שלום לכולם.
אני חדש בפורום. אני מחפש כמו כולם את הרכב הטוב שגם לא עולה יקר (עד 7000) גם לא רואה מוסך יותר מידי וגם לא אוכל יותר מידי דלק.
בקיצור, אני קמצן שצריך לקנות רכב עקב התרחבות המשפחה.
אני יכול להתפשר על שנת הרכב אבל כן כדאי שהוא יוכל לסחוב בעליות.
תודה מראש לכל המשיבים..