Jump to content

דניאל1111

  • הודעות

    23
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של דניאל1111

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

14

מוניטין

  1. אני הייתי מוציא את כולם מהרכב,אם אפשרי גם מכבס ב 30 מעלות ונותן להם להתייבש בבית על איזה מתלה כביסה.שלב ראשון תוציא את כולם מהרכב.
  2. אני רכשתי מאזדה 3 2011 בשנת 2013,נרכשה עם 45k ק"מ,עד היום היא אצלי עם קרוב ל190k ק"מ,11 שנה עם הרכב,האמת חוץ מהקטע ש"בא" לי רכב אחר אין לי באמת סיבה להחליף, מאמין שמתישהו בשנה\שנה וחצי הקרובים אני יחליף,אבל בהחלט שמבסוט מהרכב ועושה את העבודה. מטפל קבוע בצורה מסודרת,לא הגעתי למצב שהרכב על גרר.
  3. לפני שנה וחצי התקין לי בחור בשם דוקטור קארלד באור יהודה מערכת מולטימדיה ברכב,מערכת פתוחה וויז,אנדרואיד אוטו וכל מה שצריך,ממליץ בחום רב. 050-7303222
  4. לך תבנה מדינה עם צרפתיות...
  5. דניאל1111

    דגים בתוך תא מנוע

    יש תרסיס מיוחד שדוחה חתולים,נמכר בכל חנות לבעלי חיים.תרסס בחלק התחתון של המנוע,אני מאמין שזה יוציא להם את החשק להתקרב לרכב שלך.
  6. סתם שאלה קטנה,מנעול הגה הכי בסיסי שיש לא יכול למנוע גניבה כזאת באור יום?או לפחות לגרום לגנב לחפש משהו יותר קל לגניבה? https://ksp.co.il/web/item/222449 ושמח בשבילך שבסוף הכל הסתדר לך כמו שצריך.
  7. אמרתי את זה בקטע של מי שמפחד מסיניות יש עוד אופציה "מרגיעה" בנוסף לטסלה ויונדאי...רק שהתענוג הזה עולה בטויוטה 250k ש"ח.
  8. יש גם לטויוטה חשמליות,והשאלה הגדולה באמת כמה יהיה שווה רכב חשמלי שנתיים לפני סיום האחריות על הסוללה.
  9. ממש לא,המחיר כולל התקנה.ככה לפחות אצלי שאני פותח את האתר,אני כבר שנים קונה מהם,חייב לציין את השירות המהיר והאמין. מיציתי כבר את הסיפורים של חברת בת של מישלן או אחיינית של גודייר,רוצה מותג מקורי, שהמותג רשום על הצמיג. תמיד עושה הזמנה טלפונית ומוודא מול הנציג שיהיה צמיג מהשנה האחרונה לפחות.
  10. תבדוק גם בטיירדיל,נראה שיש להם גם מותגים יפנים. https://www.tiredeal.co.il/html5/TRdeal.taf?did=1120&sug=1&Diameter=17&Height=65&Width=235
  11. אבן יהודה גם הרבה פעמים זה כיסוי למכירה בנתניה,הם יודעים שאנשים נרתעים.
  12. תחפש פשוט רכב אחר,לא נורמלי עכשו כל שנה לשלם ביטוח מקיף למאזדה 8 אלף לשנה,פשוט לא. תעשה השוואה בווישור למשל שיש אופציה לקבל הצעה באון ליין לפי מספר רכב,שם תראה הבדלים של אלפי שקלים בין מאזדה לטויוטה או יונדאי. אני הייתי מחפש קורולה או יונדאי אלנטרה,בימינו לפני רכישת רכב צריך בהחלט לבדוק מחירי ביטוח לדגם הספציפי לפני רכישה.
  13. מגבונים לחים ללא אלכוהול,ויבוש במטלית מיקרופייבר.
  14. לא מבין ברמת המדהימות ותת הדגמים של כל מותג,אבל בהחלט ממליץ על מותג מוכר ואמין,רק לא סיני.
  15. תקשיבו יש קטע ספציפי עם מאזדה!טויוטה ויונדאי יותר זול לאותו ערך של רכב.....אם יש פה מישהו עם מאזדה 2018 שיספר לנו מה המחיר כיום שהוא מקבל לביטוח מקיף, בהחלט שיקול לפני קניה של רכב,כאילו שחוק מרפי בכוח מנסה להוכיח את עצמו,רציתם רכב חזק ומפנק שנראה טוב ובמחיר שפוי?קבלו השחלה בביטוח המקיף.
×
×
  • תוכן חדש...