Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. כעובד חברת דוד לובינסקי (לשעבר-מחלקת ביקורת) אני מאחל לך מזל טוב קנית מכונית נעימה לנסיעה וטוב עשית שקנית ידנית אומנם קנית 206 ,אני נסעתי עם 307 כשהשכרתי רכב בגרמניה וזה היה אוטו מדהים וחסכוני
  2. ואם קונים את הרכב במחיר עם קבלה שלא נראית לפקידים במכס ? איך הם מחשבים את המחיר לפי מחירון של יצחק לוי ? איך? קראתי שאם זה לא נראה להם הם יכולים להעריך את זה איך שהם רוצים ואם זה לא נראה למייבא הרכב הוא יכול לערער
  3. ברשותי שנתיים סקודה ניו פליסיה 1300 ידנית אוטו אמין מאוד חוץ מטיפולים לא ראתה מוסך, 19 קילומטר לליטר(נסיעה מתל אביב לאילת לקחה רק רבע מיכל) מחוץ לעיר , 13.5 -14 קילומטר בתוך העיר,מזגן מעולה ונוחות בישיבה גם לנסיעות ארוכות , יש לשים לב לטרמוסטט רדיאטור שלפעמים נתפס (עלות זניחה של 150 שקל לא מקורי)
  4. אתה יכול לצחוק כמה שאתה רוצה על בעליי הסקודות , אבל האוטו הזה ממש שווה , בשביל 19000 שקל שקניתי את הפליסיה 1300 אני מאוד מרוצה מהנוחות , חוץ מטיפולים המכונית הזאת לא ראתה מוסך , חזרתי ביום רביעי מנסיעה מאילת והאוטו עלה את העליות הארורות של סדום בלי בעיה ועוד עם ציוד וסופר חיסכון בדלק . כיוון הלוך (מתל אביב) הלך קצת יותר מרבע טנק , בחזור הלך פחות מחצי טנק בגלל העליות.
  5. בצ'מפיון מוטרס בטיפול 10000 גילו שהפיוז של המשאבת דלק שלי היה שרוף ,אולי זאת עדות לכך שבאמת משאבת הדלק יכולה להתחמם במצב של חוסר דלק
  6. נראה לי שמשקל גלגל רזרבי יותר מ 6 קילו היום הרמתי את זה וזה נראה לי ממש כבד לפחות 20 קילו מדובר בסקודה ניו פליסיה 1300 שנת 2000 , חמישה הילוכים. לא יודע אם זה פסיכולוגי או לא אבל אני מרגיש שהאוטו הרבה יותר קל ככה.
  7. שלוש שאלות : 1) האם משיכת הילוכים נגיד עד 2800-3000 חוסכת דלק או עדיף להעביר רגיל במהירות 20 הילוך שני ,40 הילוך שלישי 60 הילוך ? 2) האם זה לא בריא לנסוע באוטו כשמנורת הדלק הכתומה נדלקת ? וצריך מיד למלא דלק ? 3) הוצאתי את הגלגל רזרבי מהמכונית כדי שיהיה פחות משקל על האוטו , ויש איתי ספריי לתיקון גלגל , האם יש מקרים שהספריי לא עוזר ?
  8. תודה ועוד שתי שאלות , האם זה מיוצר בגרמניה ומה הצריכה של הדלק ?
  9. המלצתי לאחותי לקנות פולו 1400 ידנית , היא חד הורית +ילדה. היא רוצה לקנות מזדה 3 אוטומטית . חדשות בלבד. האם 1400 סמ"ק לפולו ידנית ,זה לא חלש קצת ? איך התצרוכת הדלק והסחיבה לנסיעות בדרך כלל עירוניות עד עשר אלף קילומטר לשנה האם המזדה עדיפה ?
  10. אני לא מומחה גדול , אבל גם לי הייתה אותה בעייה כשאני מסובב את ההגה ואמרו לי שהמשאבת שמן של ההגה הלכה לעולמה. סיפור של 800 שקל של משופצת או 1500 לחדשה לניו פליסיה במוסך מורשה .
  11. והכי חשוב שתכין בין 4000-6000 לתקן את זה.
  12. אז אין ברירה צריך להחליף
  13. הבנתי שיש בעיה ואני יודע שצריך להחליף את המשאבה , אבל רק רציתי לדעת מה יכול לקרות אם לא מחליפים את המשאבה, אם יכול לקרות נזק יותר גדול , כי בצ'מפיון אמרו לי שלא יכול לקרות משהו אם המשאבה לא תקינה ואפשר לנסוע ככה.
  14. ברצינות ? זה לא הגה כוח , זה הגה הידראולי . כששאלתי במוסך הם אמרו שלא יכול להיות יותר גרוע .
  15. בטיפול 10 אלפים האחרון אמרו לי במורשה צ'מפיון סקודה שהמשאבה הגה גמורה ומטפטפת קצת שמן. לפני שבועיים ההגה היה מאוד קשה ולאחר שלושה ימים פתאום זה נפתר מעצמו וחזר להיות רך יחסית. הם רוצים על החלפת משאבה משופצת שמגיעה מגרמניה לטענתם 800 שקל כולל עבודה ושנתיים אחריות לעומת 1500 שקל חדשה . אם אני נוסע במצב הזה ולא מחליף משאבה יכול לקרות נזק נוסף להגה או שאפשר לנסוע ככה ? האם המחיר שהם רוצים נורמאלי ? סקודה ניו פליסיה בנזין שנת 2000
  16. הצלחת להצחיק אותי ואני הצלחתי גם להצחיק את עצמי , אבל הכי חשוב שנראה לי שבגדול הבינו למה אני מתכוון
  17. דוד שלי תושב גרמניה הביא לארץ באוניה רכב מסוג GMC מסחרית HOUSEWAGEN (אוטו בית). אישה אחת ניכנסה בו מאחורה וגרמה לגומה בצד השמאלי . הפח עשוי מפיברגלס , מישהו מכיר פחח שמתעסק עם זה ?
  18. התקשרתי אלהים , אמרו לי שהמחסנאי בדיוק התחלף , אין מנהל עבודה , בקיצור חגיגה.
  19. (מדובר במכונית סקודה ניו פליסיה 1300 בנזין שנת 2000) לפני חודשיים במוסך סקודה רחובות מורשה החליפו לי את הטרמוסטט ובאותה הזדמנות גם את המים ברדיאטור לירוקים (לפני זה היו מים אדומים ממוסך צ'מפיון סקודה בני ברק) זה היה לפני 2500 קילומטר. שלשום הכנסתי את המכונית למוסך מורשה צ'מפיון סקודה בבני ברק של החברה והם אמרו לי שלפני שלוש שנים הם הפסיקו לשים מים ירוקים והם עברו למים אדומים ומה ששמו לי ברחובות זה משהו ישן שעוד נשאר להם במלאי , ומים אדומים עדיפים למנוע. האם כדי לחליף את המים לאדומים ? מדובר בהוצאה של 200 שקל כולל שטיפה רדיאטור עם חומר מיוחד
  20. לאחר שהמכונית לא התניעה והשמיעה טיק טיק טיק היום הייתי אצל ברנשטיין מומחה למצברים שקבע שהמצבר ריק עם המכשיר ואמר שאחד החוטים לא מגיב כלל. אז שאלתי אותו אי אפשר לסדר? אמר שלא, רק להחליף. לא התחשק לי להשקיע 450 שקל אז הלכתי למישהו אחר ושמתי מצבר גרמני משומש ב 100 שקל ללא יום אחד של אחריות. והאוטו מתניע ממש טוב (מקווה שימשיך כך לפחות שנה)- אבל מה שמוזר לי שהמקום שהתקנתי את המצבר מסוג TODUR אמר שזה מצבר גרמני ופתאום אני רואה שכתוב על המדבקה TODUR RENOULT אז מה זה אומר שזה מצבר צרפתי של רנו ?
  21. אז מה הבעיה המצבר או שיש בעיה עם החוטים ?
  22. כבעל ניסיון עם גפ"מ אבל לא בעל מקצוע , אני יכול להגיד לך מה שאמר לי בעל מכון ההסבה לגז לאחר שהורדתי את הגפ"מ. שהגפ"מ מתאים רק למכוניות חדשות או למכוניות שלא עשו הרבה קילומטרים, הם קודחים שם חורים שלא צריך ומשנים את כל החיווטים, מנתקים חיישן חמצן . גם לי המכונית הייתה מתכבה ,אמרו לי לנקות מצערת ומנוע צעדים דבר שעזר מאוד,אולי שינסה את זה . אבל למה שלא ייגש למכון הגז שיעשו לו שם כיוונים אולי זה יעזור תגיד כמה הוא עושה בעיר 1 ל 4 ומחוץ לעיר 1 ל6 ?
  23. לפני שבוע שכחתי לכבות את הרדיו משעה 19:00 עד שעה 8:00 בבוקר(12 שעות), התנעתי המכונית והכל היה בסדר ושכחתי מזה . עכשיו באתי להתניע את המכונית והמכונית לא מתניע ומשמיעה טיק טיק טיק טיק כשאני מנסה להתניע. אחי חיבר למכונית כבלים והצלחנו להתניע המכונית, נסעתי כמה דקות ולאחר מכן כיביתי וניסיתי שוב להתניע ושוב פעם לא נדלק ומשמיע טיק טיק טיק ולא נדלק. מישהו עזר לי לדחוף את המכונית על הילוך שני והמכונית התניעה שוב. אם אני אסע הרבה המצבר יתמלא או שכדי להחליף ? איזה מצבר זול וטוב מומלץ? (ניו פליסיה שנת 2000 בנזין 1300 סמ"ק)
  24. ניקוי בית המצערת יכול אולי לפתור את הבעיה
×
×
  • תוכן חדש...