Jump to content

SUB

  • הודעות

    428
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SUB

  1. יכול להיות משאית
  2. אני הייתי הולך על המאק אודיו פרימיום 2.16 שעולה 380 שקל יש לי אותו. קומפוננט מצויין נותן באס חזק הסבירו לי שהמאק אודיו כבר איזה 20 שנה בשוק והיא חברת בת אם של מאגנט בקיצור כל זה לא מעניין אותי אני מרוצה מהקומפוננט הוא מאסיבי יש לו מגנט גדול ושומעים בו יפה מאוד ממליץ עליו.
  3. יש לי סופר לאנסר יש הכנה בדלתות משנים94-96 זה הכנה ל5X7 ובדש' יש רמקולים 4 אינץ'. מאחורה 6.5 אינץ' אבל חייב חיתוך כמו שאמרו וזאתי עבודה חרא!!!
  4. אין דגם שמסתיים W. יש C ויש F. הדגם עם הC בסוף, אמור להיות לו תיבה. והדגם עם הF בסוף, בלי תיבה.
  5. מה עם רמוט??? מה עם הR.C.A?? לא ציירת
  6. בחיפושית המנוע אחורה.
  7. מה זה לקליפורניה יש מגבר חדש???
  8. זה מה שמוזר אם היה מדובר במגבר אחד אז זה יותר הגיוני, אבל יכול להיות שהמגעים של החוטים של הרמקולים רופפים, כלומר החחוטים שמתחברים מהיציאה לרמקול, וכנ"ל גם במגבר השני איזה גיד נוגע ביציאה השנייה או בגוף המגבר או שיש משיכה גבוה באמת כמו שהוא אומר והמגברים לא עומדים בעומס כלומר כבל הפלוס דק מדי.
  9. המגברים נכבים לך כי הם נכנסים לפרוטקשיין. תבדוק בטוח יש קצר.
  10. יש לי מצובישי סופר לאנסר 95, כשאני נועל את האוטו ומשאיר את החלון פתוח ואז פות את הדלת מהחלון, האזעקה לא פועלת. ישבתי גם בתוך הרכב והפעלתי את האזעקה וזזתי בפנים האזעקה לא פעלה כאילו אין גלאי נפח, ויש גלאי נפח בפינות לייד השמשה קדימה. יש אמובולייזר ברכב וגם כבל למכסה המנוע. מה הבעייה?
  11. לי יש כבל 4 גייג' ואי אפשר להלחימו! אני חיברתי את 2 הכבלים בעזרת מן קוטב כזה, ועליו אזולירבנד.
  12. יש אותו גם ב450! רחוב העצמאות חיפה.
  13. אלו תדרים נמוכים שהרמקולים שלך לא יכולים לנגן, הם לא נשמעים אלה רק קופצים.
  14. mister audio גילית לי את קולומבו, אין לי בעייה כלשהי אני צריך חוות דעת, אז בבקשה ממך בלי הודעות מיותרות. אתה מדבר מניסיון עם הקומפוננט הזה?
  15. החלטתי ללכת על קומפוננט של מאגנט, קומפוננט זול ושמעתי עליו רק תגובות טובות, אז ככה מצאתי אותו במחיר של 340 ש"ח http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=12370 , אני יכול למצוא את הקומפוננט הנ"ל במחיר יותר זול? ואם יש פה מישהו שמפעיל את הקומפוננט הזה בהספק של כ60-70 ארמס איך הוא נשמע? עוצמתי איכותי?..צורח? תודה.
  16. אתה יכול להביא אותו גם ב450 שקל אם אתה מחיפה ברחוב העצמאות.
  17. שים חתיכה גומי או פנימית עווה.
  18. באמת היה אחלה מפגש לאון זה היה 136.6
  19. אפשר לחבר רמקול של 8 אוהם לרכב אבל...אם למשל המגבר ברכב שלך מוציא 50 וואט ארמס, הרמקול יקבל רק חצי 25 וואט ארמס, שיקול שלך
  20. אני לא כל כך מבין מה זה מנוע צעדים תקול אבל עשיתי חיפש וראיתי שאפשר לפרק אותו ולנקות אותו, זה לא עוזר לי שזה נשמע כמו מנוע צעדים תקול, תסבירו לי מה לעשות. תודה.
  21. שלום לכולם, יש לי מיצובישי סופר לאנסר שנת 95 וכשהאוטו על טורים נמוכים השעון של הטורים לפעמים יורד "במכה" ל0 כאילו הרכב מכובה ואז מזנק בחזרה למעלה . שמתי לב כשאני נותן מין מכות כאלו לסקאלה אז הוא טיפה יורד (המחוג). או שלפעמים שמתמקדים במחוג ממש אז הוא מקפץ לו אבל זה ממש כמעט לא מורגש ממש אם מתמקדים אז הוא עולה יורד כזה וזה לא תמיד, האוטו גם על טורים ממש נמוכים , לפעמים רועד. אם לא הבנתם אותי אני יסביר שנית , מסובך להסביר את הבעייה. תודה לכל העוזרים ושיהיה צום קל.
  22. בתנאי שכל סליל או סאב הוא בהתנגדות של 4 אוהם.
  23. איך בדיוק נשרף הרדיו דיסק??? יש לו פיוז, תבדוק פיוז אם הוא נשרף.
×
×
  • תוכן חדש...