Jump to content

מרקו בי

  • הודעות

    100
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מרקו בי

  1. לפחות הם עלו כאן על משהו מכונית שתתאים לערס המצוי ולצפוני הירוק.
  2. תא המטען של המאזדה אכן מציק לא בגלל גודלו אלא בגלל הפתח הקטן שמקשה על הכנסת עגלות גדולות (שזה רוב העגלות). בגרסאת ה 5 דלתות תאלץ לוותר על המדף העליון בתא המטען. בנוגע לבטיחות, הרמה גבוהה כל המאזדות מצוידות בהתקן איזופיקס שמוסיף המון לרמת הבטיחות של רוב מושבי הבטיחות. התקן שמשום מה לא נמצא ברוב הפוקוסים ובעיקר ברכבי ליסינג, לא משנה איזה רכב תיקח תתדאג ותוודא שאתה מקבל את התקן האיזופיקס. המליצו לך על i30 אני לא מכיר את העלויות אבל אם תתצליח לקבל את גרסאת הסטיישן ללא ספק אחד הרכבים הכי נוחים ופרקטיים למשפחות עם תינוק או שניים.
  3. ושישפך הקפה מה יהיה ספלאש? אז יעשו סוויפט וינקו. אני לא רוצה לחשוב מה יהיה בקניית sx4!
  4. בכל מקרה בלי קשר לכריות אויר המקום המסוכן ברכב ( חלילה במקרה של תאונה) הוא: המושב ליד הנהג, אחר כך מושב אחורי מאחורי הנוסע, אחר כך מושב אמצעי, אחר כך המושב מאחורי הנהג ולבסוף הנהג. לגביי כריות אויר מאחור הן אינן מהוות סכנה לתינוק. עוד דבר חשוב זה גם לקנות מושב בטיחותי איכותי, היום מסתובבים בשוק המון זבלות מייד אין צ'יינה מחופשים ליאני מותגים (וגם נמכרים במחירים אסטרונומיים).
  5. דווקא שלי ידנית, בעניין הבולמים זה רק 12% יותר רך מהקבריו בכבישי ארצינו בעלי הבורות אני לא מתלונן.
  6. לא יודע איזה מיאטה הבחור רכש אבל יש מיאטות עם גג קשיח.
  7. מברוק. אני בטוח שתהנה מהחוויה הזו שנקראית מיאטה.
  8. אני אתן תגובה על המיאטה מכיוון שאני נוהג על אחת שנת 2008. סה"כ אחד הרכבים הכי מהנים שיש לנהיגה בעיקר בפניות שה dsc מנותק. הנעה אחורית זה שיא הפאן ברכב שוב בעיקר בפניות וביציאה מהן וכמובן הגג הנפתח נותן סוג של פלאז'ר. הרכב די מהיר אם כי לא מספיק חזק בטח לא כמו הsti אבל, אם נסיעה מהירה בכביש ישר פחות חשובה מחדות הפנייה אז המיאטה מנצחת בגדול (הייתה לי sti). ואם אתה הולך על סגנון כזה אפשר לשקול את ה s-2000 אבל לצערי ותאמין לי שחיפשתי קשה למצוא במחיר הגיוני.
  9. וולוו xc90 2004 רכב הכביש שטח הטוב ביותר שיש ל-7 נוסעים, יכנס בתקציב. מינוס אחזקה יקרה. פלוס פינוק לא נורמאלי, רמת בטיחות גבוהה ומצויין בשטח. מיצובישי פאג'רו 2006\2007 מעולה בשטח, אמין ,אחזקה סבירה. סוזוקי xl7 2006 מתחת לתקציב אבל אמין ,נח לנסיעה בכביש, מצויין בשטח, אחזקה סבירה. קצת שותה דלק.
  10. תלוי מה הדרישות שלך. בנסיעות עירוניות הם עושים עבודה נהדרת ודי זריזים. בבין עירוני ההאצה למהירויות גבוהות לוקחת זמן ובדרך כלל ניתן להגיע למהירויות של 120 קמ"ש. שורה תחתונה רכבים אלו נועדו בעיקר לעיר ולמי שלעיתים רחוקות נוסע בבין עירוני.
  11. הייתי נזהר ממקומות כאלה מהסיבה הפשוטה שלשלמה סיקסט יש מגרשי טריידאין משל עצמם והרכבים "הבעייתים" בדרך כלל מגיעים למגרשים האלה. נסה לחפש אנשים פרטיים או קנה רק מטריידאין מורשה של יבואני רכב כמו: אוטודיל,טריידמוביל,כלמוביל,טופ טרייד וכו'. בדרך כלל אנשים פרטיים שעשו טריידאין על רכב חדש רכבם מגיע לאחת הסוכנויות האלה.
  12. אני ממליץ. אם הולכים על הקנגו אז תחפש רק אחת בעלת 2 דלתות אחוריות. זה סיוט גדול להוציא ילד ממושב אחורי שיש רק דלת אחת.
  13. סה"כ זה רכב שזכה ברכב השנה לשנת 2009 באחת התערוכות החשובות באמריקה. לא מבין מאיפה נובע הזלזול הזה במאזדה, מה בגלל שזה רכב הליסינג הכי נמכר בישראל אז כואב לאנשים הלב. מאזדה זה לא רק מאזדה 3 (וגם ל 3 יש גרסאות חמות ומעניינות שלא מגיעות לארץ). יש להם את ה rx8, mx5 והקרוסאוברים רכבים שאני בטוח שרוב האשים לא היו מתנגדים לסוע בהם. למען הגילוי הנאות הנ"ל בעל mx5.
  14. חבל שלא מביאים אותו לארץ. נראה לי שהוא היה נמכר במספרים יפים.
  15. סה"כ יש להם מבחר נאה של רכבים, שירות טוב, מחירים סבבה, אפשרויות מימון נרחבות ושקיפות טובה ביחס לחברות אחרות. נניח שחיפשתי שם רכב שהתלהבתי ממנו הם היו גלויים וסיפרו שהרכב עבר תאונה ויש לו קצה שילדה, בנוסף הראו לי את הבדיקה שעשו וכמובן היו מאד גמישים במחיר. אז למרות שלא קניתי אצלם אזכור את השירות והשקיפות האלה לטובה.
  16. דווקא לאדידס יש נעליים שעוצבו והונדסו יחד עם פורשה, מן הראוי שאדידס היו צריכים להיות על 911 gt . בכל אופן נראה זוועה.
  17. פולקסוואגן פולו tsi ידנית. נראה לי שנכנס בתקציב ומנצחת את כל המוזכרים מעלה.
  18. דווקא הגובה עושה את הנהיגה יותר מהנה בכך שנפתח לך שדה ראיה רחב יותר, בנוסף בבאמפרים, בורות בכביש וסתם כביש חרא, השיכוך הרבה יותר טוב מרכבים נמוכים ואתה לא חוזר עם כאבי גב הביתה. נכון שזה מוריד מהביצועים אבל מי שמחפש ביצועים שיחפש אותם ברכבי ספורט. בעיר הרכב זריז בבין עירוני בלי מאמץ מגיעים ל140 קמ"ש והרכב שקט. לגביי הקורה את המראה היא לא מסתירה אבל מה שכן בפניות שמאלה היא מורידה קצת את שדה הראיה קצת מבאס אבל לא קריטי.
  19. כן. על ה sx4.
  20. אפשר לשים 400 אלף על ספרד שתיקח את המונדיאל ביחס של 1/3 ולשלש את הסכום ואז לרכוש r8, במידה ומפסידים סובארו פשע. וברצינות בסגמנט שאתה מחפש ,bmw מתעלה על כל המתחרות שלה ואני ממליץ לחפש 330 335 אולי ביבוא שהיורו נמוך.
  21. אמא שלי נוהגת ברכב הנ"ל וגם אני מדיי פעם ואני מאוד נהנה ממנו.
  22. הsx4 רכב מאוד מהנה לנהיגה ודווקא בגלל התנוחה הגבוהה שפותחת לך שדה ראיה. רכב אמין, לא שותה דלק. בקיצור אם יש את האפשרות לחדש אז מומלץ.
  23. זה כמו להגיד לנרקומן לא לצרוך במשך יממה
  24. סוזוקי xl 7 הדגם הקודם מ - 2002, אם תמצא מ2004 (מתיחת פנים אבל קשה להאמין שיכנס בתקציב). ג'יפ מצויין לא גבוהה, ככה שהוא נותן נסיעה נעימה בכביש יותר מהרודיאו. אמין וזול יחסית לאחזקה, כמו כל ג'יפ אוכל דלק אבל ברמה הגיונית בניגוד לרודיאו הדלכוהוליסט. והכי חשוב יש לו יכולות שטח מצויינות. יש לו גם שורת מושבים נוספת מאחור למשפחות מורחבות ואם מוותרים עליה מקבלים אחלה באגז'.
  25. יש את מוסך אדנים בצומת סגולה פ"ת.
×
×
  • תוכן חדש...