לא זוכר איפה קראתי את זה הZ4200 זכה בגרמניה בתור המגבר שנותן הכי הרבה תמורה לכסף, יותר מזה? הוא מאוד חזק לעומת המתחרים שלו והרבה מאוד אנשים מאושרים הגבירו מגבירים ויגבירו איתו, אין שום סיבה שגם אתה לא תהיה מרוצה.
לפי דעתי היה יותר טוב אם היית קונה את הZ4200 מגבר מצויין ומשלב אותו עם הCVR [יש לי באותו קניתי מחבר פורום, מפרק את כל הברגים באותו אך חסר טיפה דיוק, אני מרוצה ].
אבל העיקר שאתה מרוצה אם כן אל תתיחס לכתוב פה ובבוא הזמן כשתרצה לשפר תחזור .
בין כל הרמקולים שהוצעו פה האחרונים שהייתי קונה הם MBQ חברה שלפי דעתי קצת התקלקלה עם השנים ויש אלטרנטיבות שנותנות הרבה יותר תמורה ביחס למחיר.
בכל מקרה כמו שנאמר ללכת ולשמוע, לבדוק מה קולע לטעם שלך אין מצב שלא תמצא בטח שלא ברמה של הסטים הנ"ל.
אני לא מדבר מנסיון, מה שכן שמעתי אותו באוטודיפו שחיברו אותו למדף תצוגה.
נשמע יותר כמו מידבס גדול ולא סאב וופר בכל מקרה לחבר יש P2 באוטו סאב מאוד טוב לטעמי.
טוב לפגוש בן אדם נורמאלי בין כל החבר'ה פה .
בטח יש לנו אותו טעם גם בשניצלים .
גם אצלי יש רביעיה של הרץ שעושים את עבודתם נאמנה.
עוד שאלה אם הרדיו דיסק נותן לרמקול 22RMS ובווליום גבוה יש טיפה עיוותים בצליל, זה מזיק לרמקול למרות שהוא לא מקבל את מלוא הכוח שהוא דורש?
ושוב תודה.
ערב טוב לכולם,
רציתי לשאול האם באסים יכולים להזיק לרמקול בגודל 4 אינץ'?
יש לי רמקול 4 אינץ' 30 RMS ומגבר 2 ערוצים של רוקפורד גם כן בדיוק RMS אם אני יחבר אותו בעוצמה מלאה לרמקול הוא ישרף?
תודה מראש!