תודה למגיבים,
האם בטנדרים האלו יש בספסל האחורים מספיק מקום לשלושה כסאות בטיחות או שני כסאות ומבוגר?
האם הם יותר מרווחים מבחינת הספסל האחורי מהפוקוס והרנו שממולצות כאן?
שלום, אני רוצה לקנות רכב יד שניה
בערך ב 50K , בעוד מספר חודשים אני יצטרך
שני מושבי בטיחות ובוסטר מאחורה.
חשבתי גם על טנדרים קטנים כמו ברלינגו
אשמח להצעות מאנשים מנוסים לגבי העניין