Jump to content

צ'צ'יק

  • הודעות

    93
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי צ'צ'יק

  1. בתופעה כזו שהייתה לי ברכב הסתבר שהייתה בעייה בנעלי הכבל והקטבים של המצבר. לא כרוך במאמץ מיוחד. ניקוי של הקטבים ונעלי הכבל עשוי תמיד לעזור בתופעות משוגעות. סופ"ש נעים!
  2. כדי שהאדים מהשמשה הקדמית יעלמו אתה צריך להפעיל מזגן על קור ולכוון את יציאת האויר על מצב שבו האויר זורם לכיוון השמשה. בדגמים החדשים יש כפתור (לא של מפשיר חלון אחורי ) של הפשרת אדים והוא מפעיל אוטומטית את המדחס של המזגן, וגם מאלץ אויר יבש במהירות גבוהה יותר לכיוון השמשה. יש חומרים שעשויים לעזור למנוע הצטברות אדים ,אך זה לא פתרון יעיל כמו עבודת המזגן. סופ"ש נעים!
  3. מבלי להכליל ! בזמן האחרון הולכת וגוברת התופעה של דו"גים שצופרים כדי לפנות נתיב ואולי גם להסב את תשומת לב הנהג שהם עוקפים. קשה להבחין ברוכבי הדו"ג ולהבין את התופעה ואת החתך של הנהגים . האם מדובר בזבי חוטם או כל מי שעולה על דו"ג,צעירים ומבוגרים כאחד. מה שבטוח שלרוב הדו"גים שעובדים כשליחים אין אלוהים.מבקש סליחה מהמעט שאולי בכח זאת נוהגים בשפיות. רבות מדובר על הסכנה הטמונה בנסיעה בשולי הכביש ,ויש תמיד רצון לבדוק את חוקיות הנושא יותר מאשר הסיכונים הכרוכים בכך. השבוע בנסיעה בכביש 4 לפעמים יש צורך להאיט עד כדי עצירה עם מבט במראה לראות אם הרכב שמאחור הבחין גם בכך .במצבים אלו תמיד יש את האפשרות לברוח לשוליים. במקרה שלי שוליים שמאליים. תוך כדי ההתלבטות חולף דו"ג ששבריר של שנייה הפריד בינו לביני . ואתה ממשיך לנסוע עם החוויה ואז מסתבר שיש עוד לא מעט דו"גים שנוסעים במהירות מטורפת על השוליים השמאליים. "מה אתם הייתם עושים?"!!!! סופ"ש גשום ונעים! נסיעה בטוחה!
  4. נסעת עד סוף המיכל? משכת יחד עם הדלק גם את כל הג'יפה מהמיכל שהצטבר במשך תקופה ארוכה. איך שלא יהייה זה מגיע לקרבוטור. שם כבר צביקה יסייע לך.
  5. הסיפור על דוד יוסף מעניין ומשולב! הידיעה על האוטובוס מחרידה ומזעזעת. משתתף בצער המשפחות של האנשים שנספו במוות נוראי.
  6. תודה! אבדוק ואעדכן.
  7. ערב טוב! האוטו מטופל במוסך מורשה ,ולאחרונה מ"ס רב של תקלות. לפני כשלושה חודשים עקב תקלות שגרמו לגמגום מנוע בנסיעה ואי יכולת להתניע הוחלף מצבר ולאחר מכן אלטרנטור. לפני כחודש בוצע טיפול 210K במוסך המורשה. לפני 3 שבועות נתקע עם בעיית ניצוצות ועשן מהאלטרנטור. נגרר למוסך המורשה ושוב הוחלף האלטרנטור. היום האוטו נוסע נסיעה לא חלקה והתאורה לא יציבה . עוצמת האור עולה ויורדת בקצב איטי. האם שוב אלטרנטור או שיש סיבה אחרת שגורמת לתקלות אלטרנטור חוזרות ???
  8. אם הרמת מכסה מנוע ובדקת את כל מסלול נוזל הקרור ,כניסת ויציאת המים מבלוק מנוע ,צנרת מתכת וגומי,אזור התרמוסטט ,אזור משאבת מים .והרדיאטור , והכל נראה תקין,יתכן שרדיאטור החימום שבפנים האוטו גורם לאיבוד המים. הרדיאטור נמצא במיקום קצת בעייתי ורצוי שתבדוק ויזואלית את הצנרת והחיבורים.שים לב גם לברז שפותח את המעבר של המים החמים לתוך הרדיאטור הפנימי.אם לא מתאפשר אז תנסה למשש את איזור חיבורי הצנרת הפנימית. בהצלחה!!!
  9. מה יותר פשוט מביצוע בדיקת חורף לאוטו. שם יתן לך איש מקצוע חוות דעת כללית גם על תקינות הצמיגים. גם לא יזיק לעבור בין כמה פנצריות ולשאול לדעתם. אני מכיר לפחות מקום אחד שהבעלים אדם אמין ונחמד. שלח אליי בה"פ . בכל מקרה אתה מתייחס לנושא בטיחותי חשוב ולכן כדאי שבעל מקצוע יתן לך חוות דעת. סופ"ש נעים!
  10. נניח שיש צדק בדבריך על מקומות שבהם עומדים השוטרים.(גם אותי עצרה שוטרת שזינקה כמעט לתוך מסלול הנסיעה.) זה מפתיע עד כדי מעצבן ברגע הראשון, אבל תסתכל מנקודת המבט של השוטר ואולי אז תבין. אני בסופו של דבר נפרדתי מהשוטרת בלחיצת יד למרות הדו"ח שחטפתי ובצדק. וגם אמרתי לה שהמשטרה עושה עבודה חשובה במלחמה בתאונות הדרכים. נתפסתי ביום שבת בבוקר בשעה 08:30 .(בכל זאת כמה שתקבל שכר זו הקרבה !) חבל שפעולת השוטר גרמה לתאונה. אך נזקי פח ופלסטיק תמיד ניתן לתקן ,ומכסימום כואב קצת בכיס. יותר מכל חשוב שתדע נוכחות ואכיפה יביאו תוצאות. וזה מה שצריך לצערי בכבישים.אני מתרשם שיש נהיגה פרועה בכבישים .ואין שמירת חוק ואין כבוד לזולת .אתה באמת חושב שהנהיגה בכביש בסדר??? לא יזיק גם קצת חינוך מהבית ומהסביבה בנושאי תרבות נהיגה. נכון שיש גם הרבה דברים לשפר בצד כחולי המדים ,אך לרוב אנחנו מספקים להם את הסחורה!!! שיהייה סופ"ש נפלא!
  11. אני לא כל כך ממליץ בחום !!! לאחר שפעמיים בשנה האחרונה נזקקתי לשרות של החברה שאתה מהלל. פעם ראשונה עקב מסנן דלק שהתפרק (יושב בתחתית האוטו והגישה קשה ).התקלה ארעה במהלך נסיעה בכביש מ"ס 1. והואטו חנה בשוליים צרים של הדרך באזור מחלף דניאל בשעות החשכה.כל הבקשות וההסברים לחברת הגרר לא מנעו המתנה לצידי הכביש של למעלה משלוש וחצי שעות,כשמכוניות חולפות במהירות של מעל 100 קמ"ש קרוב לרכב. בפעם השנייה לפני שבועיים כשעלה עשן מאזור המנוע והסתבר שהלך האלטרנטור. הרכב היה בגן שמואל.ומהמוקד לא הצלחנו במשך למעלה מ-40 דקות לקבל תשובות לגבי מה קורה עם הגרר או הטכנאי. בסופו של דבר לאחר מ"ס טלפונים הסתבר שטכנאי בדרך אך יש לו עוד איזה רכב בדרך ואחרי שהוא יסיים שם הוא ימשיך אליי. גם כאן לאחר בדיקה קצרה ומסקנה שהאלטרנטור הלך היה צריך לחכות לגרר. אז הספמטומים לטיפול דומים: קודם כל לא חוזרים ומעדכנים מה קורה. אחר כל שולחים טכנאי (צד שלישי?) שלא ברור כיצד חוזה ההתקשרות שלו וכמובן המחוייבות שלו לעמוד בזמן סביר. גם כאן קיים נתק (כאילו קרסו כל קווי התקשורת ) וצריך לקוות שהוא יגיע. לרוב מגיע אחרי שעה וחצי ולאחר בדיקה קצרה ,ולא משנה מה התקלה הוא יפתור משוואה עם נעלם אחד ויכריז : "צריך גרר." עוד שעה וחצי בהמתנה לגרר שמגיע וגם כאן הקשר נוצר רק לקראת סוף הייסורים. בקיצר אני לא מצפה הרבה גם מחברות אחרות. תודעת שרות ירודה כנראה שוררת בענף. ו-וולדבולדה יש רק בפרסומות בטלויזיה! שיהייה ערב נהדר לכולם![/size][/size][/size]
  12. שלום רב! החלפתי בג'סטי לפני כחודש את תושבות המנוע.(עבודה עצמית) התופעה לפני ההחלפה: חוסר יכולת בנסיעה חלקה בטורים נמוכים. בתחילת נסיעה רעידות . לאחר החלפת התושבות במקרה שלי 3 תושבות : נסיעה חלקה ללא רעידות . מרגיש גם שהעברת ההילוכים יותר מדוייקת. בהצלחה!
  13. גרינוולד ביצחק שדה ת"א!
  14. שאלתה וענית! ברכב עם קרבורטור תופעה בסל"ד נמוך קשורה לרוב הקרבורטור. אם תקרא חומר בנושא תראה שהקרבורטור בנוי ממערכת אחת לסל"ד נמוך (דיזות ומעברים ) ומערכת לסל"ד הגבוה . באם ישנה בעייה של זיהום או לכלוך בקרבורטור ההשפעה נכרת בתחילה בסל"ד הנמוך. תופעה נוספת שנתקלתי בזמנו עם פורד אנגלייה הייתה בדיזה ראשית שגרמה להצפה. סופ"ש נעים!
  15. לפי חוברת ההפעלה קיים!
  16. שלום רב! אם כל התופעות קשורות למרכיבים שדורשים זרם . נראה שיש בעייה במתח/זרם טעינה שמגיעה מהאלטרנטור או הווסת טעינה. בדוק את המתח של המצבר בזמן טעינה . יתכן ששם הבעייה. בכל מקרה רצוי לבדוק את מצב כבלי המתח ונעלי הכבל על המצבר. סופ"ש טוב!
  17. שלום רב! מדובר במערכת DVD REC.WITH MONITOR מדגם KW-AVX800 של JVC . בניסיון להכנס לתפריט ה- BLUETOOTH במסך אין תגובה של המערכת ולא ניתן להכנס לתפריטי המשנה. בוצע ריסט אך עדיין התופעה קיימת .
  18. פרוייקט יפה! כל הכבוד! כייף לראות את מה שיצא בסוף. תהנה מכל רגע בנסיעה .והעקר סע בבטחה.
  19. אני עם אותו רכב. לא נוסע במהירות 110 בדרך כלל אך נשמע הגיוני. מה גם שבאמת כפי שהגיב הראשון אין הרבה משחק כי יש כאן בגיר הרגיל יחס העברה ברור. סיעה בטוחה!
  20. היום האבחונים לתקלות נעשות ע"י חיבור מחשב והרצת בדיקות. לרוב אלו אנשים שהתמחו בנושא ונמצאים במוסכי השרות. אלו אנשים שמחזיקים מחשב נייד עם חיבור למחשב של האוטו, או צמודים לעמדת דיאגנוסטיקה. יתכן שבסוף הבעייה תהייה שולית , אך חבל לך לבזבז זמן ולנסות לתקן לבד. אין ברירה ובמכוניות החדשות הכל מנוהל מחשב ויכולת איתור התקלות נעשה באמצעות מחשב . מצא מוסך טוב ותחסוך זמן וכסף. אני מטופל ב-307 במוסך מורשה ליד מכון מ.מ.מ. שנקרא מוסך מרום הצמרת. לרוב טופל בצורה מקצועית והשרות טוב ומהיר. בהצלחה!
  21. אכן תופעה אופיינית לתושבות מנוע גמורות. ככה היה בג'סטי שיש לי . הרעידות היו קיימות במשך הנהיגה ולא ניתן היה לבצע נסיעה בסל"ד נמוך. גם התחלות הנסיעה היו עם רעידה של האוטו. לפני שבועיים החלפתי את התושבות.במקרה של הג'סטי זה יחסית פשוט ובצעתי את ההחלפה בעצמי. מאז הנסיעה חלקה וכפי שהרבה מעמיתנו מכירים גם כייפית יותר כשאתה מתקן בעצמך. אם מכונאי בדק ומצא שתושבות מנוע תקינות הבעייה כנראה במקום אחר. מה גם שהתופעה שאתה מתאר לא קיימת לאחר שהאוטו מתחמם. מאמין שיהיו אנשים בפורום שמכירים ספציפית את הבעייה ויכוונו אותך לאזור הבעייתי. סופ"ש נעים!
  22. אני לא חולק על התוצאה המידית של שיפור (חלקי ) בתנועה וכמובן בהפחתה בזיהום האויר. אבל נראה שהפתרונות של הורדת או הגבלת תנועה של רכבים אינה הפתרון האמיתי לבעייה. אני כבר לא מדבר על הפופוליזם בצעד של שר התחבורה ,והתלהבות של כמה נהגים שירגישו שפתאום התנועה תזרום יותר מהר. אגב טרם נראו שלטים בברכת השר וראש הממשלה בכניסות לגוש דן. בסופו של דבר הנפח המסיבי של התנועה לא ישתנה מהותית ולכן לא תשתנה גם התנועה לתוך גוש דן. כבר שלושים שנה אני נוסע בכבישי הארץ וחלק ניכר מהשנים בנסיעה לתוך ת"א והחוצה ממנה בסוף יום.בשונה מהתנוע לי-ם שם העליות ונתיבי התנועה הדו מסלוליים באמת יוצרים איטיות וכל משאית יוצרת מעין צואר בקבוק. מעולם לא ראיתי במשאיות את הגורם המפריע לתנועה. לרוב אני מעריך את הצבור הזה כנהגים מקצועיים ואחראים. נשאלת השאלה מה עם רכבים קטנים ואיטיים ,מה עם נהגים מבוגרים ,ומה עם נהגים חדשים ,ומכוניות ל'??? מה עם האוטובוסים ,אוטובוס ישן אינו שונה ביכולת שלו ואפילו איטי יותר ממשאיות חדשות שנעות בכבישים. בסופו של דבר המהירות הממוצעת תעלה באופן מהותי . מאחל שנה טובה עם החלטות נבונות!!!
  23. צ'צ'יק

    סיטרואן GSA - שיפוץ

    יפה מאוד!!! אני שמח שלא התייאשת. בכל פעם שנכנסתי לפורום חפשתי מה התחדש בנושא השיפוץ ולאחרונה הפסקתי לחפש. והיום שמחתי לראות את הדברים החדשים שפרסמת. אגב מה בנושא המנוע? האם אתה משיג חלקים ? כל שלב חגיגה לעיניים מקווה לעמוד בצד הדרך ולהריע לך בנסיעה הראשונה!!! בהצלחה בהמשיך!!!
  24. הממירים שמתאימים לשקע המצית נעים בהספקים של עד 300W .ממירים בעלי הספק גבוהה יותר מתחברים בכבלים עבים ישירות למצבר.זה נובע מכמה סיבות האחת מגבלות הזרם שניתן לקבל דרך הקו המזין את השקע (מוגן ע"י פיוז ) וגם עובי החוטים. באופן כללי רוב הממירים לדעתי בעלי נצילות טובה ויתאימו את צריכת הזרם מהמצבר לפי צריכת ההספק . אני לא יודע באיזה אוטו אתה וחברך נוסעים אך במכוניות רבות מחשב המכונית יוזם ניתוק מתח מצבר לאחר דקות לא ארוכות. בכל מקרה אם מדובר ברכב ישן כדאי מידי פעם להתניע כדי לטעון את המצבר. שבוע טוב ותהנו בנופש!
  25. לא מסתדר לי!!! אם הוא מתנדב אז למה הוא ידוע לשימצה?? צריך קודם כל להגיד תודה לאנשים שגם מתנדבים וגם משתדלים לעשות את העבודה. ללבוש מדים כמתנדב ולא לעשות את העבודה זה עדיף?? פגשתי חלק מאותם מתנדבים באחד הימים בקניון איילון ,בשעת ערב מאוחרת וכולם נראים אנשים שסיימו את פרק העבודה ופרשו לפנסייה. עם פנים טובות עם וחיוך הם מנסים בשעות ההתנדבות גם לגייס מתנדבים נוספים, מתוך התודעה שצריך עוד. הם בטח מכירים ומודעים לצורך . אוכל לאמר שרק הודיתי להם בחום על היותם מתנדבים וכמה אני מעריך את עבודתם. וככה אני רואה את הדברים!!!! אם טעיתי בהבנת הדברים אז תקנו אותי. סופ"ש נעים!
×
×
  • תוכן חדש...