מרקו בי
-
הודעות
100 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי מרקו בי
-
פענוח תוצאות בדיקה- מאזדה לאנטיס 2000
מרקו בי פרסם הודעה בנושא של davemustaine87 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בגדול כן. זה נקרא קצה שלדה. לרכב שהוא 10 שנים על הכביש תצפה לבעיות עתידיות. אתה מחפש מאזדה לאנטיס זה אחד הרכבים הכי נפוצים שיש, עם קצת סבלנות אני בטוח שתמצא אחד במצב טוב יותר. ומכאן הכל שאלה של מחיר. -
אם תצליח למצוא z4m שתיכנס לתקציב (רובן מיבוא אישי), אז בתור אחד שגם מכר מיאטה 2008 ומדי פעם נוהג ב z4 זאת חוויה אחרת לגמרי, כמובן עלויות אחזקה יקרות אבל הרכב מאוד אמין. מבחינת חוזק הוא חזק בצורה קיצונית מדי אבל זה התענוג שבדבר.
-
בגדול הקטע של הפנסים זה מחסום שאפשר לעבור. יש 2 דרכים. 1. תמורת סכום צנוע הכל ניתן לביצוע תסיק מכך את המסקנות. 2. ניתן להחליף את הפנסים במחיר שמגיע לאיזור ה 7k לפנסים תקניים. כל המוסטנגים, ג'יפ שירוקי או קומפאס למינהם, סביר להניח שחלק מהקאמרו ויש עוד כמה שנעים על כבישי ארצינו, היו ללא הפנסים התקניים וכולם נעים על הכביש.
-
האמת במחיר הנקוב הייתי הולך על אדג' למרות שאני גם מאוד אוהב את הפורסטר טורבו רכב מדהים ולא מוערך וזאת הבעיה כי הוא לא שומר על ערכו.
-
אשמח לעצות לרכב ספורטיבי וחזק (מעל 200 כ"ס, פחות מ 7 שניות למאה)
מרקו בי פרסם הודעה בנושא של 4Runner בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם מדובר על האיוו מטרייד אין אינפינטי, אז יכול להיות שהרכב מעולה (אני לא חושב שהוא שווה 100 אלף + מעל המחירון גם אם מקבלים לילה עם בר רפאלי מתנה) אבל השירות שלהם הוא תת רמה בכל מובן המילה. בתור אחד שעשה אצלהם רכישה פשוט אכזבה. ממקום שמוכר רכבי יוקרה ציפיתי לסטנדרט גבוהה אבל אפילו מסוחר רכב סוג ד' יש יחס יותר טוב. -
http://www.youtube.com/watch?v=-v_JN5Lj-mE לדעתי זה הפרסום הטוב ביותר שישראל הייתה יכולה לקבל והוא בחינם. תפיצו את הסרטון הזה שהעולם יראה את יופיה של ארצינו. זאת דעתי לפחות.
-
אחינו, אולי תעשו תחרות ריצה תראו מי הכי מהיר. בקצב הזה התחרות תיהיה מי יגיע לקבר ראשון.
-
יכול להיות שזאת גולף cl שבעליה חלם על vr6 והוסיף לה תוספות שיתנו מראה של vr6 (בדיוק כמו אלה עם האימפרזה שנראית כמו sti רק שהיא 1600). בכל מקרה הרכב הימני בתמונה שווה יותר מכל השקעה שתעשה. ביד 2 יש המון v5 במצב מצוין שאפשר לעשות איתן פרויקטים.
-
מנסיון יבוא לא כעולה חדש. תכפיל פי 2 את מחיר הרכב זאת תהיה העלות לפני תשלום על אגרות רישוי. לעולים חדשים יש הטבות רבות לכן רצוי לבדוק מהן.
-
אם זה בסוריה סביר להניח שהאבן נזרקה עליו.
-
לא יודע על איזה רכב להמליץ אבל 2 דברים שאת צריכה לבדוק. 1. שיש לרכב התקן איזופיקס (היום רוב מושבי הבטיחות מתחברים להתקן זה בצורה בטיחותית פי 2 מאשר חגירה רגילה). 2. תא מטען גדול שבו עגלת תינוק תיכנס בקלות ועוד ישאר מקום לשאר הדברים. לדעתי הרכב הכי טוב שיוצר לאמהות טריות הוא ההונדה frv אבל הוא חורג בהרבה מתקציבך.
-
יש לנו במשפחה sx4 האצ'בק קרוב לשנה וחצי. רכב מצויין ומומלץ.
-
שבוע שעבר הזדמן לסוע בסיאט איביזה קופרה בוקה נגרה. מדובר ברכב מדהים מבחינת גימור פנימי של תא הנוסעים הן מבחינת עיצוב, חומרים ונוחות המושבים. הרכב עצמו די חזק ומהיר אבל לא בצורה מטורפת לכן לבחור צעיר אני חושב שזו אחלה אופציה.
-
אני רכשתי מהם לפני כשנה וחצי האמר, הסתירו ממני תאונה שהרכב עבר (בטיפשותי לא לקחתי לבדיקה). אז בכל אופן לא להאמין לסיפורים ולקחת לבדיקה. בנוסף הרכב היה משועבד לבנק בעוד שהובטח בחוזה שהרכב נקי. אחר כך לנסות להשיג אותם בטלפון לביטול השיעבוד לקח נצח, אז למכור הם יודעים לטפל בבעיות אחר כך לא.
-
לדעתי תחפש סובארו dl, סה"כ זה סוס עבודה שמזדקן מצויין, בעל באגז' ענק מצויין לעגלות תינוק. קח בחשבון שרכבים במחיר שציינת יזדקקו לטיפולים תכופים יותר במוסכים שידרשו ממך זמן, סבלנות וכסף.
-
לגביי פורסטר. זה בנאדם פרטי ככה שאין אחריות. נהגתי ברכב הנ"ל וממש נהנתי הייתה לי wrx בעבר וההרגשה הייתה זהה. לא הרגשתי בעיות מיוחדות. אני לא אוהב לרכוש רכבים שהתעסקו בהם מבחינה מכאנית אך מבחינת מחיר זה 25k פחות מהמחירון, כמובן שנזדקק לבדיקה יסודית. לאחר חקירה אנטרנטית אני מבין שהאקליפס gt זה רכב שרירים אמרקאי טיפוסי, טיל בליסטי בקו ישר, הנעה קדמית + המון כח מעניין כמה זה יעיל. לגביי סיאט לאון, אם כבר אני קונה לאון זאת תיהיה רק קופרה שיקרה מתקציבי, אחרי נהיגה בקופרה אף לאון לא עושה לי את זה. קליאו ספורט מעניינת וגם המיטו, מצאתי גם מיני קופר s בתקציב. השאלה לגביי אמינות של רכבים אלה ומחיר הטיפולים. עיקר הנסיעות שלי הם מהבית לעבודה בשעות פקקים, לכן לצערי הייתי מעדיף רכב אוטמט אחרי המון שנים על ידני.
-
שלום. אני מעוניין לרכוש רכב יד שניה תקציב עד 135k. יש לי כרגע 2 אופציות שלא קשורות אחת לשניה. אופציה 1, המועודפת עליי סובארו פורסטר טורבו 2008 צורה חדשה שעברה החלפת מנוע לאחר 2000 קילומטר וכרגע עשתה 60000. האם כדאי לי להכנס להרפתקאה הזו ומה הסיכונים. הנסיעות שלי בעיקר בכביש אבל פעם בכמה חודשים אני עושה טיולי שבילי קק"ל. אופציה 2, מיצובישי אקליפס gt שנת 06/07 מה הסיכון מבחינת חלפים בגלל שכולן מיבוא אישי. איך הרכב מישהו נהג עליו ויכול לתת חוות דעת. כמו שהבנתם אני מחפש הנאה מנהיגה ולא עינוי מבחינת תקלות מכניות אם יש אופציות נוספות (חשבתי על גולף gti 07) הן יתקבלו בברכה.
-
בדיוק באתי לשאול שאלה דומה לפניי יומיים שיפשפו לי את הרכב פעמיים, שלא נדבר על עניים יפות בפח, אבל השאלה שלי שונה קצת. האם אפשר לסדר את העניים והאם פוליש וקס יוריד את השריטות? מה לעשות יש לי שריטה גדולה בראש אני שונא שריטות ברכב שלי. בנוגע לחניות, כבר הבנתי שגם אם אני יחנה את הרכב באויר איכשהו מישהו או בעיקר מישהי תצליח לפתוח את הדלת על הרכב, מבחינה זו הרמתי ידיים .
-
מקבל רכב ["מנהלים"] מהעבודה ולא יודע במה לבחור
מרקו בי פרסם הודעה בנושא של dorb1 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מכל מה שציינת לדעתי המאליבו נותנת את המקסימום מבחינת הנאה, בזכות המנוע הגדול והתנהגות טובה מאוד. היא זוללת דלק כמובן אבל זה לא מעניין. גם הסקודה יכולה להילקח בחשבון אני ממש אוהב אותה אבל, מעצבן אותי 2 דברים, הרעש של הדיזל עם כל הבידודים עדיין מציק, וזה שכל מונית שניה או רכב משטרה זה סקודה. -
אמור להיות. אבל מומלץ לבצע בדיקה כי לא כל יבואן רכב מקפיד על זה. בדרך כלל בצרפתיות יש מ 2003.
-
האצ'בק 5 דלתות: גולף TSI, איביזה FR או אולי משהו אחר בסגנון
מרקו בי פרסם הודעה בנושא של mc13 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש רכב אחד בארץ שעונה על רוב הדרישות שלך. שמו בישראל הונדה crz, בעצם מדובר ברכב האצ'בק יפיפה לטעמי לפחות, בעל ביצועים טובים (לא ברמות הגבוהות אבל מספיק). ובגלל שהרכב היברדי אז כן הוא חוסך כסף בדלק והוא נכנס בתקציב החל מ 155 אלף. בהצלחה. -
תתפלא התקן האיזופיקס נכנס לחוק הבינלאומי בסוף 2003 וחייב כל יצרן רכב שימצא ההתקן ברכבו אבל בישראל, כנראה כדי להוזיל עלויות, יש רכבים בעיקר הפורד פוקוס אפילו משנת 2008/2009 ללא ההתקן הזה. מיציבישי וטויטה יאמר לזכותם קיים גם בדור הקודם של שניהם, גם ביונדאי בדגמים החדישים יותר קיים ואפילו ב90% מהמאזדות כולל הלאנטיס מסוף 2003 קיים, אבל בפורד שזה אותו יבואן של מאזדה כנראה שכחו. לכן אני ממליץ בכל רכב ליסינג לדרוש ולבדוק. היום בהמון מוצרי בטיחות של ילדים ותינוקות יש כבר איזופיקס ולעומת שנתיים קודם מחירהם ירדו ויכולים להתאים לרוב האנשים.
-
ברגע שתגיד להם שאתה חושב לבטל את ההזמנה כי הנסיעה הקצרה השאירה לך רושם רע אני מבטיח לך שיתנו לך נסיעת מבחן יותר ארוכה ורצינית. לא יצא לי לסוע בגיר dsg אבל ממה שהבנתי מהרבה אנשים בעלי רכבי קונצרן vw הבנתי שמדובר בגיר הכי קרוב שיש לביצועים ידניים.
-
אחי באמת שאני לא מבין אותך, אתה נעול על הרכב? לך לצ'מפיון תסתכל על הרכב ותעשה נסיעת מבחן. מישהו כתב היום בפורום שהוא מעדיף ידנית על ה dsg, אני מכיר מלא שחושבים שאין על הdsg. בקיצור אף אחד לא יכול לחדש לך יותר ממה שאתה יודע, תעשה נסיעה ותחליט.
-
בתקציב הנ"ל רק הג'ימיני נכנסת לתקציב ולא ניתן להוסיף esp. אופציות אחרות זה לוותר על ג'יפון וללכת על רכבי מיני כמו הפולו, פונטו וכדומה.
