Jump to content

shubidubi

  • הודעות

    498
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shubidubi

  1. בדקתי ועל המדבקה כתוב שהקוד הוא LB9A האם זה הקוד?? המדבקה לא כל כך מובנת. תודה לכל העוזרים!
  2. לא אני יחפש. תודה.
  3. שלום לכולם, ברצוני לדעת מה קוד הצבע ברכב שלי, פאסאט שנת 94, הצבע הוא לבן. תודה רבה מראש!
  4. תודה רבה על העזרה.
  5. אכן שני ערוצים יגביר רמקולים 4 אינץ' קוקסינלים . כל אחד 40 RMS. איזה שנה המגבר? האם הוא טוב כמו מגברים מודרניים? תודה לעוזרים!
  6. מישהו?
  7. המגבר הולך להגביר רמקולים 4 אינץ' הרץ אנרג'י האם יעשה עבודה טובה? תודה.
  8. http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=1634 יעשה עבודה טובה עם הקומפוננט הנ"ל
  9. מבקש חוות דעת על המגבר הנ"ל: audison LR230 [: מה אתם אומרים? אני מתכוון לקנות אותו יד שניה. תודה לכולם מראש.
  10. בקומפוננט ישמעו בכמה רמות יותר טוב, בקשר למגבר, תן תקציב.
  11. סאב קיקר או רוקפורד מהסדרות הנמוכות עם תיבה אמור להיות בסביבות ה500, איזה גודל הרמקולים באוטו שלך? מגבר תיקח מיד שניה פולס אודיו או משהו דומה.
  12. תתחדש צביקה! אכן חלום רטוב.
  13. בקשר לפוקאל שמעתי אצל חבר וממש התאכזבתי צורם ביותר ממש סכין באוזן לא כל כך ממליץ עליו, בסדרות היותר גבוהות לעומת זאת, אין עליהם.
  14. ללא שום בעיה
  15. לא זוכר איפה קראתי את זה הZ4200 זכה בגרמניה בתור המגבר שנותן הכי הרבה תמורה לכסף, יותר מזה? הוא מאוד חזק לעומת המתחרים שלו והרבה מאוד אנשים מאושרים הגבירו מגבירים ויגבירו איתו, אין שום סיבה שגם אתה לא תהיה מרוצה.
  16. Z4200 בלי לחשוב פעמיים.
  17. לי יש פאסאט שנת 94 ואני נהנה מכל רגע, אני במקומך קופץ על המציאה
  18. לפי דעתי היה יותר טוב אם היית קונה את הZ4200 מגבר מצויין ומשלב אותו עם הCVR [יש לי באותו קניתי מחבר פורום, מפרק את כל הברגים באותו אך חסר טיפה דיוק, אני מרוצה ]. אבל העיקר שאתה מרוצה אם כן אל תתיחס לכתוב פה ובבוא הזמן כשתרצה לשפר תחזור .
  19. תודה רבה מאוד עזרת לי.
  20. בין כל הרמקולים שהוצעו פה האחרונים שהייתי קונה הם MBQ חברה שלפי דעתי קצת התקלקלה עם השנים ויש אלטרנטיבות שנותנות הרבה יותר תמורה ביחס למחיר. בכל מקרה כמו שנאמר ללכת ולשמוע, לבדוק מה קולע לטעם שלך אין מצב שלא תמצא בטח שלא ברמה של הסטים הנ"ל.
  21. אני לא מדבר מנסיון, מה שכן שמעתי אותו באוטודיפו שחיברו אותו למדף תצוגה. נשמע יותר כמו מידבס גדול ולא סאב וופר בכל מקרה לחבר יש P2 באוטו סאב מאוד טוב לטעמי.
  22. טוב לפגוש בן אדם נורמאלי בין כל החבר'ה פה . בטח יש לנו אותו טעם גם בשניצלים . גם אצלי יש רביעיה של הרץ שעושים את עבודתם נאמנה. עוד שאלה אם הרדיו דיסק נותן לרמקול 22RMS ובווליום גבוה יש טיפה עיוותים בצליל, זה מזיק לרמקול למרות שהוא לא מקבל את מלוא הכוח שהוא דורש? ושוב תודה.
  23. אוקי הבנתי, הרמקולים יושבים על הדש בורד האם זה עוזר? הרמקולים של הרץ, איכות לא חסר וכן עזרתם תודה.
  24. ערב טוב לכולם, רציתי לשאול האם באסים יכולים להזיק לרמקול בגודל 4 אינץ'? יש לי רמקול 4 אינץ' 30 RMS ומגבר 2 ערוצים של רוקפורד גם כן בדיוק RMS אם אני יחבר אותו בעוצמה מלאה לרמקול הוא ישרף? תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...