Jump to content

shubidubi

  • הודעות

    498
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shubidubi

  1. לא גרמני [אם אני לא טועה הם רכוש רוקפורד], לא יד ולא נעליים. מה החוות דעת שלך על המערכת? מרוצה? יופי. לא מרוצה? באסה לך... אני עדיין לא מבין למה מבקשים חוות דעת אחרי רכישת הרכיבים . בכל מקרה, אם אתה מרוצה, הכי חשוב.
  2. זה לא משנה, זה נבלה וזה טרפה. לפותח השרשור, האם אתה מתכנן בעתיד אולי לרכוש מגבר?
  3. וואו איזה כלב יפה! אהבתי שפיזרת פרחים על הרצפה לפני שצילמת אותו
  4. עד 1000 ש"ח לא תצליח למצוא hu באיכות של הקלריון. עד 1000 ש"ח יש לך את הפיוניר 6050UB שהוא ממש תת רמה לעומת הקלריון שהיה לך. למה מכרת את הקלריון?
  5. לפחות עכשיו אני יודע מה הסיפור מאחורי התמונת פרופיל שלך .
  6. לפי דעתי ברגע שתחליף את הרדיו דיסק אז תרגיש בהבדל.
  7. אם כבר בכלבים עסקינן, זה שלי:
  8. +1 על ההמלצה של אודיו קינג, אכן השילוב הכי מוצלח, אינפיניטי+טמפו+סרווין ווגה.
  9. אני מציע לך לפנות למתקין הבית של הפורום ושמו יוסי אלפיין. את התיבה המתקין יבנה לך, כמו כן הייתי מציע לך לבדוק את הפטנט הזה שיחסוך לך מנחת. בקשר למגבר תחפש מגבר שיתאים לך לתקציב, http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=263591 תדבר עם חבר הפורום הזה הוא מוכר מגבר 4 ערוצים של קיקר, מגבר מעולה לכל הדעות.
  10. אוקי, תודה רבה אני יבדוק את העניין.
  11. נשמע מעניין, אתה מכיר אולי מתקין\מעבדה שידעו לעשות את זה מאיזור חיפה? אני מתעניין בגלל ה3 של אמא שלי.
  12. סאב- קיקר C12 http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=206 מגבר- תחפש ביד שניה מגבר 4 ערוצים טוב. קומפוננט- http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=168 והשאר למנחת [600 ש"ח], התקנה וחיווט. כמו כן ממליץ להוסיף עוד קצת לתקציב שתוכל לפחות לקנות קומפוננט טוב יותר.
  13. הוא אמר שהוא מקציב 2500 ש"ח למגבר, סאב ורמקולים. התקציב הוא נמוך ורק מנחת טוב + התקנה יעלו לך כחצי מהתקציב הנ"ל.
  14. במקרה הזה אתה נותן את החוות דעת
  15. שפכת אותי פה על הרצפה! :roflmao:
  16. מחזק את עופר, הייתי בוחר גם כן בדוטק, התמורה הכי טובה למחיר שלו.
  17. http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=88 פאנל איכותי ביותר ספינת הדגל של JVC דגם JVC-KD LHX550 3 יציאות 5V מוזהבות.כניסה לכרטיס זיכרון SD,קורא MP3 ,גולת הכותרת-מסך מגע, שלל צבעים ,אפשר להוריד אנימציות.פנל חשמלי,כולל שלט הגברה פנימית MOSFET50*4,יש אריזה ואחריות לעוד כשנתיים.מכשיר שמור ברמה . מחיר :1000 שקל.
  18. תתחדש! חתימה דלה, אך יפה ומושכת .
  19. הקפצה לגובה מחיר גמיש...
  20. ד"א יש שם סט של ריינבו על הקיר שאני אישית מאוד אהבתי, הסט הכי זול שלהם, הוא עולה בערך 800 ש"ח.
  21. תעביר את הרמקולים המקוריים לדלתות האחוריות, מקדימה תשים איזה מורל פולס או טמפו ותהנה.
  22. בהצלחה, אולי תגיד מה התקציב שלך שנוכל לעזור קצת?
  23. זה נמצא בסוף הכביש איפה שהמסילת רכבת חוצה את הכביש מתחת לגשר, מאחורי הקיוסקים. קצת לפני הקיוסקים שמאלה וזה נמצא ממש שם. ותביא איתך דיסק שאתה אוהב.
  24. יש לך את אוטוס בצ'ק פוסט, אומנם הרמקולים הם בקיר הדגמה ולא ברכב אבל גם טוב.....
×
×
  • תוכן חדש...