הייה היה לי רכב כזה מכרתי אותו ב10000 שח והסיבה לכך שאם הרכב היה מתחשב בי מחוץ לעיר הוא היה שוטה לי 1/5 ובתוך העיר היה יותר משתלם להשכיר מונית ספישייל ליום שלם (יותר חסכוני) אני מדבר איתך על רכב ששוטה בעיר כמעת 1/2 1/1 ובימים טובים 1/3 חשבתי בהתחלה שזה כיוון כרבורטור אבל לצערי טעיתי. זה רכב יפיפה עם גג T מהיר מאוד שהסכלה של המהירות עולה הסכלה של הדלק יורדת באותה מהירות. בקיצור אתה צריך מניות בחברה של דלק. לא שאני לא כי אני נוהג ביומיום על גייפ של קרייזלר משנת 78 cj5 עם אתה מכיר יש לו מנוע 4300 בנזין וזה לא מצחיק לקבל את החשבון של הפזומט בסוף החודש. השאלה אם בשביל פוזה שווה לך לפשוט רגל???