Jump to content

madmon10

  • הודעות

    196
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי madmon10

  1. לגבי המים, אם אני מבין נכון אז במידה ובמיכל עיבוי מילאתי עד לקו הסימון העליון אז בוודאות לא חסר לי מים ברדיאטור? אני שואל כי בקיה פרג'יו שלי זה לא כך, שם המיכל עיבוי יכול להיות מלא והרדיאטור ריק. תודה רבה על התגובה המהירה.
  2. שלום לכולם, 1. היכן ממלאים שמן בפיאסטה 88? 2. איזה שמן מתאים? 3. איך ממלאים מים ישירות לרדיאטור (אין לו מכסה כמו ברכבים אחרים)? אשמח מאוד לתשובה מהירה, זה די דחוף.
  3. אני לא מדבר על רכב מסוים, אלא שואל באופן כללי, לצורך העניין נסו להתייחס לרכב שהצריכה הממוצעת שלו היא 10 קמ"ל, והוא מונע, חם ועומד.
  4. מכון חפר בסדר גמור.
  5. הרכב: קיה פרג'יו 1998. הפעולה: החלפת מנוע. המקום: "שקד חלפים" בקיבוץ משמרות. המחיר: 7000 ש"ח. ציון: 1. הפעולה: החלפת גיר. המקום: "מוסך שלומי" מורשה קיה בחדרה. המחיר: 2800 ש"ח. ציון: 5. הפעולה: 4 צמיגים חדשים. המקום: "גיל גורדון" בחדרה. המחיר: 1440 ש"ח. ציון: 5.
  6. שלום לכולם, ברצוני להציע שניצור מאגר מידע בדומה ל"מאגר מידע: תצרוכת דלק אופיינית לרכבים", אבל בתחום עלויות האחזקה, טיפולים, תיקונים וכד', על סמך נסיונם בפועל של חברי הפורום. ז"א שכל מי שיוצא לו לעשות איזשהו תיקון/טיפול ברכב, שיפרט כאן באיזה רכב מדובר, מה בדיוק עשה, היכן, כמה עלה לו, וכן ציון מ-1 עד 5 שישקף את שביעות הרצון הכללית שלו. אני חושב שמאגר כזה יהיה יעיל מאוד לרבים מאיתנו. מקווה לשיתוף פעולה, תודה, תובל. אגב, נראה לי שעל מנת להקל על החיפוש העתידי במאגר, מוטב שנשמור על אחידות כשאנו רושמים שם של דגם שמורכב מאותיות/אותיות ומספרים, ונרשום את זה רצוף ללא רווחים ומקפים. לדוגמא: S40 ולא S-40. הונדה FRV, ולא FR-V. תודה
  7. רק תיקון קטן, לרוב טיפולים בשנות האחריות הם בתשלום ולא חינם, אלא שבכל מקרה עושים את הטיפולים במוסך מורשה יבואן כדי לא לפגוע באחריות.
  8. מסכים איתך, אבל בכל זאת יש רכבים ש"מזדקנים" טוב יותר, ובכל מקרה, מה שמעניין אותי לדעת, זה במידה וכבר אגיע עם הרכב למוסך, איזה מהרכבים יכאיב לי יותר (על תקלות מקבילות פחות או יותר). נראה לי קצת הזוי הטענה שחוזרת פה לא פעם שה-S40 היא למעשה כאריזמה עם סמל של וולוו. במה הן דומות? איזה מערכות משותפות לשתיהן?
  9. בקיצור, אני מבין שבכל הפרמטרים ה-C5 עדיפה על ה-S40? גם בעלויות האחזקה?
  10. S60 יותר מוצלחת ללא ספק, אבל לא בתקציב, ובכל מקרה, גם אם הייתה בתקציב, היא כבר מאוד מרתיעה אותי כי מדובר כבר בוולוו אמיתית לטוב ולרע, שאין לי ספק שעלויות האחזקה שלה גבוהות משמעותית מהאופציות שציינתי. תודה לכולם עד כה, אשמח לחוו"ד נוספות.
  11. עכשיו יותר ברור ממה אני חושש? שלא תבינו לא נכון, אם לא השיקול הכלכלי, אין לי ספק שהייתי בוחר ב-C5, אבל עלות תיקון המערכות המורכבות של הרכב הזה מדאיגה אותי, ולא עלות פנסים, פלאגים וכדומה. ואני שואל שוב? מה כל כך גרוע ב-S40? זו לא תמורה טובה לכסף במחירים שהיא נסחרת? היא לא פחות "מסובכת" מה-C5?
  12. א. הפורום מלא הכפשות על ה-S40, מישהו יכול להסביר לי מה כל כך גרוע בה? ב. הפתעת אותי לגבי החלקים לשברולט, משום מה היה לי ברור שהחלפים/חלקים למאליבו זולים מאשר ב-C5, שלמיטב ידיעתי מכילה מערכות מורכבות בהרבה ושני מיליון חיישנים...
  13. שלום לכולם, מסיבות שונות אני צריך בקרוב להחליף רכב לרכב שיש בו אלמנט מסוים של רושם מינימאלי, אז למרות ההנאה האדירה שלי מהנהיגה היומיומית על פיאסטה שנת 88, אני נאלץ לפזול לכיוונים אחרים במסגרת התקציב. אני מבקש את עצתכם וחוות דעתכם בהשוואה בין הדגמים הבאים: 1. סיטרואן C5 משנתונים 2002-3. מנוע 2000. 2. שברולט מאליבו 1998-9. מנוע 2400. 3. וולוו S40 שנת 2000. מנוע 2000 ללא טורבו. לא מעניין אותי ביצועים, צריכת דלק, נוחות, התנהגות, דינאמיות, אבזור ועוד, ואני גם לא רוצה המלצות על רכבים אחרים. אני מבקש שתתייחסו רק לפרמטרים הבאים: 1. אמינות בסיסית. 2. רגישות להזנחה/התעללות. 3. עלויות אחזקה/טיפולים/חלפים. 4. בטיחות. תודה רבה רבה לכל המסייעים. :-)
  14. מכון חפר אמין מאוד.
  15. מה התקציב שלך?
  16. madmon10

    העמדת רכב

    למיטב ידיעתי: מצא פירוקיה או מי שקונה רכבים לפירוק (חפש במודעות מכירת רכבים בעיתונים), מכור לו את הרכב ללא העברת בעלות, במקביל, בצע הורדה מהכביש במשרד הרישוי.
  17. זה לא חבר, אלא קרוב משפחה, והוא לא קיבל את הכסף (את הכסף מקבלים רק אם מוסרים את הרכב למגרש), מה שאומר למעשה שהוא נשאר קירח לגמרי. בכל מקרה אני אבהיר שאין לי כל כוונה לשחד וכד', אלא רק לנסות להשתמש בקשרים ללא תמורה כספית. למעשה, מה שאני מנסה להבין זה אם טכנית, אפשרי להחזיר אותה לכביש?
  18. אתם ממש מדכאים... הפיאסטה הזאת היא זהב טהור!!! נשאל שאלה אחרת, אם הייתי מכיר מישהו במשרד התחבורה שממש היה רוצה לעזור, הייתה אפשרות בכל זאת להחזיר אותה לכביש? יש לי סיבה טובה לשאלה הזאת, ואני מכוון אותה למי שמכיר את המערכת מקרוב...
  19. ערכתי וצרפתי את התמונות
  20. הפיאסטה בתמונות המצורפות הורדה מהכביש למטרת גריטה לפני מספר חודשים. בדרך לגריטה, התחרט בעל הרכב וחזר הביתה. לפני כשבוע הציע לי בעל הרכב לקחת את הרכב, להחזיר אותו לכביש, ולהשתמש בו לכמה חודשים/שנים. בשיחת טלפון עם נציגת משרד התחבורה, נתברר לי לצערי שלא ניתן להחזיר לכביש רכב שנועד לגריטה. למישהו יש רעיון (חוקי) איך בכל זאת ניתן לעשות את זה?
  21. תודה לעוזרים.
  22. הרכב המסוים הזה כבר היה אצלי פעמיים בשנים האחרונות, כל פעם לכמה חודשים, והתאהבתי בו לחלוטין... הבעיה שהייתה לי איתו, היא שכנראה המחוג של הדלק היה יורד עד למטה בזמן שהמיכל עדיין היה לפחות חצי מלא, מה שגרם לי כל פעם מחדש להילחץ ולמלא דלק (ב 60-80 ש"ח עד ה-FULL). סתם עניין אותי לדעת מה הנפח האמיתי של המיכל... וסתם ככה, זה הרכב הכי מהנה שיצא לי לנהוג עליו (אומנם לא נהגתי על יותר מדי רכבים...), ואני ממש מאושר שיש לי אותו שוב לעוד כמה חודשים, לפני שאחזור לכל מחשבי הדרך ומערכות ההיגוי ה"מחושמלות"...
  23. ערב טוב, בקרוב "אתחדש" לתקופה של מספר חודשים בפיאסטה שנת 88 1.1L. למישהו יש מושג כמה ליטרים מכיל מיכל הדלק שלה? תודה
  24. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3204605,00.html זה קודם כל... דבר שני, עשה חיפוש בפורומים למילה "ויואנט" באיות הזה, ואני מעריך שתמצא יותר מידע לגבי הרכב. מהצצה מהירה שלי, הוא די לא מומלץ...
  25. לא הייתי מתלבט... פיאט מולטיפלה...
×
×
  • תוכן חדש...