Jump to content

ירין אלקיים

  • הודעות

    292
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירין אלקיים

  1. הי. יש לי בעיה קטנה... אני לא מצליח להוציא את הציריה האחורית מהבקקס במרצדס 280. מהנבה הצלחתי, אבל מהבקקס אני לא מבין איך זה יוצא. אין שם ברגים או משהו כזה. צריך לפתוח בשביל זה את הבקקס??? או שיש איזה פין שאני לא מוצא?? אולי בכח?? בקיצור אין לי מושג help.. יש למישהו מושג ??? בתודה ירין אלקיים
  2. 200000k, טסט עד חודש 9, שמורה, 2 חלונות חשמל, מזגן, הגה כח. צבע לבן, 4 דלתות. מחירון 13400 אני רוצה רק 7000 שח!! יד שלישית יש עוד אחת שנת 93 צבע כסף 5 דלתות, טסט נגמר ב30/2, 4 חלונות חשמל, מזגן, במצב סביר, מכאני מצויין ב6000 שח גם יד שלישית. 216000k לפרטים נוספים צרו קשר לא בה"פ!! רק בפלאפון ירין אלקיים 0545831358
  3. עכשיו לשאלה הרצינית.. אם לרנו 21 יש מנוע זהה לזה של הוולוו.. זה אומר שגם הוא הזרקה רב נקודתית? או נשאל את זה בצורה אחרת.. הרנו 21 זה מנוע הזרקה רב נקודתית או קרבורטור?? ועוד שאלה קטנה.. הבעיה בוולוו שלי היא שהמחשב ניהול מנוע והמחשב ניהול הצטה שרופים אצלי ואני צריך את שני המחשבים הנל.. מה הסיכוי להשיג אותם כאן בארץ?? ואיך אני משיג את הטלפון של לירוי1??
  4. שמעתי שיש עוד וולוו 480 כמו שלי באיזור נתניה והיא לא במצב נסיעה - מישהו יודע פרטים עליה? או מישהו יודע על עוד איזה 480 שמסתובבת לה כאן בארץ? בתודה, ירין אלקיים. מצ"ב תמונה של הוולוו 480, למי שלא יודע מה זה...
  5. כן קבריולט שנת 93! אז מה אתם אומרים ללכת על זה או לא??? המחיר שהבחור דורש הוא 35 אלף שח!
  6. מה אתם חושבים על הרכב הזה?? בעיות אמינות?? מחיר ביחס למחירון?? תקלות?? וכיוב. בתודה ירין אלקיים
  7. אם בסמלים אנו עוסקים.. מאיפה אני יכול להשיג סמל קידמי עומד למרצדס שלי??? כולם שולחים אותי לכפרים, ואין לי כח לחפש שם... יש מישהו בפורם שמוכן למכור\לתרום סמל קידמי למרצדס 280??? בתודה ירין אלקיים.
  8. היי. יש רכב כזה בדיוק אחד לאחד... במחסן במושב ליד עכו... (רכב בצבע לבן, כתבתי עליו כאן לפני משהו כמו שנה. ולפי מה שהיבנתי הרכב מעוקל או שמהו כזה... מי שרוצה יותר פרטים על מיקומו שיפנה אלי בפרטי) בתודה ירין אלקיים
  9. יהי זכרו ברוך. משתתף בצער החיפושיות וכל קירורי האויר.. ובצער המשפחה. מי יתן ולא תידעו עוד צער. (לפי דעתי צריך לנסוע בשירת חיפושיות שסרט צהוב תלוי עליהן, ושאר רכבי האספנות מאחורה, כבוד אחרון לאיש החיפושיות) ירין אלקיים
  10. לא שלי של דוד שלי!! אחרי שיפוץ כללי, הכי יפה ומושקע בארץ!! ללא החלקות, תאונות או וונדליזם כל שהוא (ממבוגר) צימיגים חדשים אגזוז דויץ, צביע מקורית, ללא נזילות! האופנוע נימצא בחדרה! הוא דורש עליו 17500 שח! במקום 22000 שח! לפרטים נוספים צרו איתי קשר ירין אלקיים 0545831358
  11. מטופל אך ורק במורשה!! אחרי השקעה בחודש 8 של 4300 שח!! שבו הוחלפו וריטור קידמי + אחורי + רצועות, וטיפול 100 שעות! וו גרירה, 4x4, נעילות דריפנצייל, hi-low, דיבורית, מערכת (רדיו טייפ לא להתלהב) מורשה העמסה של 362 ק"ג, מורשה גרירה של חצי טון. (אף פעם לא הועמס עליו יותר מתיק בית ספר ושתי בחורות רזות ) במחיר רק של 11500 שח!! (לא יכול להתגמש מצטער) לפרטים נוספים ירין אלקיים 0545831358. __________________________________________________ טרקטורון פולריס טרייל בוס שנת 95 מנוע 250cc יד שניה אחרי שיפוץ כללי שזה אומר: אווורול עליון תחתון (עדיין בהרצה) , אקולונים בציר האחורי (אין חופש בציר) ברקסים אחוריים וכו... צריך לשפץ בולם קידמי צד ימין וזהו!! אין יותר השקעה!! הטרקטורון על שמי משנת 99. (ימכר רק עם העברת בעלות!!!! לא רוצה את הטרקטורון על שמי אחרי שהוא יהיה אצל הקונה המאושר) שילדה נקייה מוכן להתחייב עליה. בקיצור טרקטורון פצצתי! (הטרקטורון רשום כחקלאי, הוא פטור מאגרות רישוי!) הטסט נגמר לפני חודש!! ימסר לקונה המאושר שני צמיגים קידמיים חדשים בעת העברת הבעלות! (אפשרות גם לקבלת רכישה, למעוניינים בקבלה, בתנאי שתשלמו את המע"מ!!) לפרטים נוספים ירין אלקיים 0545831358
  12. למכירה סוברו טנדר שנת 92 מנוע 1600 260000 קמ. שמורה מאוד נקייה מתאונות, יד רבעית, ב10000 שח לפרטים נוספים צרו קשר ירין אלקיים 0545831358
  13. סוף 2002 צבע כתום שחור שמור בקנאות 9k ק"מ, נקי מתאונות (שיפשוף של הפרינג בצד ימין בעקבות נפילה במקום, לא תוך כדי נסיע) מחירון גמיש!! (שגמיש אומר מקסימום 500-100 שח פחות לא יותר) נמכר בעקבות לחץ מההורים!! תמונה תעלה בהמשך
  14. סוברו טנדר שנת 91 יד שישית מצב מעולה, עם מזגן, ארגז פתוח, וו גרירה, שמורה מאוד ... טסט לעוד 8 חודשים 10k (צבע לבן) סוברו טנדר שנת 92 יד רביעית, ארגז סגור (נהג + 5) שמורה מאוד (לא עברה תאונות בחיים שלה) טסט עד חודש חמישי 06, צבע לבן ב11000 שח. רנו אקספרס שנת 91, יד שניה (של הוטרינר של הכלב שלי) מליון שנה בבעלותו, מנוע 1400, מזגן, טסט עד חודש שלישי (06) הוחלף השבוע רפידות +צלחות ברקס קדימה אחורה, תפוחי הגה, תפוח פרונט, גרמושקות, סטרטר, אלטרנטור, ומצבר, די שמורה ב5000 שח. (מחירון 9300) (צבע לבן עם קצת כוויות שמש על הגג) לפרטים נוספים צרו קשר איתי ירין אלקיים 0545831358 (בקשר לסוברואים רק אחת מתוך השנים למכירה, אחת למכירה השניה נישארת אצלנו בבית)
  15. הי חבר שלי קנה רכב שהוא טוען שקוראים לו פורד קוגר או משהו כזה, שיש לו מנוע 5700 והוא שנת 64. מישהו יכול להעלות לי תמונה של הרכב הנ"ל?? כי לא מצאתי ברשת תמונה שלו,(כנראה שאני לא מאיית את השם שלו נכון) הוא אמר לי יש לו פנסים נפתחים או משהו כזה. תודה ירין אלקיים
  16. ההיתנגדת של המזרקים תקינה הבעיה היא כנראה במחשב שלה. ואין לי מושג מאיפה אני יכול להשיג מחשב כזה, או מישהו שיודע להיתעסק עם שיפוץ של המחשב שלה.
  17. יש לי וולוו 480 טורבו (לצערי בין הבודדות בארץ, חשד לרק עוד אחת כזו השאלה היא איפה היא) והמזרקים שלה "משתינים דלק קבוע. לקחתי אותה ל"רכב דיאגנוסטיק" באשקלון שהוא אחד החשמלאי רכב התותחים שאני מכיר (הוא מיצר\מתקן\ מחליף מחשבים של רכבים) הוא בנה לי מערכת חשמל של רנו 19 + מחשב הזרקה של דיהו לרכב ולא הצליח לפתור את הבעיה של הרכב שלי. המזרקים עדיין משתינים דלק. הוא חיבר את הרכב שלי למחשב שלו (מחשב נייד עם מסך נגיע מוזר כזה) ואמר שלפי המחשב שלו הכל תקין ברכב שלי המנוע המזרקים וכו.. ועדיין הרכב משתין דלק. השאלה שלי אם ידוע לכם על איזה חשמלאי רכב שיהיה מוכן להחזיר את המפלצת הקטנה שלי לפעילות??? הכוונה היא לחשמלאי רכב שמתעסק עם מחשבים ובונה מחדש מערכות חשמל מוזרקות. תודה מראש ירין אלקיים נ.ב לרכב יש מנוע זהה לרנו 19 1800cc. וההבדל היחידי הוא שהרכב שלי מוזרק רב נקודתי להבדיל מהרנו שזה הזרקה חד נקודתית. ועוד שאלה קטנה מי יודע מאיפה אני יכול להשיג את שני מחשבים של הרכב?? מחשב של ההזרקה + מחשב הצתה תודה ירין אלקיים
  18. מחפש צילנדר ובוכנה לts50w במצב תקין!! ירין אלקיים 0545831358 או בה"פ או במייל [email protected]
  19. הייתי חייב להתקשר אליו פשוט לא היתאפקתי מברור קצר שעשיתי: היא שנת 73 רשומה כאספנות. צבע אדום לבן, חצי חצי האוטו במצב חדש חדש חדש....... הכל בה עובד הכל מקורי לא חסר שום דבר אין לה אפילו סריטה. מלאה בניקלים מקוריים, היא יד שניה 6 צילינדר מנוע 3000 סמק לדברי המוכר שני קרבורטורים, גלגלי סיגסוגת קלה (מגנזיום) והבעלים טוען שהיא שופצה בירדן. פנים הרכב מושלם!!!!!! לא חסר כלום. קוראים לו דורון המס טלפון שלו הוא 0506627160. ומי שלוקח חייב לי סיבוב!!!
  20. הגיר שלי לא מוכן לתפקד לי שהוא לא במצב של 4x4 וגם אז הוא בקושי נוסע. אני מחפש גיר כזה אם יש למישהו מושג מאיפה אני יכול להשיג. או אם יש למישהו מושג מאיפה אני יכול להשיג תרשים של הגיר על כל חלקיו. למישהו יש נסיון בשיפוץ גיר שכזה??? מה הסדר גודל של שיפוץ של גיר כזה ואיפה ניתן לעשות זאת??? בקיצור אני צריך עזרה hellp. תודה וממתין לתשובה ירין אלקיים
  21. יש למישהו מושג איפה אני יכול לעשות את זה במחיר הכי נמוך??? (עדיין בשירות סדיר אין כסף) באיזור כרמיאל. וכמה בערך לוקחים על דבר כזה???? אם יש מיתנדבים שרוצים לעשות את זה אצלי בבית בכייף (כמובן בתשלום) יש לי את כל הכלים שכל מוסך מיקצועי היה חולם שיהיה לו אותם. ממתין לתגובות ירין אלקיים. (מצטער לא פירסמתי את זה במקום הנכון, בני אם תוכל תעביר את ההודעה הזאת "לאופנועים בפול גז" תודה)
  22. הרכב של אבא שלי מתודלק על ג,פ,מ. ויש יתרונות ויש חיסרונות. יתרונות. ליטר גז או יותר נכון קילו גז עולה 2.5 שח בg.gas בק.אתה. נגיד שהתצרוכת דלק של הרכב היא 1/10 אז במערכת עם הגז היא 1/9.5. הרכב מאבד בין 4-5% מהכוח שלו, חייבים להניע את הרכב על בנזין עד לטמפרטורת עבודה (הגז נישרף רק בטמפרטורה של 270 מעלות) ללחוץ על הכפתור להעלות ל 2000 סלד והמערכת נכנסת לעבודה אוטומט. חסרון מאוד גדול אין הרבה תחנות לתידלוק גז בארץ מה שאומר שאני גר בכרמיאל כל פעם שאני רוצה לתדלק אני צריך לנסוע עד לקרית אתה שזה די רחוק (אבל בחודש 5 פותחים לנו תחנת שרות בכרמיאל). חסרון נוסף הוא שצריך להתרגל לריח המסריח של השריפה של הגז (יש לנו את המערכת חצי שנה ועוד לא היתרגלתי אל הריח שלה, אבל תוך כדי נסיעה הוא לא מורגש) את המערכת לא ניתן במדינתנו להתקין לרכבי דיזל ניתן אח ורק לרכבי בנזין הזרקה רב נקודתית משנת 95 ומעלה. (אחרת הרכב לא עובר טסט). חסרון נוסף תופס הרבה מקום בתא המטען. מי שרוצה לבוא לראות איך המערכת ניראת שיבוא אלי הביתה ואני יתן לו לבדוק את ההבדל בין לנסוע על בנזין ולנסוע על גז (תוך כדי נסיעה להעביר בין השניים) והיתרון הכי גדול של המערכת הוא שמירה על האינגקטורים, ועל אורך חיי המנוע, ולא מזהם את האוזון. ירין אלקיים
  23. בשביל הבאגי שלי. אני מחפש מנוע וגיר של סוברו, או סוברו לחלקים. תודה ירין אלקיים 0545831358
  24. אחי אתה צודק! הלכתי להגיש תלונה אצל המשטרה המעפנה הזאת והתשובה שלהם היא זאת: "יש לך ראשיונות על הכלי רכב שהוא מוכיח שהוא שלך???" אמרתי להם שלו זה כלי רכב שאני בעצמי יצרתי על מרכב של חיפושית. אז הם שאלו אותי " יש לך איזה הוכחה שיכולה להציג לנו במידה מסויימת שהכלי רכב שלך??" כאילו הם מתכוונים לראשיונות וכאלו. אמרתי להם שלא. אז הם אמרו שהם מצטערים אבל הם לא יוכלו לעזור לי. אז שאלתי מה במידה ואני מוצא מישהו עם הרכב שלי בשטח אז הם נתנו לי תשובה מהסרטים "תעקוב אחריו תבדוק איפה הוא גר ותגנוב לו אותו בלילה" הוא הפך את זה לבדיחה. מה שאומר שאם אתה בעל מוטורקרוס או באגי כל שהיא וגונבים לך אותה אתה יכול לתפוס בלמפה. "(בטח מה שכתבתי יהווה עכשיו רעיון להרבה גנבים שרואים שהמשטרה לא יכולה לעשות כלום בנידון כי "זה לא חוקי" מבחינתם, ואם הם לא מכירים אותכם אז אתם יכולים להיכנס לפלונטר של נסיעה ברכב לא חוקי) ואני אומר שאם אני תופס את הגנב אז ניראה מה המשטרה יכולה לעשות יותר נכון מגן דויד בשטח כמה הוא יעיל. (ואני חובש, אני יודע מה לעשות כדי להזיק לכל החיים)
×
×
  • תוכן חדש...