Jump to content

יוחאי87

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של יוחאי87

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה צביקה. אני באמת לא מפתח יותר מידי ציפיות. אני מחפש רכב משפחתי או קטן עם בגאז' גדול (צריך שיהיה מקום לטיולון +עגלת תינוק) ניראה לי שעדיף ידני כיוון שזה אמור לחסוך בדלק (משמעותי?). אני בעז"ה חושב לעבור לאזור בקעת הירדן אך אמשיך ללמוד בירושלים כך שלמרות השדרוג הרציני בכבישים עדיין יש איזה כמה עליות שצריכות התיחסות הולמת...
  2. שלום לכולם. אני חדש בפורום. אני מחפש כמו כולם את הרכב הטוב שגם לא עולה יקר (עד 7000) גם לא רואה מוסך יותר מידי וגם לא אוכל יותר מידי דלק. בקיצור, אני קמצן שצריך לקנות רכב עקב התרחבות המשפחה. אני יכול להתפשר על שנת הרכב אבל כן כדאי שהוא יוכל לסחוב בעליות. תודה מראש לכל המשיבים..
×
×
  • תוכן חדש...