-
הודעות
292 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ירין אלקיים
-
את הgs500 שלי כבר מכרתי (ברוך ה' עבר בדיקה והקונה מאושר) אבל יש לי חבר עם Gs500 שנת 91 שהאופנוע שלו החליט להשמיע פיצוצים. ברור לי שזה בעיה בהצתה, אז היחלפתי לו פלגים, אבל עדין יש פיצוצים בערך כל 10 שניות פיצוץ והאופנוע לא מצליח לעבור את ה10 קמש.... מה זה יכול להיות???? מה הסבירות שזה סלילים או מגנטו??? יכול להיות שזה מהקרבורטורים??? כי אם מוציאים את הפילטר אוויר ומסתכלים פנימה שיש פיצוץ יוצא אש מאחד הקרבורטורים כל פעם מאחד אחר. ממתין לתשובה ותודה למשיבים ירין אלקיים.
-
מנוע 1300 סמק. מזגן. ידני, גלגלי סיגסוגת קלה, צבע שחור שמור מאוד... ניתן להיתגמש קצת במחיר. טסט עד אמצע מרץ. לפרטים נוספים ירין אלקיים. 0545831358
-
קדילק שנת 74 אספנות (הרד טופ) יד שניה ב 40000 שח. מושלמת נוסעת (זקוקה לטיפול קוסמטי) מנוע 8200cc. לפרטים נוספים צרו קשר רק בפלאפון שלי ירין אלקיים 0545831358
-
יש לי רכב מסוג הונדה סיווק שנת 92 עם מנוע הזרקה רב נקודתית. השאלה שלי אם יש למישהו מושג איפה אני יכול להתקין לה מערכת גז???? בקריות אמרו לי שהם מתקינים לרכבים משנת 95 ומעלה. (פשוט אבא שלי קנה סוברו אמפרזה לפני פחות מחודש עם מערכת של גז וזה משתלם כלכלית). ואם אפשר גם מספרי טלפון של המתקינים. תודה רבה למשיבים ירין אלקיים
-
למהירי החלטה! 2 אופל מנטה דגם A שנת 72 מנוע 1600 אחת אוטו ואחת רגיל! לפני שיפוץ האוטומט לחלקים אני יכול להניע את המנועים של שניהם למי שרוצה! המנוע של הגיר הרגיל מחוץ לרכב אחרי אוורול! מי שרוצה פרטים נוספים שיצור איתי קשר רק בפלאפון ירין 055831358!
-
שמתי מנוע חדש ויש במנוע 5 מתוך 6 מגנטים במגנטו אחד הלך ביצור (אני לא צוחק הוא אפילו לא הודבק) יכול להיות שזה הסיבה???? האופנוע מתחיל לירעוד ב-5 טורים, במנוע הישן הוא לא היה רועד לי. ועוד שאלה קטנה איך מפרקים את המגנטו מהמנוע הישן??? ואם זאת יכולה להיות הסיבה?????? תודה מראש ירין!
-
להרים את המנוע למיתקן זה דבר לא כלכך פשוט ואפילו נגיד שבניתם את המתקן בלי מנוף קרן או כננת (לי למזלי יש את שניהם) אין מה לעשות עם המתקן הנ"ל. חוצ מיזה אני עדיין לא מבין למה צריך לסובב את המנוע??? עשיתי עשרות אוברולים למנועים בחיים שלי ובחיים לא הייתי צריך להפוך את המנוע! בשביל איזה 10 ברגים בקרנק למה לי להפוך אותו אני מחזיק אותו עם הכננת או המנוף קרן שם על המחרטה עושה אובר סייז במידה שאני צריך שוטף בנפט מחבר את הבוכנות מילמעלה קרנק מלמטה וזהו לא הפחתי כלום! תסבירו לי למה צריכים מתקן כזה. ואני כבר בניתי מתקן עם חילוצית (משמש במקום כהל כאשר מחברים אליו פלוס ומינוס ישירות ממצבר) ואת המצבר מחברים לסטרטר נותנים סטרטר והמנוע מניע (את מיכל הדלק או יותר נכון אינפוזיה על המתקן עשיתי ממעבה של מיים של פונטייק סאנבירד) התושבות זזות על מסילה שאני מחזק מלמטה את הנעילות שלהם וזהו. מי שמתעשק עם מנועים והרבה מומלץ לו לבנות מתקן כזה די פשוט החלקים הם: חילוצית, מצבר, שני תושבות מנוע, אינפוזיה לדלק + פילטר דלק. בהצלחה ירין אלקיים. תמונות יצורפו בהמשך כאשר אני יעשה עוד אוברול עליו או משהו כזה. ירין אלקיים
-
רק בעלי נסיון עם טריומף ספיטפייר שנת 68 מנוע 1600 שיענו לי (או מי שיש לו מושג)
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ירין אלקיים בתוך רכבי אספנות
אז ככה דיברתי עם הבעלים של הרכב וזה מה שהוא טוען שהנפח מנוע הוא 1600 ושאלתי אותו אם המנוע הוא שש צילינדר והוא אמר לי שלא! אני מכיר את המנועים של הוויטס שש צילינדר עם קרבורטור כפול אבל זה לא זה. ולכן זה לא היה ניראה לי הגיוני ולכן שאלתי! מנוע 1500 יותר הגיוני שהולבש על הרכב אבל גם את זה אני צריך לבדוק. מה שהכי מעניין אותי זה הגיר 5 הילוכים. איך הגירים האלו??? ומה האמינות של הרכב תודה ירין אלקיים -
קודם כל כמה שווה בערך רכב כזה משופץ??? דבר שני מאיפה אני יכול להשיג לו לוח שעונים??? שלישי איך הגיר שלהם (מדובר על גיר 5 הילוכים קדמיים + הילוך אחורי. ורבעי ואחרון איך המנוע שלהם??? ה1600 4 צילינדר??? וכמה שיותר פרטים על הרכב יעזרו לי כגון איך הנסיעה שלו??? מה המהירות המירבית שהוא יכול לסגור?? יציבות? כח?? וכו..... תודה רבה ירין אלקיים
-
יש מישהו בכרמיאל קוראים לו דימה הוא עובד אצל אביזרי רכב בן הרוש בכרמיאל שהוא רוצה למכור טריומף הרלד קורנברטיבל (גג מתקפל לא גג קשיח הווה אומר שפותחים את הגג הדלתות לא נפתחות בסיבובים) שהוא רוצה עליה משהו כמו 12000 שח יש לה מזגן והיא במצב תצוגה כמו שאומרים להניע ולנסוע. אבל אם אתה שואל אותי בדרך הגב אני לא סובל את הרכב הזה. יותר מידי עדין הגיר שלו. והוא לא כזה מבוקש בקרב האספנים. אני מכרתי אחת כזאת ב 1000$ לפני כמה חודשים ואני יודע שיש מישהו שמוכר את הדגם הסלון ב8000 שח אתה יכול לראות באתר של ליאור ברוך. מה גם שאתה יכול לראות שם זה את הטריומף הרלד שיש בכרמיאל למכירה. אם תירצה פרטים נוספים צור איתי קשר ירין אלקיים!
-
יש לי אפשרות לקנות mg רודסטר עם גג מתפרק (אין לי מושג איך הרכב הזה ניראה קיבלתי עליו מידע בטלפון מי שיוכל לצרף תמונה של הרכב הזה זה יהייה מצויין) השאלה שלי היא. 1. איך הוא ניראה??? 2. כמה צרות הוא עושה בתור רכב?? יש\אין בעיות בגיר של הרכב הזה בכללי (לדוגמת הגירים של טריומף) 4. איך השוק של הרכב הזה (סוחר אתם יודעים). 5. מה הערך שלו בשוק... 6. שווה\לא שווה להשאיר אותו לעצמי??? (הרכב במצב תצוגה) וכמה שווה לי לשלם עליו??? 7. כמה אנשים יכולים להכנס בו?? (מדובר על דגם רודסטר אם אני לא טועה). ממתין לתשובות רק עניניות למה ששאלתי (ולא לקשקש לי בגלל שאני סוחר) תודה וממתין לתשובה ירין אלקיים.
-
לשוק עתיק בדר"כ לא משלמים על כרטיס כניסה! רוצים להכנס עם הרכב תציגו כרטיס חבר מועדון בתוקף וכניסה מהנה. ובקשר לשאלה.. אז ככה בשוק עתיק בדר"כ כל מי שיש לו ג'נק של חלקי חילוף שיושבים אצלו במחסן איזה מליון שנה ואין לו צורך בהן והוא מעוניין למכור\למסור אותן לידיים שזקוקות לחלקים הללו אז זה המקום. מה יש שם??? הרבה חלקי חילוף לרכבי אספנות מהבורגג הכי קטן ועד הרכב השלם שמוצע שם למכירה. וכמו שאמרתי גם רכבי אספנות למכירה. מומלץ מאוד להיות שם. זה בדר"כ מתחיל בשעה 10 בבוקר ומסתיים ב13:30 ירין אלקיים
-
עזרה ברכישת אוטו, עם "פוזה", בלי הרבה תקציב
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ערנר בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הרפד שעושה גגות לרכב נימצא בר"ח פוריה 10 ביפו. הטלפון שלו זה 054558496. אם תגיד לו שירין הסוחר דוד של אריק מאשדוד (תזכור את כל זה) נתן לך את הטלפון שלו ושגם אתה סוחר רכב תאמין לי שהוא יוריד את המחיר שלו לחצי ממה שעולה בחברה משתלם לו לעבוד פשוט עם סוחרים. אם אתה רוצה לדעת איך מגיעים אליו אז ככה. אתה מגיע לתחנת משטרה ביפו (כשאתה רואה את המשטרה מצד ימין שלך) אתה פונה בפניה הראשונה שיש מולך ברמזור המהבהב שמאלה, סופר שני רמזורים ושוב שמאלה. ואם לא היבנתה תיצור איתו קשר והוא יסביר לך. עכשיו לפני שאתה מגיע אליו צור איתו קשר יומיים לפני שיכין חומר, מחירים אתה יכול להשיג ממנו גם דרך הטלפון. ירין אלקיים -
עזרה ברכישת אוטו, עם "פוזה", בלי הרבה תקציב
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ערנר בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני נוהג על פונטייק סנבירד קבריולט (כידוע אני מאלה שמבזבזים את הדלק בעולם) ועכשיו לפני שבועיים החלפתי לה גג! בחברה לקחו לי 5000 שח כולל מע"מ והרכבה ואחריות לשנה. עכשיו עשיתי מקיף לרכב ועם הגג עוד פעם יהרס לי אני תובע את הביטוח (יש אופציה כזאת, והחברת ביטוח נותנת לך שני אפשרויות. 1. תיקון הנזק. 2. החלפת הגג לרכב זהה שהורד מהכביש.). ויש עוד דרך ושהיא לא החברה זה ללכת ליפו יש שם מישהו שעושה גגות לקבריולטים והוא בקש ממני על גג לרכב שלי 2000 שח. בגלל זה ניראה לי זול מידי אפילו שראיתי עבודות שלו, והחומר שהוא עובד איתו רק בצבע שחור, והאחריות שלו זה לחצי שנה לא עשיתי אצלו והעדפתי לעשות גג רק בחברה. עכשיו עוד דבר נוסף שאתה יכול לעשות זה: להתקין את הגג אצל ההוא מיפו אני יתן לך את המ"ס טלפון שלו יותר מאוחר בה"פ, לעשות ביטוח מקיף וברגע שהגג ימות (אני מאמין שהאיכות שלו הרבה יותר טובה מהמקור של פיאט שהחלון האחורי צונח) תוכל להחליף על חשבון חברת הביטוח (בתנאי שאתה עושה מקיף). עכשיו לגבי הרכב עצמו. 1. לפיאט 1300 קבריולט אל תיתקרב תיברח כמו מאש, סתם עגלה מסריחה. 2. פיאט 1600 קבריולט, יש לה מנוע זהה לזה של הפיאט טמפרה, ועכשיו תיבדוק מה מצבו. 3. לפיאט יש בעיה ידועה במערכת החשמל שלה, היא נירקבת בדר"כ, החוטים נמסים וכיוב... מה שמומלץ לך לעשות בחום אם אתה קונה את הרכב הזה זה להחליף את כל הפיוזים (במידה ולא עשו את זה כבר) למקסימום מספר 10 (פיוז אדום) ואם אתה מתעקש אז את הפיוז הראשי תחליף ל15 לא יותר מזה, החוטים של הפיאט לא עומדים בזה, והחשמל עובר שם דרך הרצפה של הרכב. לסיכום: רכב זול, עם פוזה, דגם ה 1300 לא מוצלח בכלל, דגם ה1600 עושה בעיות חשמל, לשניהם מומלץ להחליף את הגג המקורי לגג תחליפי, וגם אם כבר החלפתה את הגג תידאג שהוא יהייה ידני ולא חשמלי!!! מנועים חשמליים עולים הרבה כסף. לשאלות נוספות צור קשר בה"פ. ירין אלקיים -
אוקיי אבא שלי מחפש עכשיו ברצינות מכונית לשיפוץ
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של TaZoK בתוך רכבי אספנות
קדילק סוויל הרד טופ. משופצת עם טסט שנת 74. מנוע של אמריקאית אמיתית 8200cc. יד שניה. אם אתה מעוניין צור איתי קשר -
החלפת אטם עליון של ראש מנוע בפונטייק סאנבירד?? 2000cc
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ירין אלקיים בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני סוגר את הראש עם מפתח מומנט, זה די ברור! בקשר לחריטה שפותחים ראש מנוע זה ממש לא מחייב!!!! פתחתי כבר מאות ראשי מנוע שהיה אפילו מעבר של שמן למים או להפך, שלחתי את הראש לישור שטח והראש היה ישר לחלוטין, לא היה צריך לעשות לו כלום. בראש מנוע יש לי בעיה בפקונג של השסתומים שבא על ראש המנוע ובכדי לפתוח אותו צריך לפתוח ברגי ראש מנוע. השאלה שלי היתה - אם צריך להחליף גם פקונג ראש או שאני יכול להשתמש עם הפקונג ראש הישן, כאשר אני לא מזיז את הראש עצמו ממקומו אני רק מוציא את הברגים שלו! עדיין ממתין לתשובה ירין אלקיים -
אופל מנטה שנת 72 ידני מנוע 1600 אחרי אוברול ואחרי שיפוץ גיר. (הגיר והמנוע לא מורכבים לרכב הם בחדר שלי לקישוט) הרכב זקוק לפחחות וצבע לא חסר שום חלק! + רכב שלם זהה (גרסת ראלי) אוטומט לחלקי חילוף (מחוסר דלת נהג+ תא מיטען + דשבורד+ שמשה קידמית שמכרתי אותם בניפרד) הכולל את כל החלקים כגון מנוע גיר אוטומט, מושבים, ריפודים של הגג הדלתות, גלגלים, אקסים, וכו..... במחיר זנות של 14000 שח. לפרטים נוספים צרו קשר ירין אלקיים 055831358 ניתן להתגמש ממש קצת במחיר.
-
נכנסתי היום במגנום 4X4 עם הdr350 שלי
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ירין אלקיים בתוך פורום אופנועים
נסעתי אתמול בלילה לבית החולים בנהריה, רצו לאשפז אותי אבל ברחתי. הלכתי לשם כי אתמול לפני שהלכתי לישון ניכסנתי להשתין בשרותיים בבית שלי ופתאום אני מגלה שיצא לי דם בשתן. היגעתי לבית חולים עשו לי צילום ואמרו לי שסדקתי את אחת הצלעות (האכי תחתונה צד שמאל, לא יודע איזה מספר ושם הם קראו לה), לקחתי את זה לביטוח היום והם יתפלו בזה, אמרו לי לנוח רק בבית, לאחר שאמרתי להם שאין סיכוי שאני חוזר לבית החולים היום. את האופנוע אחי עכשיו לקח לבדיקה אצל ה"שוחט" מכרמיאל שקוראים לו "נוע אל תנוע" אפילו שהוא מוסך הכי טוב שאני מכיר הוא דופק מחירים שכבר שווה למכור את מה שנישאר מהאופנוע לחלקים ולקנות אחד חדש מהכסף של החלקים + הכסף של החלקים שהייתה צריך לקנות. ירין אלקיים -
נכנסתי היום במגנום 4X4 עם הdr350 שלי
ירין אלקיים פרסם הודעה בנושא של ירין אלקיים בתוך פורום אופנועים
אני מת מכאבים באזור הצלעות, והפילטר שיחרור שלי (איבר המין). אבל העיקר שלאופנוע לא ניגרם נזק! -
היום נסעתי על האופנוע שלי על כביש ליד העבודה של אבא שלי בשביל צר, פתאום מתוך מטעי הזייתים בגליל העליון הגיע איזה מגנום ענק מולי במהירות, ניסיתי לשבור ימינה שלי והוא לשמאל שלו (לאותו כיוון בדיוק) בלמתי את האופנוע האופנוע עף לצד (למזלי לא קרה לא ממש כלום אפילו לא סריטה) ואני עפתי על המכסה מנוע שלו, התוצאה היא נישברה למגנוב השמשה הקידמית מהקסדה שלי , והמגן חזירים פוצץ לו פנס קידמי. כולי פצוע חבול יורד מהרכב שלו כמו נכה מת מכאבים, הוא שואל אותי אתה בסדר, אני אומר לא עזוב אותך אני עכשיו בוא תעזור לי להרים את האופנוע, אחרי שהירמתי את האופנוע וראיתי שלא קרה לו כלום ניזכרתי שכואב לי, הוא ביקש פרטים נתתי לו הוא שיחק אותה כאילו כואב לו הראש מהפגיעה (ככה זה שרוצים ביטוח) ואני כולי מת מכאבים לא שחקן כמוהו (פרייר שכמותי) אומר לו כך פרטים תביא פרטים וביי יש לי עוד נסיעה ארוכה, ניפרדנו לשלום עליתי על האופנוע נסעתי עוד איזה 500 מטר ופיתאום עוד איזה נהג מזדה גם הוא בן מיעותים מחליט לעצור את הרכב שלו פיתאום באמצע הכביש, עוד לא עיקלתי את המקה הראשונה וכמעת באה השניה, ואני זה שנוהג מאחוריו כאילו אם אני בא לביטוח בטענות אני אוכל אותה כי אני אשם, שברתי את ההגה כמו טמבל שמאלה בלמתי האופנוע החליק לי לא פגע באף אחד למזלי, אני קיבלתי עוד שיפשוף קטן במעיל רכיבה שלי, ושוב למזלי לאופנוע לא קרה כלום. ואז היגעתי למסכנה האופנוע שלי עוצר יותר טוב על חצץ מאשר על הכבישים של מעצ היחלתתי לרדת לשוליים ולינהוג רק שם כי ערבים לא מבינים שיש חוק כזה שבכביש חולפים תמיד מי צד שמאל של הרכב שבא מולך, ולא בולמים באמצע כביש ראשי כדי להגיד שלום לאיזה מישהו ברכב אחר. אז עכשיו אני פצוע וחבול, לאופנוע שלי בלי עיין הרע אין אפילו סריטה מהיום ואין לי מושג איך זה, והסוכן ביטוח שלי יקבל היום איזה בומבה. מזל שיש לי ביטוח צד ג, ירין אלקיים
