Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. שקלתי את המחשב ה 15.6 אינץ שיש לי עכשיו , הוא שוקל 2.4 קילו - (של aldi רשת חנויות מחשבים בגרמניה שקבלתי מדוד שלי) כך שאני לא יודע עד כמה זה משמעותי עוד קילו לעומת ה 10.1 ששוקל עד 1.5 קילו אז נראה לי שעדיף קצת להתאמץ ולהישאר עם ביצועים הרבה יותר טובים בינתיים.
  2. אני חושב שאם זה נשלח לדואר הרשמי שלהם מעל 3 פעמים ואין לקיחה של הדואר אז והם לא מתייצבים למשפט -יש זכייה אוטומטית
  3. אני מעוניין לרכוש מחשב כזה מחשב מסך 10.1 1 זיכרון ג'גה,איך רמת תפקוד בסיסית? מיועד רק למטרות שאני נמצא בחוץ לארץ לאנטרנט וסקייפ בלבד ותוכנת וורד. סרטים ומשחקים לא מעניין אותי ולא צריך איך המחשב יתפקד ? ואם למישהו יש נסיון ? יש לי כרגע מחשב נייד 15 אינץ אבל הוא כבד מאוד ואין לי כוח לסחוב אותו ולכן אני מעוניין לקנות מחשב קל האם כדי בכלל ?
  4. באיזה רכב מדובר ? אם זה במהירות איטית מאוד אז אין סיבה שזה לא יכנס ,תנסה לתת גז לפני שאת מכניס להילוך ,זה ילך יותר חלק
  5. היום תדלקתי עוד פעם ב 31 שקל הפעם שהרכב מכובה - ולאחר מכן התנעתי את הרכב המחוג ישר עלה ב4 מילימטר.
  6. באופן חד פעמי תדלקתי עם מנוע עובד רק בגלל שהייתי ממהר ,תמיד אני סוגר , אבל מנוע עובד בתדלוק גורם להתאדות הדלק ???
  7. כי אני חושב שבגלל שלא כיבוי כיבוי של המכונית מחוג הדלק לא התעדכן - רק למחרת שהתנעתי שוב המחוג עלה. כמו ריסטרט למחשב זה נראה.
  8. האמת שלא קרה עם האוטוביאנקי , אבל יש עדכון , היום בבוקר ראיתי עליה של 2-3 מילימטר במחוג הדלק , יש לציין שתדלקתי עם מנוע עובד אתמול.
  9. המחוג היה על הקו התחתון - שמתי 3 ליטר ב 23 שקל -בתקווה שהמחוג יזוז קצת למעלה -אבל בכלל לא היתה כל תזוזה של המחוג. האם יכול להיות ? זה נראה לי מאוד מוזר.
  10. גומיות יכולות להתייבש , ושמן מנוע עלול להפוך להיות בוצי ולא לשמן כראוי חלקי מנוע. לבדוק אפשרות לההחליף שמון מנוע כעבור חודש.
  11. בדקתי את מפלס השמן (של המנוע) ואכן יש קצת יותר מדי נראה לי כמו רבע קילו יותר- האם שמן המנוע גם עובר לגיר ?
  12. העברת ההילוך קשה מאוד, להזיז את ידית ההילוכים קשה מאוד -הקלץ מפריד נמוך - קראתי בפורום שאולי שמן גיר לא מתאים - מישהו יודע מה מתאים לפולו 1997?
  13. לאחר שאני מתניע את המכונית (פולו ידנית 1997) מתחיל בנסיעה הכל בסדר עם הגיר והעברת הילוכים חלקה , אבל לאחר כ 20 דקות בערך העברת ההילוכים נעשית קשה מאוד עד בלתי אפשרית . האם הסיבה היא קלצ' ? ( גיר הוחלף לפני 3 שבועות והוחלף שמן גיר) לטענת המכונאי יתכן שהקלצ' כמעט גמור-לטענות 50 אחוז מהקלצ' גמור . מזה הדבר הזה?
  14. תודה ,אני אנסה.
  15. צריך להגיע לאיירפורט סיטי מה אני רושם בעיר ב gps -איזה עיר זה ?
  16. אחי ניסה לסדר את המצית בגלל שצריך gps ונהיה קצר בפיוזים (פולו 1997) , הרדיו לא עבד לאחר מכן -הוא החליף את הפיוז והרדיו התחיל לעבוד , המאוורר של הרכב גם עובד ותקין. הוא בדק את שאר הפיוזים וחלק נתנו תגובה עם המברג החשמלי וחלק לא . הרכב נוסע רגיל והכל בסדר. השאלה אם יכול להיות שעוד פיוז חיוני נשרף או צריך לקחת את הרכב לחשמל רכב?
  17. נוזל קירור פזכולנט 6 (ירוק)מתאים לפולו 1997? ועוד שאלה יש לי נוזל קירור ירוק שהיה בשימוש בפיאסטה שהייתה לי לפני זה האם ניתן לערבב את זה עם נוזל קירור של פזכולנט 6 (במידה ומתאים לפוולו)
  18. עדכון- קיבלתי את המכונית אחרי הרכבת גיר והחלפת שמן פילטרים מקוריים וניקוי הרשתית המנורה של השמן כבתה - אני מאוד מרוצה המכונית נוסעת מעולה - הגיר חלק .
  19. יכול להיות שבגלל שהמכונית לא נסעה אז הכל מלא בוץ במנוע ? כי מה שהוא אמר לי שהוא אכן מפרק שם את המשאבה ומחליף איזה חלק ומחליף את השמן ופילטרים אבל יתכן שזה בכלל לא יועיל ?
  20. קיבלתי פולו ידנית 999 סמ"ק (ללא עלות) מהשכן שלי -שטען שהגיר לא בסדר,מצאתי מוסך שהחליף את הגיר בעלות 1800 כולל אחריות לשלושה חודשים -לאחר התקנת ההגיר המוסכניק עדכן אותי שהמנורת שמן דולקת למרות שלא חסר שמן- ויש צורך לפרק את המשאבה או משהו כזה ולנקות ולהחליף פילטרים ולכן צריך להוסיף עוד 500 שקל , האם זה הגיוני והאם המחיר סביר ? יש לציין שהמכונית 3 עמדה 3 חודשים
  21. אני אבדוק עם מוסך רון ביום ראשון וגם יהיה לי עוד נתונים על מצב הרכב לאחר שאדבר עם הבן של השכן שיותר יודע מה קורה עם הרכב ואם יש לו עוד בעיות . פשוט הרכב נראה כמו חדש .
  22. ראיתי שביד 2 מוכרים כאלה שנתונים 1995 ב 4500 -5000 שקל. אולי זה לא כל כך משתלם .לא ידעתי שהמחירון כל כך נמוך. מה זה המחיר כל כך נמוך ?
  23. לשכן שלי יש פולו ידנית 1995 , המכונית נראית במצב חיצוני מעולה (הבן אדם בן 60 ) ושמורה מאוד . הוא הציע לי את המכונית במתנה רק שאני צריך להחליף את הגיר .... כמה זה צריך לעלות להחליף/לתקן גיר ידני כזה והאם זה משתלם ?
  24. רק בגלל הכיסאות הייתי קונה - ממש יפים.
  25. חדשות טובות-תחודש תוכנית הגריטה מ 1/1/2012 מ YNET http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4161718,00.html
×
×
  • תוכן חדש...