-
הודעות
292 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ירין אלקיים
-
אחת נימצאת בישוב שורשים במשגב על יד כרמיאל (אני רואה אותה כל בוקר כבר שנתיים וחצי) משמשת כמחסן על הכביש. השניה נימצאת בכפר מרר בגליל העליון אין מצב שלא תיראו אותה שתעברו שם צבע אדום עם פול תוספות שדי גורעות ממנה כמו ספויילר ענק, ניפוחי צד, וכו... ממש ניראת כמו של בני מעותים ירין אלקיים
-
אחרי שקראתי את מה שכתבתי בפורום ובעיקר אחרי שקראתי את התגובות למעשה שלי, אני מתנצל בזאת על המעשים ומבין שאלימות לא פותרת דבר. ההבנה הזאת באה אלי כתוצאה מהתגובות בפורום והתכתבות פרטית עם חברים בפורום. בכך השיג הפורום, בקשר אלי לפחות, את אחת ממטרותיו. חשוב לי להשתייך לחבורה שכותבת כאן ואני בטוח שלהבא ההשתייכות הזאת תוביל אותי להבנה יותר עמוקה של הצדדים הלא אלימים בהובי שלנו ובחיים בכלל. אני מבקש בזאת לחזור לפורום ומבטיח לחדול מכל פעולה אלימה הקשורה במכוניות העתיקות שלי ובכלל. כתגובה למה שרשמתי לפני מספר שבועות:
-
אכלה רפליקות יש לו שם! הוא אוסף רפליקות, בגלל זה אתה יכול להבחין ברכב שנירא משנות השלושים ויש לו לוחית של שנות השיבעים! כזה הוא איתן ורטהיימר!
-
יש מישהו שקוראים לו ראוף אבו נעים בנצרת. לא זוכר את המספר טלפון שלו אבל אם תישאל מה המ"ס טלפון של ראוף אבו נעים ב144 יגידו לך מיד. לראוף יש איזה חלק שאתה רוצה לגיפים מכל השנים, הוא מחזיק סטוקים, ומתעסק בענף אני מאמין משנות החמישים המוקדמות! תיתקשר אליו ואם אין לו הוא יסיג לך הכל! המכירים שלא הם מחירי יבואן כי הוא היבואן של החלקי חילוף לוויליסים כאן בארץ (לפי מה שאני יודע) בקיצור מומלץ מאוד! ואתה עם ה10k על המנוע. מה זה המחיר הזה??? המנוע שלך זה יציקה מזהב עם רינגים מיהלום ובוכנות מי ספיר??? כי אם לא המנוע לא שווה את המחיר הזה אפילו שהוא מאובזר! סתם ככה לידע כללי מנוע מיבוא לגיפ שלו יעלה לו מקסימום 5K. בהצלחה ירין אלקיים
-
זיהוי מצלמות מהירות - באדיבות גיזמו
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של el presidente בתוך פורום אופנועים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא לא שלחו לי את הכנסות למרות ש... עברתי ברמזורים אדומים, נסעתי במהירות של 145 וכו.... ועדיין לא קיבלתי כלום! -
זיהוי מצלמות מהירות - באדיבות גיזמו
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של el presidente בתוך פורום אופנועים
יש פטנט יותר טוב מריחת שיכבה עבה של לקה על המיספר רישוי ואז הפלש מקבל החזר של עד 5000 מעלות קלווין! מנסיון זה עוזר! -
אני משתמש עם שמן 15w40 והוא נעלם לי לאן שהוא ואין לי מושג לאן! מישהו יכול להגיד לי אולי????תודה ירין אלקיים בשם אחי הקטן!
-
אז תערוך את הפרופיל שלך מחדש כתוב שם "בעל טרנסופורטר" ו"ימותו הקנאים" חבל זה לא יפה לרשום את זה זה עושה לך רושם לא טוב! מזל טוב דרך הגב ירין אלקיים
-
אחרי שנישבר לי המפתח בסוויץ לא היה לי כח להגיע לת"א שישכפלו לי מפתח אז... אתם יודעים פירקתי וזרקתי, ועכשיו אני מחפש סוויץ לאופנוע שלי. אז הוא dr350 שנת 96 (ולא רוצה דרך ebay) רק למי שיש והוא ממדינת ישראל שיפנה אלי! ירין אלקיים
-
נימאס לי לישמוע את הdr350 של אחי יש למישהו איזה אגזוז למכירה?
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ירין אלקיים בתוך פורום אופנועים
גם יחנוק את הסאונד וגם יצליח שלא לחנוק את ביצועיו הנוכחיים ? יהיה לך מאוד קשה למצוא כזה. טוב אז שיהייה מינימום של פגיעה מיצידי שלא יעבור את ה120. גם ככה זה לא אופנוע של מהירויות ואנכנו לא עוברים איתו את ה60-70 בשטח, ועל כביש לא נוסעים איתו בכלל כי יש לנו כלים אחרים בישביל זה! (gpz/gs/gsx650f) וכלי שאבא לא מרשה לגעת בו שזה הארלי של הזקנים שלו (dayna low rayder1340) או איך שלא קוראים לו! ובלי עיין הרע!!!!!! להגיד בפעמיים ולדפוק על עץ שלוש פעמים! -
אני מעוניין באגזוז כמה שיותר שקט (מיצידי שלא ישמעו את האופנוע בכלל) ושלא יפגע בכושר ביטוי של האופנוע (איזה ניסוח מדליק אני מתחיל לאמץ אותו לעצמי). מי שמעוניין למכור דבר כזה במחיר נורמלי או שהוא רוצה החלפה על אגזוז שמעיר את המתים משנתם שיפנה אלי לפרטי! ועוד משהו קטן מי שיש לו צביצב למכירה שיפנה אלי גם! תודה ירין אלקיים!
-
זה היה הרעיון אבל אתה יודע אין לי כח שיחרימו לי רכב שאני עובד עליו די הרבה! להזכירך הקניון ברשל"צ. וכל האימפרזות והמשופרות שהיו התחנת מישטרה!
-
מה שחשוב זה שהוא יניע ולא ינפח!! לא מעניין אותי רישיונות, שטר מכר וכו.... אל תידאגו הכל חוקי וכשר למהדרין! אם אפשר רצוי מנוע 2000cc של טרנספורטר. ירין אלקיים תחזירו לי הודעה למי שיש בפרטי!
-
צור איתם קשר דרך הטלפון! למספר _______1700 שרשום לך מאחורי הרשיונות של הרכב! שם את ה יכול לעשות הכל רק תשיג את הפרטים של בעל הרכב (במידה וזה אתה) תכין ת.ז מספר ראשיון נהיגה שלך, כתובת וכו.. הם ישגעו אותך קצת כדי לבדוק שזה באמת אתה ולבסוף אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה איתה כגון שינוי כתובת רישום אספנות וכו... ירין אלקיים
-
חבל הפסדתה מכרתי את האנגליה שלי ב2000 שח לפני אולי חודש! היא היתה שנת 66 מנוע 999 סמק. אחרי אוברול מנוע ושיפשוף פח עד היסוד וכו.... אבל אל תידאג יש עוד מלא בשוק! אחרי שקניתי את שלי פתאום ראיתי שיש עוד איזה 10 רק באזור שלי! יש אחת באיזור חיפה נותר נכון בקריות למכירה שהיא משופצת לחלוטין במצב תצוגה שהבעלים שלה רוצה עליה אם אני לא טועה 17K תחפש אותה באתר של ליאור ברוך. דרך הגב רכב סוף הדרך מבחינת אמינות וחוזק פח! ירין אלקיים!
-
קודם כל תיתקשר אלי!!!! דבר שני: לפי מה שהבנתי מדרור איבדתה את הטמבון הקידמי שנתתי לך. אם כן אז זה אומר שאתה אדמם מפוזר חבל על הזמן! ולפי מה שאני רואה מהתמונות של המנטה שלך הפחח שלך שם שם טונה של שפכטל פחחים, תגיד לו שיחסוך קצת וישאיר את רוב השפכטל לעצמו! ובאמת הרכב שלך במצב ריקבון כמו שתיארתה לי, ועכשיו אני מבין למה רציתה לרדת מהמנטה שלך. נ.ב יכול להיות שאני מוכר את שני המנטות שלי עיסקת חבילה! במחיר של הפחחות וצבע שלך! אז תיבדוק מה יותר משתלם לך! והמנטות שלי כמו שראיתה במצב פי מליון יותר טוב. אבל אל תיתבעס מזה אני מאמין שהגלגל יתהפך! ירין אלקיים!
-
קיים רק אם הרכב שלך יחודי או משהו כזה, בא שמאי רכב מחברת הביטוח ומעריך את הרכב שלך!! תיבדוק עם סוכן הביטוח שלך! ירין אלקיים
-
שאלת טרויוויה : מי מזהה את המכונית בתמונה ?.....
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכבי אספנות
כי ניראה לי שיש לו סמל של וולצוגן -
מה גם שזה הדבר הכי לא נוח לרכיבה!! אתה לא יכול לעלות למהירויות מעל 130 כי אתה עף אחורה! ניתן לקחת סיבובים רק על מהירות שלא עולה על 30 במקרה הטוב! בלחיצת ברקס קידמי הגלגל נוטה להיזרק לאחד בכיוונים! בסיס נמוך מאוד, כל גמפר מסריח בכביש משפשפ את המגן מנוע התחתון וכו... בקיצור לgs500e ול gpz500 או לgsx600f שלי זה לא מתאים בכלל! ראיתי כאן בארץ איזשהו trumph עם צופר כזה, וגם ימאאה אחת עם צופר כזה ולא אהבתי את המראה! כאשר תינהג על אחד כזה אתה תבין מהר מאוד שאתה לא אוהב את האופנוע הזה כי הוא לא נוח בכלל!! ירין אלקיים אופנוען כבר 5 שנים! בעל שלוש אופנועים!
-
שאלת טרויוויה : מי מזהה את המכונית בתמונה ?.....
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכבי אספנות
בוא ניסחף עוד קצת! אולי זה רולס רויס נדירה?? או יגואר?? יכול להיות שפררי יצרו דגם כזה??? אולי לוטוס או פורשה??? הכי קרוב זה ניראה לי פורש כי הוא הרי תיכנן אותה! ירין אלקיים -
יש כמה סוגים של כיווני שסטומים! 1. כיוון ע"י מברג + מפתח פתוח 12 או אחר! 2. פלטות, בדיקת מרחק מהפלטה לשסטום עפ פילרגש! 3. הידראולי, אין מה לגעת! אלה אם הקמשפט לא קיבל שמן! וכו... צריך לדעת איזה סוג של כיוון יש לך ברכב ועז לעשות אותו! בשביל לעשות כיוון שסטומים אתה צריך לראות לפחות פעם אחת איך עושים את זה לאחר מיכן זה ממש קל. חפיפה בבוכנה מספר 1 מכוונים את השסטומים של בוכנה מספר 4 חפיפה ב 2 מכוונים 3. חפיפה ב3 מכוונים את 2 ו חפיפה ב4 מכוונים את 1. בהצלחה ירין אלקיים!
-
[באלנו אוטומטית] רעידות בעת שחרור הגז בטורים נמוכים
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של YOSY_baleno בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אחי התושבות מנוע שלך יבשות!!! תיבדוק את זה! יש תושבת אחת על המנוע ואמורים להיות שתיים על הגיר! מספיק שאחת יבשה אתה מרגיש הכל! -
תיכנס פעם לumi ותיראה מה המחיר שהם לוקחים לך רק לפתיחת כרטיס!! על יוניט מיסכנה שיושבת על האגזוז (למדה) הם רוצים 600 שח. אם אתה הולך לקנות את היוניט לבד באיזה חנות של חלקי חילוף לרכב אתה משלם 180 שח!
