-
הודעות
292 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ירין אלקיים
-
תקנות משרד הרשוי לגבי צמיגי ג'יפים - kompy היכן אתה ?!
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של T בתוך רכבי אספנות
בגיפ שלי cj5 שנת 78 מנוע 4300 שש צילינדר, שמתי סרנים רחבים דנה דנה 60 ודנה 44. צמיגים יותר רחבים ממה שרשום לי בנירות שלו וגם יותר גדולים, הלכתי לטסט ואמרו לי להביא מבעל פנצריה אישור על הגלגלים. והוא כתב לי כך באישור: הצמיגים אשר רשומים ברישיונות של הגיפ שמספרו ****** כבר לא קיימים, והצמיגים שהורכבו על הגנטים של הגיפ הנ"ל הם הצמיגים החילופיים כיום לצמיגים המקוריים. על החתום פנצריית מוטי" הלכתי לטסט היראתי את האישור ועברתי את הטסט. וסתם כדי שיהיה רשום ברשיונות הלכתי למשרד הרישוי הראתי להם את האישור והם שינו לי את זה ברשיונות בלי שום בעיה! אותו הדבר לגבי הסרנים שלי. החלפתי הלכתי למשרד הרישוי אמרתי להם ששאקסים שלי נישברו ובגלל שזה גיפ האמריקאי ישן לא ניתן להסיג אקסים תואמים, והאקסים היחידים שהצלחתי להתאים לגיפ בתושבות ובחיבור של הצלב (דרישפת) זה שתי הדנות האלה שנילקחו מאח תאום של הגיפ שלי שנקרה רנגלר. שלחו אותי לעשות בדיקת ברקסים, ולהביא אישור שהרכב יציב ואין שום בעיה עם ההחלפה, היסגתי אישור (כל מכון טסטים יתן לך אחד כזה) והם שינו לי את זה ברישיונות. איזה גיפ יש לך בכלל??? ירין -
אלעד תעדקן אותי בקשר למנטה ההיא בנתניה. אם היא ישנה ואתה לא מסתדר איתו במחיר תגיד לי, אני יגייס לו כסף ויקח אותה. ירין
-
אני צריך להוציא רשיונות לרכב שלי כדי לעשות העברת בעלות, ואני צריך את משרד הרישוי דחוף. מה עושים??? ירין
-
ני מוכן לנסות להעביר אותו. אני מתמחה בכל המכניקה של הרכב. שיפוצי מנועים (גירים קצת פחות- אבל יש כאלה שאני כבר אלוף בהם). אוברולים, מערכות ברקס, וכו. רק בחשמל רכב שלא קשור למנוע יש לי ידע בסיסי+. ניתן לשלב כמה אנשים שמתעסקים עם מנועים, גירים, חשמל, פחחות ותפירת פח ברתחות co2, וגם צבעים, ואז כל אחד יוכל לשפץ מה שהוא רוצה לבד. תחשבו על זה ירין (בינתיים עשיתי אוברול למנועים של: פורד אנגליה\סוסיתה קוביה מנוע פורד, מנוע של טריומף הרלד, מנוע של אופל מנטה 1600, מנוע של סאב 96 1600cc v4, גיפ cj5 מנוע 4300cc שש צילינדר, ומנועים של מכוניות חדשות) ירין
-
לצערי גיליתי שאני בשלילה במקרה בגלל שלקחו אותי לחקירה על הספוילר שלי
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ירין אלקיים בתוך אוף-טופיק
אני רוצה לראות אותך אומר לשוטר "סורי איש חוק יקר, אבל מבחינתי אני עם רישיון בתוקף עד שתגיד לי רשמית שאני בשלילה". אתה יודע מה? יותר טוב - נסה להגיד את זה לשופט... רוני ניראה לך שאני יגיד דבר כזה לשוטר???? אני יגיד לא שאני לא ידעתי שאני בשלילה ומימתי אני בשלילה ??? וישחק אותה ראש קטן. כמו שתפסו אותי עם האגזוז הפתוח שאלתי את הבוחן רכב "מה זה לא בה ככה עם הרכב, ככה קניתי את הרכב??" -
לצערי גיליתי שאני בשלילה במקרה בגלל שלקחו אותי לחקירה על הספוילר שלי
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ירין אלקיים בתוך אוף-טופיק
נכון שיוצאים ממרכז גמילה לא יוצאים ישר החוצה ומרכז גמילה זה לא בדיוק חממה! מהמרכז גמילה עוברים להוסטל, לא לפני שהמטופל מצא לעצמו עבודה בחוץ הוא נמצה בהוסטל שלושה חודשים יש לו מישפט אשר הקצינת מיבחן והמטפלת הצמודה שלו נימצאים איתו, ורק על ידי המלצה שלהם מחליטים מה עושים איתו, אם הוא יוצא החוצה או שהוא נכנס לבית סוהר. ואתה צודק אין בום וגמרנו, אבל אם יש לך חבר שהוא חשוד בגנבה עדיף שתעשה בום וגמרנו ויותר לא תפגוש אותו. מוגש כחומר למחשבה ירין! -
לצערי גיליתי שאני בשלילה במקרה בגלל שלקחו אותי לחקירה על הספוילר שלי
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ירין אלקיים בתוך אוף-טופיק
אמרתי לכם שתשובה להמשך הסיפור תבוא ביום שמשרד הרישוי יפתח. בינתיים הוא עדיין בעיצומים. וכל עוד שהוא בעיצומים סורי אנשי החוק אני מבחינתי עם רשיון בתוקף עד שיגידו לי רשמית שאני בשלילה!!! ולירן חבל שלא כל עם ישראל חושב כמוך, כי אם היו חושבים כמוך כל הישראלים המצב היה בהרבה יותר טוב ממה שהוא היום! מתאים לך להיות המרגיע הלאומי! תחשוב על זה. ברגע שהיו פותחים לך תיק במשטרה על משהו מסוים בגלל חבר שלך , במיוחד שאתה במסגרת עתודה לומד, אתה הייתה מבין שבגלל הטעות הקטנה הזאת שלו הלך לך 7 שנים של להיות אדם ישר בחיים. ולמה 7 שנים כי יש למשטרה חוק שנקרא חוק היתישנות ואחרי 7 שנים שתיק ניפתח אם אין לך עוד עברות פליליות הוא נסגר. ואז הייתה חושב אחרת. ובקשר למרכז גמילה של אבא שלי, לפי דעתי כן הוא עובד לחינם אפילו שבשנה יוצאים בערך 30 מתופלים שאומרים עליהם שהם לא יחזרו לסמים אני יכול להגיד לך שבמשבר נפשי אכי קטן שלהם הם יפלו לסם בחזרה! וזה בדוק! אבל בכל זאת אבא שלי טוען שאפילו בשביל אדם אחד שלא יחזור לסמים שווה לו להחזיק את המקום. כי נרקומן אחד בחוץ זה נזק להרבה אנשים! ירין. -
לצערי גיליתי שאני בשלילה במקרה בגלל שלקחו אותי לחקירה על הספוילר שלי
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ירין אלקיים בתוך אוף-טופיק
צודק , אחרי הכל כל אדם עושה טעויות ויש אנשים שעושים הרבה טעויות וממשיכים בדרכם השגויה. זה שלא תדבר איתו / תקלל / תרביץ או כל דבר אחר לא יעזור לך ובטח ובטח שלא יעזור לחבר שלך , אתה בתור חבר נמדד גם בשעות הקשות ועכשיו פחות או יותר זהו הזמן שבוא חבר צריך להושיט עזרה לחבר. הוא בחר בדרך לא טובה שגויה ולקויה שאינה נתפסת על ידיך ועל ידי הרוב כדרך נורמטיבית , אתה צריך בתור חבר להסביר לו את המצב ולא להרים ידיים גם אם הוא ממשיך בדבריו.. אחרי הכל עם יד על הלב אנחנו לא מדברים כאן על עבירות מין או נזקי גוף אלא אנחנו מדברים בסך הכל על עבירות רכוש קלות גם אם זה מעצבן את כולם אחרי הכל אנחנו לא בדיקטטורה , מעצבן לשמוע כל אחד שגונבים לו חלק זה או אחר מהאוטו אומר לרצוח לעשות ככה וככה וכו.. ככה זה לא יעבוד.. ואם כן אתם גרועים מהגנב עצמו לירן. לירן נשמה . חבר לא חבר אני רואה אותו אני הורג אותו (לא רצח או משהו כזה אני יצעק עליו עד שישתגע) ושום רגעים קשים שום נעלים הוא גונב חלקים מאנשים אחרים אין לא מה לדבר איתי. אחד מעשר הדיברות אומר לא תגנוב, ולפי דעתי 10 הדברות זה 10 הדברים הכי חשובים בעולם כי זה בין האדם לעצמו! וחוץ מיזה אני לא חבר שלו יותר שילמדו הזו.. האלו שמי שגונב מנתקים איתו קשר!! אתמול הוא גנב לו ומכר את מה שהוא גנב לו לך. מה אתה הייתה מרגיש אם זה היה הפוך???? לקליפטומנים אין תקנה, הם כמו הנרקומנים חיים על כסף קל (אני יודע את זה כי אבא שלי מנהל מרכז גמילה מי סמים "משמר לחיים" מי שמכיר). ובקשר לעברות רכוש קלות, שיגנבו לך את הספוילר מההונדה סיוויק (כמו שהוא גנב) נראה אם אתה עדיין תחשיב את זה לעברות קלות! לסיכום: אני לא הולך להגיש לו יד עזרה וכיו"ב מבחינתי הוא מחוק ושאף אחד לא ישכנע אותי לסלוח לו או משהו כזה אפילו שהוא לא גנב ממני כלום! ואני לא הולך להכניס את עצמי למיטה חולה. כל אחד מהחברים שלי שיהיה לו קשר איך שהוא למשהו גנוב ימחק אותו דבר כמו הבחור הנ"ל. ואני מצטער להגיד לך אם אני ישמע על מישהו שגנב אפילו מהרכב שלי את המחזיר אור שעולה חמש שקל הוא משחק עם החיים שלו!!! ירין -
לצערי גיליתי שאני בשלילה במקרה בגלל שלקחו אותי לחקירה על הספוילר שלי
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ירין אלקיים בתוך אוף-טופיק
ראלימן יכול להיות שאתה צודק אני צריך לבדוק את זה במשרד הרישוי! מזל שכתבתי שם את זה ששללו לי את הרשיון עכשיו אני יודע בדיוק באיזה תאריך זה היה! חברה עוד שבוע השלילה ניגמרת לי (אפילו שנסעתי בלי רשיון, ולפי החוקים), ולפי דעתי השלילה שהם נתנו לי זה היה שלילה לחודש על תנאי. אז מה זה אומר שאני נוהג בשלילה או לא???? כי את האמת אין לי מושג. על זה תענו לי זה יותר חשוב לי. תודה ירין! -
עזרה בקניית רכב משומש, ידני, ספורטיוי במידת האפשר, ב 70K
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של DJO בתוך ייעוץ ברכישת רכב
נא לא לענות שטויות. מה ספורטיבי בקווליר קבריולט?? מה הקשר בין נוחות הנסיעה לתצרוכת הדלק? רוני סליחה ששכתי את הנקודה והזיח אחרי נוח לנסיעה. מה אתה מתעצבן???. ולפי דעתי הוא אחלה רכב ספורטיבי. או שיש לך הגדרה מסוימת לרכב ספורטיבי וגם קרטריונים. אם יש לך תפרסם אותם שאני יבין!. תודה ירין. -
לצערי גיליתי שאני בשלילה במקרה בגלל שלקחו אותי לחקירה על הספוילר שלי
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ירין אלקיים בתוך אוף-טופיק
השלילה שקיבלתי על האופנוע היתה לחודש אחד בלבד בגלל שלא תפסו אותי על שום עברה לפניכן. אז זה לא בגלל זה! ובקשר לזה שחשוד בדפיקת הספוילר, אם אני הייתי יודע שהוא מתעסק עם סחורה גנובה לא הייתי קורא לו חבר אפילו ואני בספק אם הייתי אומר לו שלום (כמו עכשיו לדוגמא אני לא מדבר איתו, בגלל מה שקרה אתמול). הספוילר לפי מה שהיבנתי ממי שקניתי את הרכב שיך לקולט והוא נקנה מימשחתת רכב בעיבלין, היום אני נוסע אליו ומביא את הקבלות עליו (בעל הרכב לשעבר טוען שיש לו). ובקשר לזה בוקסר אתה צודק רעיון טוב אולי אני יפנים אותו ויתפל בזבל הזה, שבגלל אנשים כמוהו כל יום אני צריך לפרק את המערכת המגבר והרמקולים שלי מהרכב. (עשיתי חיבורים מהירים רק בגלל אנשים כמוהו). והשאלה הנישאלת למה אני בשלילה? אז היום ביררתי את זה בתחנת משטרה והם אמרו לי שיכול להיות שהמחשב שלהם לא היתתקן שהרשיון שלי בתוקף, שמשרד הרישוי יחזור לעבוד אני יוכל לברר שם מה קורא איתו. וכן יש לי עוד רכב חוץ מהמנטות שלי. יש לי את שני הגיפים, האונו שלי שעכשיו היא הרכב היומיומי שלי, והרכבים של המשפחה (בלי עיין הרע). ירין -
היום הבולשת הבני ז... האלה של תחנת כרמיאל לקחו אותי לחקירה בגלל שהספוילר שלי נחשד כגנוב (קניתי את הרכב שלי עם הספוילר הזה מורכב עליו). והשוטרים טענו שאני בנאדם מיליונר שהכנסתי את כל האוטו שלי לצבע בגלל שרציתי שהרכב שלי יתאים לספוילר. (לא דפוקים אם כבר הייתי צובע את הספוילר בצבע של הרכב היה לי יותר זול) וכאן התחילה הבעיה. הם ביקשו ממני קבלות על הספוילר (בחדר חקירות), אמרתי לו שקניתי את הרכב ככה. הוא התחיל לשאול אותי מאיפה פירקתי אותו, אז שיחקתי לו משחק הפוך אמרתי לו שהנעלים שלו גנובות כמו המכנס שלו והחולצה. הוא אמר לי שיש לו קבלות עליהם אז אמרתי לו שהסרוכים שלו לא שיכים לנעל הזאת ואני רוצה קבלה רק על הסרוכים. ואז הוא הבין את הרמז ואמר לי שאני אדם חכם אבל הוא קצת יותר (אז צחקתי עליו, כי כל השוטרים של המדינה שלונו שלמדו בבית ספר לשוטרים הם נערים שידעו שאם הם לא ילמדו בבית ספר לשוטרים הם יהיו עבריינים), נ.ב הם גם עצרו את חבר שלי שהיה איתי ושאלו אותי שאלות עליו. רק לבסוף היבנתי שעצרו אותי בגללו כיה הוא נתפס גונב ספוילרים לפני שלושה שבועות (משהו שאני לא ידעתי עליו), אבל לצערם הרב אני לא הייתי יכול להגיד להם כלום כי אני לא מכיר אותו כזה טוב, אז בגלל שהחזקתי ספוילר שחשוד שקניתי אותו מימנו, פתחו לי תיק שלו אמור לדפוק לי את החיים כי הוא לא נירשם לי בפרוטוקול על החזקת רכוש שחשוד כגנוב, לקחו ממני תביעות אצבעות, רשמו כל מילה שאמרתי, ביקשו קבלות על המערכת שיש לי ברכב ולמזלי שמרתי את כולם. ושחררו אותי. אבל לפני שהשתחררתי הוא נתן לי דוח כזה שאומר מי אני, ושאין לי תיקים במשטרה, ומה אני מגלה למעלה שהרשיון שלי בשלילה . בני ז..... לפחות שהיו אומרים לי, בוא נגיד שהיה תופס אותי שוטר ואומר לי תביא רשיון נהיגה אני הייתי נותן לו ואז הוא היה אומר לי שאין לי רשיון והיה נותן לי זימון לבית מישפט שבזמן האחרון הפך להיות כמו בית שני שלי על עברת תנוע שביצעתי לפני יותר מי שנה! בקיצור לא נעים! ומה שיש לי להגיד לכולכם אל תיתעסקו עם הזבלים האלה, כל דבר שאתם קונים תבקשו קבלות. במיוחד שיש הרבה פריצות למכוניות בזמן האחרון. ירין.
-
עזרה בקניית רכב משומש, ידני, ספורטיוי במידת האפשר, ב 70K
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של DJO בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תיעלץ לוותר על הגיר ידני! רכב ספורטיבי, כסאות חשמליים, גג חשמלי, הכול חשמלי בו בקיצור. חוץ מיזה הוא רכב נוח לנסיעה (שוטה 1\9 דלק 95 או 99) שנת 97-98. וזהו זה מה שאני ממליץ לך יש לי אחד כזה בבית והוא לא למכירה! -
התלבטות קשה בקנית רכב, בבקשה עזרו לי...
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של oO צינגלה Oo בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מצטער אם נפגעת, פשוט בכל פעם שאני נכנס לפורום קנייה/מכירה אני רואה שפרסמת משהו חדש למכירה... אז לאורך זמן זה כבר מחשיד... בקשר לרכבים של סוחרים כנראה שאתה לא יודע על מה מדובר. מדובר ברכבים הכי גרועים שיש, עם ק"מ גבוה, עם תאונות ועם תקלות אין ספור, מהשכרה או חברה לשעבר , או לא יודע מה,שאנשים לא מצליחים להיפטר מהם ומעדיפים להפסיד כסף ובלבד שמישהו יעשה להם את העבודה. ברור שיש יוצאים מן הכלל, אבל בדרך כלל מדובר בסחורה ברמה ירודה ביותר,למעט סוכנויות טרייד אין שלהן יש קווים אדומים לגבי ידיים וק"מ. בקשר לשם הרע לסוחרים , מכיוון שכל עסקי ה"מסחר" האלה מבוססים על פלאפונים, יכולים למכור לך "קומבינה" כמו בסרט קומפוט נעליים ולזרוק את הפלאפון לים.... זהו. אגב, אחיך מוזמן לפתוח לעצמו USER בפורום על חשבוני... נ.ב. רק לבחורות מותר לקרוא לי חמוד, וגם זה בגבולות הטעם הטוב שאלה קטנה לי אליך אתה מדבר מנסיון בקשר לקנית רכב מסוחרים???? כי ממש ממש לא ניראה לי. ושוב הם לא אומרים לך שאם לא תיקח את הרכב אם יפוצצו לך את הגולגולת. אם אתה רוצה לקנות תקנה אם אתה לא רוצה לא צריך!!! חוץ מיזה הם לא אומרים לך לא להעביר את הרכב בדיקת קניה! אתה רוצה תעשה בדיקת קניה ורק אז תחליט אם אתה קונה את הרכב או לו. בקשר לרכבים עם הרבה קילומטרז, יש לך טעות אחי לא קונה רכב אם הוא עבר אפילו בקילומטר את ה20k לשנה. אתה מוזמן לבדוק את כל מה שכתבתי לך עד כה. הוא בחיים לא קונה רכב מהשכרה, או מחברה, או כל רכב אחרי תאונת שסי, הוא מתעסק רק עם רכבי יוקרה כמו שקתבתי לע"יל. וזה שהם קונים את הרכב ביותר זול ממה שהם מוכרים אותו זה אומר שהם יודעים לעשות עסקים. תודה ירין! -
התלבטות קשה בקנית רכב, בבקשה עזרו לי...
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של oO צינגלה Oo בתוך ייעוץ ברכישת רכב
סוף סוף בנאדם נורמלי שיודע שסוחר זה לא קללה!!! תודה שלומי! וכמו שהוא אמר סוחר לא עומד לך עם אקדח ברקה ואומר לך תיקנה ממני, בדרך כלל אנשים באים אליו ואומרים לו תמכור לי, או רוצה לקנות את הרכב שלי, ככה העסק עובד! ושוב תודה שלומי ירין -
התלבטות קשה בקנית רכב, בבקשה עזרו לי...
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של oO צינגלה Oo בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בוא נתחיל מיזה ששני אנשים עובדים על אותו שם: 1. ירין אלקיים שזה אני. 2. מיתר אלקיים שזה אחי. וכל הרכבים שכתבנו בפורם קניה מכירה הם רכבים של המשפחה שלי אם אתה רוצה אתה מוזמן לראות! אחי מיתר נוהג על קווליר קבריולט או על cj6! אבא שלי על קדילק סאב! אמא שלי נוהגת על פיאת פונטו ספייס ואנוכי נוהג על פיאת אונו או על גיפ רנגלר שהוא לא למכירה!!! אני מחזיק בבית גם 6 רכבי אספנות ואני מוכר רק את הפורד אנגליה מתוכם וזאת גם שאלה של אולי, מכיוון שאני זקוק לכסף לכסות את הלימודים שלי (אני סטודנט), ולהחזיר הלוואות. ובינתיים הרכב היחידי שאחי סחר בו כאן בפורם הוא הגיפ שלו, והוא עדיין מוצא למכירה! ועוד פרט קטן רכבים שסוחרים מוכרים הם רכבים הכי מישתלמים לקונה וזאת מכיוון שהם מוכרים רק רכבי יוקרה, את כל הרכבים אתה יכול להעביר בדיקה ואם יש איזה תקלה הסוחר ישלם על הבדיקה או שהוא יוריד מהמחיר של הרכב. אני לא רואה עם זה שום בעיה כל עוד הרכב לא גנוב, מעוקל משועבד וכו. ועוד דבר קטן סוחר שעושה טעות פעם אחת זה דופק אותו לכל החיים. וזאת מכיוון שקונים לא נותנים בו אמון יותר! בגלל זה סוחרים לא לוקחים סיכון! ועוד דבר קטן אבא שלי הגיע לקדילק מפיאת אונו בדיוק כמו שלי תחשוב על זה!! אם יש לך עוד שאלות או תענות כלפי תעשה אותם בה"פ ולא בשרשור כי זה לא המקום!!! -
התלבטות קשה בקנית רכב, בבקשה עזרו לי...
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של oO צינגלה Oo בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תישאל את "צינגלה" מה הוא שאל אותי באי סי קיו שלי ואז תבין אם אני סוחר או לא!!! מי שענה לא על התשובה זה אח שלי והוא סוחר "צינגלה" ביקש ממני באי סי קיו לשאול את אחי מה הוא חושב ולהגיב כאן אז שאלתי אותו והוא רשם את התשובה!!! וכן הוא סוחר יש לך בעיה עם זה?????? ואם הוא נותן לכם המלצות כאן בשרשור הזה אתם צריכים להודות לו כי אתם מקבלים חבת דעת מיקצועית יותר משלכם (אלו שלא מתעסקים בסחר) והוא יכול להציל אותכם מהרבה נפילות!!!!!!!!!!!!!!! מזל שהוא לא ראה את ההודעה אחרת חבל אתה יודע לא הייתם מקבלים דעות של כמה הרכב הזה שווה אם הוא שווה בכלל את המחיר ואם שווה לשלם על הרכב מחירון או לא. ואם בכלל יש לרכב הנ"ל שוק. באהבה ירין -
התלבטות קשה בקנית רכב, בבקשה עזרו לי...
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של oO צינגלה Oo בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הונדה סיוויק: ביטוח יקר (7000 שח לסיוויק קופה שנת 97) חלקים יקרים שומרת על מחיר, אם אתה רוצה למכור אותה יהיה לך נורא קל להפתר מימנה, אם אתה הופך להיות היד השניה זה אומר שהכב גם שמור. וזאת למה כי בדר"כ אדם שקונה רכב מהחברה מתפל בה רק בחברה ולא לבד והוא גם שומר על הרכב ומשקיע בו! בקשר לטויוטה רכב אמין, אם הוא יד שניה זה אומר שאתה יד שלישית, למכור אותה יהיה לך יותר קשה אבל הביטוח שלה יותר זול, חלקים יותר זולים, לגבי אמינות אני בספק, ורכב שסוחרים לא קונים. רכב שאומרים לך שהוא יד שניה בתוך המשפחה אל תאמין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני ישלך לך באי סי קיו משהו כדי שתבין!! בקיצור לפי דעתי תילך על ההונדה!! מקסימום תתחרת תחליף אותה על טויוטה, אבל אם תיקנה טויוטה שהיא גם ככה יד שניה ואתה שלישית זאת אומרת מי שיקנה אותה ממך הוא רביעית, לא תוכל להחליף אותה על הונדה. תחשוב על זה. (מימיתר אח של ירין) -
http://www.lanzar.com/itempage.asp?model=VX693 כאן יש לך פרטים יותר מדיוקים על הרמקול בקיצור כל מה שרציתה לדעת עליו.
-
יש עוד קמארו בדיוק כזאת בנתיבות בצבע כחול במצב על הפנים (ישבתי בתוכה וראיתי את כול הפיבר הרקוב שלה בפנים) ויש עוד אחת כזאת בנתניה בצבע כחול אם אני לא טועה היא למכירה. אבל רבק מי יכול להחזיק רכב כזה????. הוא שוטה ים של דלק. אני נוהג ביומיום על גיפ עם מנוע 4300 שש צילינדר ואני לא יודע כל בוקר ממי לבקש תרומה כדי לתדלק את המפלצת הקטנה שלי (cj5 4300cc שש צילינדר)
-
אני רוצה לדעת כמה כסף שווה לי לשלם עליו. כמה watt הוא??? איך הוא מבחינת איכות???? מה שאני יכול להגידלכם שהוא 4 יציאות או משהו כזה תודה מראש לכל מי שיוכל להחזיר לי עוד פרטים. ירין
-
אני צריך להעביר את הרכב טסט ואני צריך להוציא נירות! תודה למשיבים ירין תעשו טובה תחזירו הודעה בה"פ
-
קבלו כמה בדיחות טובות(מאוד אפילו)
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של lior בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ותנחשו מה קרה לו... החוטים של הרמקולים נמסו מהשמש, הרמקולים לא מוציאים איכות בכלל. כל הציוד של של החברה הנ"ל לא שווה אפילו שקל. תיזהרו ירין -
כמה rms יש למגבר concord 4720gt 700watts???
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ירין אלקיים בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כמה rms הוא זה מה שאני רוצה לדעת, ואני חושב לחבר את האלפיין לסאב שלי שהוא פיוניר 600watt ואת הקונקורד לחבר לרמקולים שלי שהם לנזר 300watt 150rms אבל הכי חשוב לי לדעת כמה rms הקונקורד. וכמה אני צריך לשלם אם אני קונה אחד כזה חדש -
יש מה לעשות עם טוויטרים של פיוניר 200watt שנשרפו???
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ירין אלקיים בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לא 200watt
