Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. אני מניח שאתה מחפש רכב קטן,אז תבדוק את האלטו וה-C1 שיעלו קצת יותר מ-60K .
  2. שלושת הרכבים יהיו אמינים! הטידה הכי מרווחת,לסוזוקי יש הרגשה מגניבה של מיני גיפון(נסיעה גבוהה על הכביש) וה-I20 היא בסגמנת מיתחת לשתי הראשונות ולכן מרחב הפנים שלה קטן משמעותית,את ה-I20 הייתי מוריד מהרשימה ולוקח את שתי האחרות לנסיעת מבחן.
  3. על פניו הספארק נראת כמו אופציה מצויינת,תזמין נסיעת מבחן על שני הרכבים ותוסיף גם את ה-C1 ותראה מה הכי מתאים לך,דווקא הגיר הידני חוזר לאופנה ובגדול!! מחירי הדלק רק ייעלו והביקוש לרכבים עם גיר ידני רק ייגבר.
  4. ה-C5 עם המנוע החדש והמוגדש הגיע לארץ והמחיר 160K ,מדובר באופציה מעולה! http://motocar.ifeel.co.il//article/13191.aspx
  5. הגיעה לארץ הסיטרואן C5 עם המנוע החדש והמוגדש והמחיר ירד ב-15K ל-160K בלבד לרכב עם המנוע המוגדש! לפי דעתי מדובר בהצעה יותר ממעולה! http://motocar.ifeel.co.il//article/13191.aspx
  6. מאיפה לך שהאופל OPC 4X4 תגיע?
  7. מה לגבי הפונטו איבו ספיריט?
  8. אהה והשרות של צמפיון לא מחפיר?
  9. בסביבות ב ה-100K אתה יכול לרכוש את המונדאו המצויינת שנת 2008,צורה חדשה.
  10. Daniel.K

    סוזוקי SX4

    רכב שנותן תמורה טובה למחיר מי שאוהב את התחושה של מיני גיפון אז זה הרכב בישבילו.
  11. אם יש מי שמוכן לשלם אז יש מי שמוכן לדרוש.
  12. אבקש לשנות בבקשה לשם Daniel.K תודה מראש.
  13. תתחדש!
  14. mikefur הביואיק לקרוס היא בכמה רמות מעל למה שיש לך עכשיו ובכלל רכב מעולה,עם היא יקרה לך תבדוק את אחותה הקטנה שעלייה מבוססת הביואיק, האופל אינסיגניה המצויינת בפני עצמה. http://motocar.ifeel.co.il/article/11883.aspx http://www.opel.co.il/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%92%D7%A0%D7%99%D7%94.asp
  15. אתה בשקט יכול להוסיף לרשימה את ה-C5 ואת האופל אינסגניה המעולה הייתי ממליץ לך גם על המונדאו אבל דלק מוטורס מתעקשים לשווק אותה עם המנוע המיושן ולא החדש המוגדש החזק והחסכוני! http://www.opel.co.il/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%92%D7%A0%D7%99%D7%94.asp
  16. הכי טוב שתבצע נסיעת מבחן בכל 4 הרכבים(הייתי מוסיף לרשימה את ה-C5 ) אבל לדעתי האופל מציעה את הדיל הטוב ביותר! אני מניח שזה מעל לתקציב אבל הביואיק לה קרוס בנוייה על פלטפורמה מאורכת של האינסגיה ,ככה שמקום איכות ופאר לא יהיו חסרים. http://motocar.ifeel.co.il/article/11883.aspx
  17. אחלה רכישה,מחיר מצויין לרכב טוב שמאובזר בכל טוב.
  18. שום סמסונג טוב ככל שיהיה לא יכול להיתחרות בנוחות ובאמינות של מכשירי HTC ,גם לHTC יש מכשירים שיותר מיתקדמים מהדיזייר אבל המחיר כבר הרבה יותר גבוה. http://www.mobilityfreak.co.il/index.php?q=node/4376
  19. מצטרף להמלצה לרכישת המכשיר דרך eline ,שרות מעולה ואמין! לגבי המכשיר לטעמי מדובר במכשיר שנותן את התמורה הטובה ביותר בייחס של תמורה למחיר,בהחלט מכשיר מומלץ.
  20. חברה תראו את הנתונים של האוריון שהוא רצה ותבינו איזה עוצמה הוא מחפש, לא ניראה לי שמה שרשמתם מתאים. http://www.orioncaraudio.com/Products/Product.aspx?ProductID=511 תבדוק את הסאב הזהSubzero-10,לא יודע איך הוא בייחס לאוריון אבל הוא בהחלט חזק! http://www.earthquakesound.com/subzero.htm
  21. אחלה תמונות,חבל שצריך לפתוח כל אחת בנפרד.
  22. הוא רוצה רכב בסיגנון הרט רוד,עם הוא אוהב את המראה לבריאות.
  23. פיאט HGT נכנסת בערך לתקציב.
  24. אחלה תמונות מה הקטע עם רמת התחזוקה של הסובארו סטיישן?
×
×
  • תוכן חדש...