Jump to content

chezik

  • הודעות

    929
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    פורד פוקוס

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של chezik

משקיען

משקיען (5/14)

403

מוניטין

2

תכנים שנפתרו

  1. יהיה יותר נכון להשוות את ההתנהלות כאן, להתנהלות במדינה בה היחס בין עלות רכב למשכורת ממוצעת דומה לנתונים בישראל. אני לא מצדיק בשום אופן רמאות כזו או אחרת, אבל להגיד שעם ישראל גרוע ממקומות אחרים, כשבמקומות האלו הרבה יותר קל לבן אדם לספוג לכיס את הנזקים של האוטו מאשר אצלינו - זה לא להשוות תפוחים לתפוחים.
  2. אני סבלתי כמה חודשים כאבי גב אחרי נסיעה של 3 שעות באופל אסטרה, חשבתי לתומי שהבעיה אצלי..
  3. זה יכול להיות: 1. נסיון עוקץ 2. מוסך פדנט שאוהב להחליף לפני הזמן ליתר ביטחון 3. נהגים קודמים שלא ידעו להשתמש נכון בבלמים ושחקו אותם שוב ושוב תהיה חייב לקבל חוות דעת נוספת כדי להבין מה המקרה כאן, אפשר גם לצלם ולהעלות לכאן לקבל חוות דעת נוספות מבעלי נסיון.
  4. ברור שהכי פחות כאב ראש זה להסתדר לבד ולא לתבוע אף אחד. אבל את זה אפשר להגיד גם בנזק של מאה אל"ש, אז איפה עובר הקו שבו כבר לא שווה לתבוע ועדיף לספוג את הנזק? זה רק אתה יכול לדעת לפי הנתונים האישיים שלך, מה יכאב לך יותר, הכאב ראש או הכסף. נ.ב. אם אתה מבוטח דרך סוכן - תנסה לשאול אותו מנסיונו מה התרחיש האפשרי, אני למשל תבעתי צד ג' של פוגע במגדל, והסוכן שלי אמר לי שיש לו הסדר עם מגדל שאם אני מוותר על 10% מדמי התביעה אז הם מאשרים בקלות ולא שולחים שמאי מטעמם, במקרה שלי השתלם ללכת על ההצעה הזאת ואכן לא הרבה זמן אחרי הגשת התביעה הכסף היה אצלי בחשבון בלי שאלות מיותרות.
  5. אני פניתי כבר פעמיים לשמאי בשם מוטי בן-נעים מבאר שבע, אדיב ומקצועי, יצאתי עם הרגשה טובה ושירות מעולה 050-5246792 נדמה לי ששילמתי בסביבות 800 ש"ח
  6. לפי התמונה נראה שתוכל למצוא גם תיקון בסביבות 500 ש"ח, אבל הנקודה היא שאתה בידיים שלהם, הם יכולים וזכאים להחליט לפתוח תביעה בביטוח, אז תצטרך להיות בחזרה הוגן ומתחשב ולא לנסות למתוח את החבל יתר על המידה. תנסה לקבל הצעות מחיר נוספות ממוסכי פחחות אמינים לפי התמונה, ואם קיבלת הצעות זולות משמעותית תוכל להציע בצורה יפה לבעל הרכב אם הוא מוכן לבצע את התיקון במקום אחר זול יותר, אולי גם להוסיף סכום קטן מעבר לעלות הנזק בשביל התחושה הטובה.
  7. לא מכיר נהגתי גם תחת עומס מלא וגם בימים החמים הקיצוניים השנה, לא הרגשתי הבדל, היתה לי תקלה של בית תרמוסטט שהתחילה בערב פסח ורק אחרי החג התפנה לי זמן לטפל בזה, כל החג נסעתי רק במהירויות גבוהות כי במהירות נמוכה המנוע התחמם, נסע וסחב חלק גם בשיא החום עם אוטו מלא.
  8. גם אם החוק לא מתיר לפרק את זה - אין שום בעיה להשבית את זה, אתה יכול לחבל במערכת בעצמך או בעזרת מומחה כלשהוא, יהיה הרבה יותר זול מלפרק ולהרכיב. מה גם שאם אכן החוק אוסר לפרק - אין שום תועלת בפירוק והרכבה ברכב אחר, האיסור הוא (אם ישנו) להוריד מהרכב אביזר בטיחות, זה לא שאתה זכאי לשלם למדינה כופר נפש בדמות רכב אחר שינוע על הכביש בתוספת אביזר הבטיחות שהסרת.
  9. לא הובנה כוונתך, אתה רוצה להיפטר מהמערכת? תפרק ושים בפח, למה הקטע של להתקין ברכב אחר? או שאתה רוצה להרוויח משהו מלמכור את המערכת למישהו, לא יודע כמה אנשים יסכימו לקנות כזה דבר משומש
  10. פות"ש כתב שיש בתמונה 2 רכבים שחורים והוא לא יודע איזה מהם הוא נשוא הדו"ח, מכך הסקתי שהוא לא זיהה בעצמו את הספרות של הרישוי הזהה לשלו, אלא הסתמך על הפענוח של פקח העירייה, שאצלם נפוצה הטעות של הקלדת ספרה שגויה. בסופו של דבר ההשערה הזו התבררה כנכונה ע"פ הודעת פות"ש
  11. אם אני מבין אותך נכון - אתה לא רואה את מספר הרכב מופיע בתמונה, אלא רק מצויין בדו"ח ע"פ זיהוי של פקח, נכון? אם כן - אז זה מקרה קלאסי של טעות הקלדה של הפקח שרשם את הדו"ח, כנראה טעה בספרה ויצא לו המספר שלך. אז זה הסיפור אז אז שליחת תמונות + הסבר לעירייה כמו שעשית אמורה לפתור את המקרה ולהסב את הדו"ח אל בעל הרכב האמיתי.
  12. בא נחלק את השאלה. 1. נפח המנוע צריך להתאים למשקל הרכב, יש את החלוקה הנפוצה של מנוע 1600 לרכבים משפחתיים סטנדרטיים, ומנוע 2000 לרכבי מעט כבדים או חזקים יותר, וכן הלאה. אבל יש הרבה משתנים נוספים, היום יש מנועים קטנים יותר וחזקים לא פחות, וספציפית לשאלתך - ככל הנראה אתה מדבר על מנועי 1200 טורבו שמסוגלים לספק כח מקביל למנוע 1600 אטמוספרי, 2. לגבי הקשר בין המנוע למהירות - בהנחה שנפח המנוע מספיק ברווח ביחס למשקל הרכב - עדיין יש הרבה פרמטרים לקביעת מהירות התאוצה של המנוע, מהירות תגובה של המנוע / מהירות העברת הילוכים / מומנט מנוע וכו' היצרן מחליט האם להשקיע בהתאמת המכלול לאפשרות תאוצה מהירה בהתאם לקהל היעד שהרכב מכוון אליו,
  13. אתה מדבר על ביטוח מראות? הם מטפלים אם המראה לא תקינה לשימוש, אצלי בכזה מקרה שהמראה לא התקפלה - היה גם בעיה שהיא לא נתפסה בנקודת העצירה גם כשפתחתי וניסיתי לכוון ידני, אז הסברתי להם שזה לא תקין לשימוש כי כל הולך רגל שמתחכך במראה מזיז אותה וא"א לנעול אותה במקום, קיבלו את הטענה והחליפו לי. מנסיון כושל שלי - גם אם אתה מחליף מראה תשאיר לעצמך את הכיסוי הצבוע, אפשר להעביר אותו מהמראה הישנה לחדשה (בד"כ 2 חלקים, התושבת שמקובעת לדלת + מכסה של גוף המראה), החדש שתקל אם הוא לא מפירוק של רכב בצבע תואם אלא צבוע - לא יהיה באותה איכות באותה גוון.
  14. א. אני מניח שאתה מנסה לעבור את ה-160 קמ"ש לפעמים, אני מניח גם שאמא שלך לא מנסה את זה, זה מסביר הבדל משמעותי בעייפות של המנוע ועוד כמה מכלולים באוטו שלך. ב. יתכן גם שזה משהו משני ולא דוקא עייפות מנוע וכדו', אולי נקיון מצערת יכול לעזור, יכול להיות גם ממיר סתום שמשפיע על ביצועי המנוע וצריכת הדלק.
  15. אתה צריך לקחת שמאי מטעמך, ולא שמאי שחברת הביטוח דוחפת לך. רצוי לקבל המלצה מהמוסך על שמאי רלוונטי, המוסך אמור להיות איתך באותו ראש, האינטרסים שלו לא זהים לאלו של הביטוח, והוא יודע כבר מי השמאים שכדאי לעבוד איתם. כשיש לך את השמאי הרלוונטי אתה פשוט מודיע לו מראש שאתה צריך לא לעבור סכום מסויים, ואם לדעתו הנזק עובר את זה - אז שיוריד סעיפים ולא יחרוג מהסכום.
×
×
  • תוכן חדש...