקופה של BMW בסדרה 3, החל מהדור המדובר, E36, בנויות בצורה יותר אווירודינמית ממכוניות הסדאן. הן בעצם מונמכות מעט יותר מהסדאן, החלק הקדמי ארוך יותר והשמשה הקדמית שלהם היא בזוית חדה יותר. בנוסף לכך, גרסאות הקופה בחלק גדול מאוד מהמקרים ניחנות בהספק מנוע גבוה יותר (בד"כ ללא שינוי בנפח) מאשר בגרסאות הרגילות ולכן גם מסומנות באותיות IS. אז כן, לגרסאות הקופה של BMW יש ביצועים טובים יותר מלגרסאות הסדאן.
