Jump to content

הפנצטה שתלשה כוכב

  • הודעות

    164
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי הפנצטה שתלשה כוכב

  1. זה בסדר. אנחנו עושים חיים אנחנו לא צריכים למצוא אותם. אני אריק? ....חבל, ציפיתי למשהו אחר. אני 'ארז המקפיץ'. (דרך אגב האתר עיצוב שלי) בקשר לחתול. הוא של חבר שלי והוא פשוט ענק! ושמן. מלך השכונה כמו שכתוב. כמה תמונות. הייתי חייב.
  2. קינג זה גחלים פשוט חרא. הדבר היחיד שטוב בהם זה שהם עושים פחות עשן וריח מסריח כשמדליקים אותם. חוץ מזה כלום. הם הרבה יותר קצרים ונוטים להתפורר הרבה יותר מהר. אם אחרי כמה שאחטות הראש שלך התחיל להסתובב זה אומר שהנרגילה הייתה יותר מדי חזקה. אותו דבר לגבי מצב שבו אתה מרגיש חנק כשאתה לוקח שאכטה. במקרה כזה מספיק שתזיז את הגיחל קצת הצידה שלא יהיה באמצע הראש ואז כמות העשן תירד וגם החוזק שלה. (לא תחניק, לא תסחרר)
  3. ביום שישי אני נוסע לת"א מכונית פרטית צריכה להדליק אורות בחורף?
  4. לירן אתה לא יודע על מה אתה מדבר..... קודם כל לא משתמשים בקינג!. הם נגמרים מהר מאוד והם חלשים!. משתמשים רק בסטאר אבל סטאר טובים לא מהאלה שמתפוררים!. כנס לאתר שלי (רשום למעלה) ותלך ל 'הכנת סמקיה' ותלמד משהו...
  5. הצלחתי לשפר מהירות שיא מ299 ל327 מהירות ממוצעת עלתה בקטנה ל164
  6. על זה בדיוק אני מדבר. אנשים פה אומרים שלט שלט שלט...ונגיד הם בפנים המנוע פועל הם עוצרים לאסוף מישהו. אז איך הם יפתחו?! הם צריכים או להוציא תמפתחות מהסוויץ' או להימתח ולהגיע לידית של הדלת השניה מבפנים..נראה מוזר
  7. אני לא מאוכזב בכלל. גרפיקה יפה מנוע טוב אומנם קצת לא מציאותי לפעמים. המסוק הורס הכל אבל נוותר להם. Dark_Viper מה ה256 שלך? אתה מתכוון לטופ ספיד?!
  8. אפשר תמונה/ות
  9. אתר הפנניה שלי ושל הסטלנים הוא http://www.fananiya.tk מי שלא נכנס שיכנס ומי שכן שיכנס שוב. הפורום לא עובד עקב תקלה טכנית. תיכנסו לדף 'הסטלנים' ותנחשו מי אני...
  10. אז אני יתחיל: המהירות הכי גבוהה (טופ ספיד): 299 קמ"ש (תעבירו ל KPH במקום MPH באפשרויות) מהירות ממוצעת: 163 בקשר למהירות הממוצעת נראה לי קצת מוזר כי עשיתי עוד כמה מסלולים עם מכוניות הרבה יותר מהירות וכמעט בטוח ששיפרתי את הממוצע אבל זה נשאר על 163 אז נלא יודע מתי זה מתעדכן.
  11. בתפריט הראשי כנסו ל Options ואז תלחצו על החץ למעלה עד שתגיעו לפרופיל של הנהג שלכם. מה הטופ ספיד שלכם? ומה המהירות הממוצעת שלכם? (סתם מעניין אותי לדעת)
  12. בטח שאני מעשן! הפנצטה וחבריה לפנניה מוכרים בכל ירושלים!. אין יום שחברי הפנניה וביניהם הפנצטה לא מעשנים סמקיה עצבנית (סמקיה = נרגילה). הטעם הכי טוב ואין להתווכח הוא לימון (כמובן של חברת אלוואחה). אחרי זה תות כמובן. ואחרי זה יש הרבה כמו מישמש, מילון, קולה וכו. לא נכנסתם לארת שלי? (ושל הפנניה) אני חושב שרשמתי אותו באיזה מקום... כבוד לסטלנים מהפנניה!
  13. חחחחחחחחץ וואלה נכון! גם אצלי ברחוב אנשים חונים ולא מעניין אותם שום דבר! דרך אגב מישהו שינה את הנושא של הת'רד. אני רשמתי 'תמונת היום' כמו בוואלה ועכשיו זה 'מגרש חניה'.
  14. התכוונתי לZ4 לקחתי את התמונה מ'וואלה!' וזה לא זיוף. יש מספרים על השמשות למעלה בצד שמאל בכל מכונית..
  15. BMW - Z3 אני גם רוצה כמה...
  16. שעוד לא שמעתי תשובה רצינית והגיונית. חבר'ה אני רציני איך הם פותחים תדלתות???
  17. תבואו לשכונה שלי בנו כביש חדש (כמה חודשים) מוציין לרייסים שפשוט מזמין גזירות. פעם בשבוע בשעה 3-4 כשהכביש ריק יוצאים בזוגות לרייסים עד סוף הכביש (עד לגשר).
  18. בתל אביב מחר(שישי)? מה יש שם?....
  19. לא הבנתם אותי. התכוונתי פיזית איך פותחים את הדלת? אין ידיות ואין איך למשוך את הדלת. מה הם עושים כשהם רוצים להסיע טרמפיסט? לוחצים גם על השלט? יוצאים מהאוטו ולוחצים שוב פעם על הכפתור מתחת לכנף?
  20. איך הם פותחים את הדלתות
  21. שים לב לכותרת. יש הבדל בין הרכב הכי מהיר לבין הרכב עם התאוצה הטובה בעולם
  22. אני הפנצטה (אותה אחת מתפוז) עוד מעט בן 18 לפני צבא גר בירושלים. נהג חדש והתחלתי להתעניין בכל הנושא של מוטוריקה/שיפורים מאז הרישיון. נוהג על ניסן אלמרה חדשה (2000) שחורה עם ספויילר אוטומטית ועל רינו קליאו ידנית שנת 2000. שומע כמעט הכל - ראפ, R&B, פופ, רוק, האוס, מזרחית (בקיצור שומע רק שירים על רמה). כל הזמן יושב על נרגילות לפחות ראש אחד ביום בפנניה שלנו! קבלו את האתר של הפנניה (בחיאת תיכנסו לביקור) http://www.fananiya.tk
  23. אחלה תודה. מה שמסומן זה הסעפת והצינורות מתחברים לצינור אחד ולאגזוז?
×
×
  • תוכן חדש...