Jump to content

D_C

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי D_C

  1. הקפצה ועוד משהו, מישהו מפה שלח לי SMS בקשר למגבר, והמכשיר נכבה כשניסיתי לענות וההודעה אבדה (מירס, מה אפשר לצפות?) אז אם הוא עדיין מעוניין שיחזור אליי.
  2. אהלן. בנוגע לפרטים האלה אין לי מושג. אני רק יודע שמדובר בדגם מנוע AVF
  3. למכירה מונובלוק איכותי של ALPINE ‎‏ דגם MRP-M500. בקופסא המקורית, מעולם לא הורכב או הופעל. מחיר: 1000 ש"ח. טל: 0578102953
  4. שלום. ברשותי פאסאט TDI ‎‏ ‏(130 כ"ס) שנת 2002. זו ההתנסות הראשונה שלי עם רכבי דיזל ורציתי לדעת איזה שמן מתאים לרכב הנ"ל. תודה.
  5. הרכב נמצא אצלי פחות מחודש, אז אני לא סגור לגבי פירוקים אבל כמעט בטוח שאם היו פירוקים הם היו באזור תא הכפפות לצורך התקנת מיגון. לגבי תקלות, לרכב הוחלף מחשב ABS, קשור איכשהו? אולי הוא נמצא באותו האיזור?
  6. אז מה כן יכולה להיות הבעיה? יכול להיות זה פשוט הגדרה במחשב?
  7. מרק, האם יש מיקרוסוויץ' ייעודי לזמזם אורות? ואם כן אתה יכול לכוון אתי אליו?
  8. רון ביצעתי את הבדיקה ואכן כאשר מתחילים נסיעה עם בלם יד מורם נשמע צליל (כמו של פתיחת הדלת, רק חוזר על עצמו) מלווה בכתובית Handbrake On בצג של המחשב דרך.
  9. לא, עוד לא יצא לי לבדוק. אני אבדוק ואעדכן.
  10. משהו כמו צלצול קצר,אפשר לתאר את זה כגונג
  11. ברגע פתיחת דלת הנהג נדלק האור, נשמע צליל, נדלקת נורית בלוח מחוונים ומוצגת כתובית drivers door open ‎‏ בצג של המחשב דרך. האם עדיין יש אפשרות שזה המפסק? או יש אופציה אחרת?
  12. האור נדלק בפתיחת הדלת, וגם נשמע צליל, האם זה הגונג המדובר?
  13. שלום לחברי הפורום. בפאסאט שלי ישנה בעיה שצליל האזהרה שאמור להתריע על השארת אורות דולקים כאשר מכבים את הרכב ופותחים את הדלת, אינו נשמע. איזה רכיב עלול לגרום לבעיה? תודה.
  14. מצטער שלא הסברתי את עצמי קודם בצורה יותר מובנת. הרכב המדובר זה פאסאט דיזל רגילה שיובאה מגרמניה מסיבה שלא ידוע לי, אבל כנראה הבעלים עלה לא מזמן מאירופה והביא את הרכב איתו. אז לא יהיה בעיות תחזוקה.
  15. שלום לחברי הפורום. אני נמצא בשלבים של בדיקה/קנייה של רכב שהגיע בזמנו ארצה(מודל 2002) ביבוא אישי מגרמניה. מהן המשמעויות או המגבלות על רכב שלא נכנס ארצה ביבוא סדרתי. או שהכל פשוט זהה לקנייה רגילה של רכב יד שניה? תודה.
  16. שלום לכולם. אני שוקל לרכוש את הרכב הנ"ל. רציתי לשמוע מאנשים שמכירים את הרכב על צריכת הדלק, אמינות, כל מיני מיטוסים שיש לגבי הרכבים האלה. ובכלל האם זה רכב מומלץ. הרכב יעשה לרוב נסיעות עירוניות ובינעירוניות קצרות
  17. שלום לכולם התופעה היא שרכב מזייף בסרק, הטורים יורדים מאוד נמוך ואז עולים שוב, רגע לפני שהאוטו נכבה. פעם אחת הוא אפילו נכבה תוך כדי נסיעה. הכל התחיל לאחר החלפה של צינור מים נוזל כשפירקו את פילטר האויר כדי להגיע אליו. בסריקה במוסך עלה קוד תקלה Connection charger-throttle valve pressure drop. מאז התקלה חלפה ובמוסך די לא יודעים מה לעשות. האם מישהו מכיר את התופעה? או רעיון לפתרון? תודה מראש. דימה.
  18. העניין הוא שזה לא התחיל מאיזה שיפור חדש, הרכב נוסע בתצורה הזאת כבר שנה רק אצלי, ועוד לא יודע כמה זמן אצל הבעלים הקודמים. אז עם היתה בעיה של גדישת יתר זה היה מופיע מוקדם יותר, ודבר נוסף שהתקלה מופיע בדרך כלל מההנעה, ולא אחרי נסיעה מאומצת בגדישה גבוהה.
  19. מצטער על האיחור בתגובה ותודה לכל המגיבים. אני מכיר את ה LIMP MODE, וזה לא בדיוק זה. העניין הוא שהרכב לא בדיוק מגביל את הגדישה ל 0.5, הוא כן עולה לסביבות 1.5+ העניין הוא בזמן התגובה ללחיצה על הדוושה. כאשר הכל תקין השעון מזנק ל 1.5+ מיד עם הלחיצה על הדוושה (לחיצה בריאה כמובן) וכאשר יש הגבלה, לוקח לו כמה שניות של לחיצה קבועה. בדקתי צנרת לבריחות והכל נראה תקין. מה שכן, התופעה הנ"ל מלווה גם בסל"ד סרק לא יציב. האם זה מכוון קצת יותר למקור הבעיה? תודה.
  20. ממיר זה לא, כי אין. הרכב עם צנרת 2.75" מהטורבו עד הדוד. סעפת יניקה+פורק של FORGE, אינטרקולר חזית, משאבת וולברו, ווסת מתכוונן - במצב רגיל הרכב גודש כ-2 באר, אולי קצת פחות - 1.8 אולי. וכן התופעה באה והולכת, לדוגמא היום נסע מצויין. יש מצב שהפילטר אוויר הוא האשם? כי באמת הוא כבא איבד את הצבע שלו (היה אדום של סימוטה) והוא כולו בצבע אבק
  21. שלום לכולם תופעה שתחילה לאחרונה ברכבי היא שהרכב מגביל את הגדישה מידי פעם וללא סיבה נראית לעין. לדוגמא, כאשר לוחצים חזק בהילוך שני, במקום לקבל את הבעיטה הרגילה בגב, שמלווה בקפיצה של שעון ה-BOOST לכיוון ה-2 באר מתקבלת עלייה די איטית בכוח וטיפוס די עצל של שעון ה-BOOST שברוב המקרים בקושי עובר את ה-1 באר - ללא שום מנורות או חיווים אחרים. יש לציין שלפני כמה שבועות קפצה לי מנורת מנוע אבל עד שהגיע יום ראשון ורציתי ללכת למוסך, המנורה נעלמה מעצמה. כמו כן התופעה לא מתרחשת באופן קבוע ויש ימים שהרכב נוסע כמו בימים הטובים. מישהו נתקלת במשהו דומה? תודה.
  22. השאלה האם אלה באמת רעשי אלטרנטור למה זה קורה רק ברדיו? זה לא אמור להופיע גם כאשר דיסק מנגן?
  23. שלום לחברי הפורום לאחרונה הופיעה אצלי בעיה די מציקה, כאשר הרכב בסרק(עמידה - טורים 800) ישנם רעשים מהרדיו, דומה לרעשים של קליטה לא טובה. כאשר הרכב בנסיעה - הכל תקין. כאשר שומעים דיסק, הכל תקין תמיד, גם בעמידה וגם בנסיעה. מה יכולה להיות הבעיה? הרכב: סיאט לאון 20VT, 2003 המערכת: Pioneer(Premier)590 מגבר 475, Infinity קומפוננטים Focal VR מקדימה JBL GTO מאחורה תודה.
  24. הרעידות הן לא בדיוק בהגה. זה יותר רטט של כל הרכב. וזה התחיל רק לאחרונה, לפני כן הרכב לא רעד בשום מהירות אף פעם.
  25. שלום לחברי הפורום לאחרונה הסיאט שלי התחילה לרעוד במהירויות די גבוהות - (מתחיל להיות מורגש מעל 140). הרעידות לא חריפות ולא גורמות לסטיית הרכב, יותר דומה לרטט קבוע שעולה בתדר עם המהירות. מה יכולה להיות הבעיה? איזון גלגלים או משהו יותר מורכב - תושבות למיניהן? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...