שלום לכולם, יש לי מיצובישי סופר לאנסר שנת 95 וכשהאוטו על טורים נמוכים השעון של הטורים לפעמים יורד "במכה" ל0 כאילו הרכב מכובה ואז מזנק בחזרה למעלה .
שמתי לב כשאני נותן מין מכות כאלו לסקאלה אז הוא טיפה יורד (המחוג).
או שלפעמים שמתמקדים במחוג ממש אז הוא מקפץ לו אבל זה ממש כמעט לא מורגש ממש אם מתמקדים אז הוא עולה יורד כזה וזה לא תמיד, האוטו גם על טורים ממש נמוכים , לפעמים רועד.
אם לא הבנתם אותי אני יסביר שנית , מסובך להסביר את הבעייה.
תודה לכל העוזרים ושיהיה צום קל.