Jump to content

ירין אלקיים

  • הודעות

    292
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירין אלקיים

  1. המשטרה לא יחרימו לי את הבאגי שלי מהסיבה הבאה@ יש לי גרר שרשום על שמי (אני גרריסט) התירוץ שלי יהיה שאני נוסע עם הבאגי בשטח לבדוק מה קורה עם הפרות של אבא של חברה שלי ולשטח אני לוקח אותה עם המשאית . אין נסיעה אף פעם על כביש איתה וז הם לא יחרימו לי אותה. ותאמין לי שהגנב לא יהנה אחרי שאני יתפוס אותו. הוא יתחנן על החיים הוורודים שהיו לו מרגע הגנבה ועד הרגע שאני ימצא אותו.
  2. הבעיה היא שאף פעם לא צילמתי אותה לצערי הרב! :"-(
  3. איך אני יכול להתלונן למשטרה??? מה אני יגיד להם?? גנבו לי רכב שהכנתי לבד??? ןאיזה סתום הגנב. אני בניתי את הרכב הזה ככה שכל ריתוך בו אני מכיר גם אם הוא יצבע את הבאגי שלי בשחור מטאלי ויעשה לה הנמכות וספוילר היא עדיין תהייה באותה צורה. אז מה לעזזל עלה לא בראש שאני לא יזהה אותה. הרי בטיול שטח הראשון שלו איתה בטח מישהו מהחברה שלי ירים לי טלפון ויגיד לי ירין הבאגי שלך נמצאת לידי, אז מה יצה לו מיזה??? אני מקווה לפחות שהוא ישים לי צמיגים חדשים ככה שאני מקבל אותה אני לא יצטרך להשקיע בה. נכתב מתוך תיסכול עמוק ירין אלקיים
  4. ירין אלקיים

    אופל מנטה

    אז ככה! ניראה לי שגם אני יכול לדחוף את עצמי למומחי המנטות (למרות שמכרתי את שניהם לאותו אדם - אלעד ) אחי שני מנטות a שנת 72 במחיר שאלעד אם רוצה יספר לך והוא ממש מצחיק. בהתחלה רציתי על אחת מהן 10k וירד לי כל האויר. שניהם בחצי מהמחיר. (סליחה אלעד הייתי חייב) דבר שני יחודיות של רכב בארץ, אחי אני ממש אבל ממש ממש ממש סובל מזה שיש לי רכב יחיד בארץ, נישברה לי בקליט מסריחה ואני צריך להפוך חצי עולם בשביל שמישהו יזמין לי אחת כזאת, וזה תוך כדי שילוב צבא. הרכב שיש לי זה volvo 480 gt (תפו תפו תפו בלי עיין הרע) ומה גם שאם אני ירצה למכור אותו אפילו שאני לא מאמין שאני יעשה את זה בתקופה הקרובה יהיה לי מאוד כשה למצוא קונים. ודבר אחרון, בני דודנו מהכפרים בגליל או כמו שאני מעדיף לקרוא להם השכנים שלי שמבדרים לי כל לילה בזיקוקים של חתונות התקדמו טיפה והם מעדיפים אופלים או פורדים ממודלים יותר חדשים הם לא משוגעים על אספנות אפילו שיש אגרה (או איגרת כמו שהם קוראים לזה) של טסט נמוכה, והביטוח עולה גרושים. אז כמו שנאמר למעלה, תחפש קונים בנתניה, ובקשר לשמאי רכב תביא לי פורד פיאסטה שנת 80+ עם טסות ואני מארגן לך שמאי רכב שיתן לה הצעת מחיר של 50000שח בדוק!!!!!!. כל אחד והקומבינות שלו. מה שאומר שאם לוי יצחק רוצה להעריך רכב אז שיעריך את הרכבים שלו את שלי אני ימכור בכמה שאני רוצה. (בתנאי שיהיה מי שישלם) ירין אלקיים
  5. בדיוק כאלה!! הרכב הזה עם לוחית רישוי ישראלית או שדמיינתי?? ואני יודע שאני משחזר את ההודעה שוב אבל בפורם הזה של האספנות יהיו לי חיים הרבה יותר קלים כי אם מתמחים בלהסיג חלקים שלא ניתן להשיג אותם!!! ואני מעדיף להשיג כאן בארץ שמישהו אחר ישבור את הראש בישבילי איפה להשיג אותם אני מוכן לשלם לו עליהם. אז מה שיצא ששנינו ניצא מרוצים אני עם הבקליוט והוא עם התיווך!
  6. איזה יופי זה היה חזרתי מבאר שבע לכיוון כרמיאל ופתאום אמא שלי אומרת לי תיראה כמה חיפושיות. (זה היה על כביש החוף) ואז היא אמרה לי משהו שאם מישהו ממועדון החיפושיות היה שומע אותה הוא בטח היה הורג אותי "אתה רואה ירין גם אתה הייתה יכול להשתתף איתם אם לא הייתה הופך את החיפושית של סבא לרכב שטח" ואז אמרתי לה "סתם כולה חיפושית שנת 67 גם ככה היא היתה עגלה" מה שבטח לא היתכוונתי אליו. אבל אם אני מסתכל לאחור באמת טעות שעשיתי ממנה באגי. ולמסכנה הזאת היגעתי אחרי שראיתי כמות מבורכת של קסדות גרמניות נוסעות על הכביש. ירין אלקייים
  7. אז הבעיה היא כזאת! יש לי volvo 480 והבקליוט האחוריות שלה מפוצצות (זה רכב קלאסי מבחינתי כי היא בין הבודדות בארץ) מה שבטוח שהיא היחידה עם טורבו מקורי שלה. ולא ניצפתה עוד אחת כזאת. עכשיו השאלה שלי היא כזאת מאיפה לכל הרוחות אני יכול להשיג לה בקליוט אחוריות??? מי משפץ או מיצר כאלה כאן בארץ??? אני צריך דחוף כאלה לטסט שלה. מה שבטוח זה שבפורם הזה אתם תוכלו לעזור לי כי זאת ההיתמחות שלכם.
  8. ירין אלקיים

    למועניין

    מי שיקנה אותה שיצור איתי קשר אני ימסור לו חינם בקליט אחורית לרכב הזה. (חדשה) היו היה לי כזאת פעם. ואם אני יחפש אז יש לי עוד כמה חלקים לא זוכר כבר מה מסרתי ומה עדיין לא.
  9. ברכב שלי הוא בין ה3 חתיכות הבודדות כאן בארץ. והבעיה שלי היא חלקים. אני מחפש בקליות אחוריות וקדמיות חדשות לרכב ואין לי מושג מאיפה להשיג אותן. אם מישהו יודע על מקום שאני יוכל להזמין בו את הבקליות אני אודה לו מאוד... או מקום שיכול ליצר לי אותם. תודה מראש ירין אלקיים
  10. סליחה נפלה טעות בשמו של הבחור שעשה לי את הבלאגן קוראים לו ינאי.
  11. אז הכל מתחיל כך... בתאריך 27/2/05 פירסמתי בלוח קרטל מודעה שאומרת ככה "מחפש dr350 בכל מצב עם רשיונות" לפני בערך שבוע מתקשר אלי מישהו לפלאפון ושואל אותי "אחי למה אתה צריך dr עם רשיונות בכל מצב". אז היסברתי לו שיש לי הורדה מהכביש על האופנוע שלי ושאני רוצה להעביר את המנוע שלי לשילדה אחרת ולהחזיר את האופנוע לשימוש. אז הוא שאל אותי איזה צבע השילד של הdr שלי אז אמרתי לו כסף. איזה צבע הפלסטיקים?? אז אמרתי לו מה החקירה הזאת רוצה ליראות את האופנוע שלי תבוא אלי הביתה. ואז הוא סיפר לי שגנבו לו את האופנוע יומיים לפני שהוא יצר איתי קשר נתן לי פרטים על האופנוע שלו ואמרתי לו שאם אני ישמע משהו אני יצור איתו קשר. שבוע עבר שבועיים חלפו ולא קרה שום דבר. היום אני מקבל טלפון לפלאפון שלי מחוקר במשטרת כרמיאל. הוא שואל אותי "שלום אני מדבר עם ירין??" אמרתי לו שכן. הוא הציג את עצמו ואמר לי שאני דרוש לחקירה והוא רוצה שאני יגיע לתחנת משטרה בכרמיאל דחוף. אמרתי סבבה הינעתי את הרכב ונסעתי לתחנת משטרת כרמיאל. החוקר שואל אותי אם אני יודע למה הוא זימן אותי לחקירה, אז אמרתי לו שאין לי מושג. והוא שאל אותי איזה אופנוע יש לי. אז מיד אמרתי לו שיש לי עכשיו אופנוע dr350 נידלקה אצלו נורה אדומה ולא היבנתי למה. הוא התחיל לישאול אותי מאיפה קניתי אותו כמה שילמתי עליו איפה מצאתי את המוכר וכו... אמרתי לו שראיתי מודעה בקרטל וקניתי משם את האופנוע. או ביקש ליראות את האופנוע אמרתי לו סבבה. בו תקפיץ אותי הביתה ואני יראה לך אותו. נסענו לבית שלי. הוא ראה את האופנוע ביקש ליראות רשיונות של האופנוע והיראתי לו, הוא הביא בוחן רכב או משהו כזה שבדק לי מ"ס שילדה ומנוע ושאל אותי אם יש לי עוד אופנוע אז אמרתי לא שאין לי. ואז הוא שאל אותי אם אני מכיר בחור בשם סיני שגנבו לו את האופנוע שלו לפני מ"ס שבועות. אז אמרתי לו שיצר איתי איזה בחור קשר ושאל אותי על האופנוע שלו אז אמרתי לו שאם אני ידע משהו אני יתקשר לVPN שלו (טלפון צבאי, הבחור בקבע) שאל חקר חפר ושיגע אותי היצגתי רשיונות הוא בדק לי ר.פ (רישום פלילי) יצאתי נקי בבדיקה (ילד טוב אני) ואז היתחילו הצרות. הוא התקשר לבחור שקניתי ממנו את האופנוע שלי שאל אותו אם הוא מכר לי אופנוע, הוא אמר לו שכן שאל איזה צבע בירר פרטים ושאל אותו ממי הוא קנה אותו. הבחור נתן לו טלפון של יד ליפני הוא היתקשר אליו ושאל אותו את אותם שאלות. ולבסוף אחרי שלוש שעות של ביזבוז זמן שלי ושל החוקר הוא כותב לי בסוף החקירה "ללא ספק האופנוע שאותו הציג לנו ירין אלקיים הוא הינו הבעלים החוקיים של האופנוע הנל". ונתן לי לחתום. מה המסכנה???: שמשטרת ישראל באמת חוקרת לגבי אופנועים גנובים אבל אחרי חודש הם בטח יסגרו לו את התיק מחוסר עיניין לציבור. אז סיני אם יוצא לך לקרוא את זה תילמד: "היחידי שיכול למצוא לך את האופנוע הוא אתה. צא למושבים תחפש בכפרים, ותבדוק drרים שמוכרים אותם בתור מוטוקרוסים ללא רשיונות ושאומרים לך נעשה זכרון דברים. ולמד דבר אחד לא צריך להציק לאנשים חפים מפשע עם משטרת ישראל. פשוט צא שוטט טייל ותבוא לכוס קפה. אני מבטיח לך טיול תנחומים על האופנוע שלי, לזכרו של האופנוע שלך." בתודה ירין אלקיים. (ותילמדו בלי רשיונות= גנוב!!! גם אם חותמים על זכרון דברים.)
  12. היבנתי חלקית הכל. כאילו אני צריך לפתוח גם את הצד של המגנטו??? הקמשפט במצב חפיפה את זה היבנתי. הביצים למטה זה כאילו הביצים של הקרנק?? ואיזה גלגל שיניים צריך להיות מגביל לראש??
  13. יש לי על הגלגל למטה איפה שהמשאבת שמן נקודה לבנה. אבל לאיפה היא אמורה להיות מכוונת??? בראש אני יודע יש שנץ על הקמשפט זה שטויות. השאלה היא אם אני שם את הטלטל בנקודה מתה למעלה, ומכוון את השסטומים לפי השנץ אם זה הכיוון טימינג שלו. או איך מכוונים שם לכל הרוחות??? תודה מראש ירין אלקיים ואיך מזהים אם הבוכנה היא בוכנת לחץ או בוכנה רגילה??? אומרים לי לפי ה4 שקעים של השסטומים על הבוכנה. יש אמת בדבר??
  14. גיר ספורט (הילוכים קצרים) מנוע (ללא ראש הראש נמכר) דלת נהג, חלונות, נבות, בולמים, 4 גלגלי מגנזיום 3 ברגים. ועוד ועוד ועוד.... ירין אלקיים 0545831358 ****************************************************** ****************************************************** למכירה משאית מסוג דף 45 (8 טון כולל) רשיון ג רגיל (אין צורך ברשיון גרירה) מתקן 7 מטר סקטים הידראולים + קננת 6 טון. אין צורך לא בטכוגרף ולא בקצין רכב. שמורה מאוד בהזדמנות. רכב למי שמחפש עבודה בשפע (שאין גרירות אוספים גרוטאות לברזל) ואוהב את הכביש. הרכב נמכר עם חשבונית. +עבודה באזור הצפון. לפרטים נוספים ירין אלקיים (הרכב על שמי שנה וחצי נמכרת בעקבות מעבר למשאית יותר חדשה ויותר גדולה. בלי עיין הרע תפו תפו תפו...) 0545831358 בהזדמנות.
  15. מר יובל (מורי מלמדי ובימאי) מה המצב???? אני במקומך מלמד את החניכים בכפר הירוק את הטקסט של השיחזור של הרכב ולאיפה כל חלק הולך במקום ההצגות שהיתה מביים אותי שם. (שלא תבין לא נכון עד היום אני עדיין מחכה לקבצן של מולייר שנתת לי בו את התפקיד הראשי ) ובהצלחה בפרוייקט. נ.ב. אם יש לך מה לעשות עם מנוע של טרנספורטר עם שני קרבורטורים במצב עבודה (בדיוק כמו של הפורש 914/4 שהיה מורכב על שלי לפני שמכרתי אותה תישלח לי הודעה בפרטי) ירין אלקיים
  16. ועוד אחד מאחד שהיה לו ktm360 עם אגזוז fmf וקיט של סופרמוטו. (דרך הגב, שהמחיר שלו היה 22k אני שילמתי עליו 10k. וחבר שלי קנה עכשיו אחד שנת 97 ב9k, מה שאומר שהשוק שלו נורא חלש) KTM= קניתי תיקנתי מכרתי.
  17. קניתי אופנוע dr350 שכתוב על הרישיונות שלו מבוטל עם סמל של המשטרה. היתקשרתי לברר במשרד הרישוי ואמרו לי שהאופנוע מורד מהכביש מהמשטרה לא מהם. וזה בגלל שהאופנוע עשה תאונה ונשבר לו הבולמים הקידמיים בלבד. היחלפתי את הבולמים הקידמיים שלו והאופנוע במצב תקין. את ההורדה הוא קיבל ב6.5.04 והטסט שלו נגמר ב8.8.04 איך אני מחזיר את האופנוע לשימוש יומיומי (כולל טסט)??? תודה מראש ירין אלקיים
  18. בעקבות נפילת שסתום לבוכנה אני צריך בדחיפות ראש מנוע עם שסתומים לdr350 במחיר הגיוני!!!! כל היודע על מקום ימצאו של חלק כזה שיודיע לי בפרטי בבקשה ירין אלקיים! 055831358 או בה"פ. ואם אפשר גם בוכנת לחץ.
  19. גילי אם כבר לדייק אז כבר עד הסוף!! לא קוראים לה 916 קוראים לה 914/6 שזה אומר 914 עם 6 צילינדר
  20. אין יותר מידי מה להוסיף על הכתבה שהיתה במקומון (היא נמצאת אצלי עכשיו ביד) רואים שם תמונה מסכנה די קטנה של מוריס 10 שחורה ומסופר שיש שם גם יגואר וזהו בגדול. לפי מה שהכתבה אומרת זה מועדון נוסף של איתן וורטהימר ולא משכן תחלופי. (אפילו שיש אותן מכוניות, זה מוזר אבל זה מה שכתוב)
  21. (לא יודע אם זה שייך לכאן אבל) אני צריך בדחיפות בקליות אחוריות לוולוו 480es turbo. אמרו לי שיש איזשהו מקום בארץ שמיצר בקליות לרכבים. האם נכונה השמועה??? ואם כן אז איפה?? ומאיפה אני יכול להשיג בקליות כאלה??? תודה ירין אלקיים
  22. שמורה מאוד מאוד.... מקורית לחלוטין (אפילו הרדיו טייפ מקורי שלה), מוכן להתחייב בבדיקה, ללא תיקוני צבע, צבע לבן. לפרטים בטלפון 0504300232. מיתר. ____________________________________________________ חלקים לAX בולמים, מנוע, גיר ספורט, קשת התהפכות, צריות, נבות, רפידות...... וכו.... הקרבורטורים והראש מנוע נמכרו כבר אבל יש את כל השאר... לפרטים נוספים ירין אלקיים 0545831358
  23. גם אני בדיוק חושב כמוך אבל זה הלוקש שהאכילו אותי בו
  24. איך הרכב הזה מי שמכיר אותו (שנת 87) מאיפה אני יכול להשיג לו חלקי חילוף מכאנים??? (מנוע 1.8 אינטרקולר) וחלקי חילוף חיצוניים (בקליות כו...) ומכל מידע על הרכב הזה יוכל לעזור לי. לדוג אמרו לי שהמחשב שלו זה כמו של מזדה 6. יש למשהו מושג אם יש אמת בדבר???? תודה ירין אלקיים.
×
×
  • תוכן חדש...