Jump to content

idan_gal

  • הודעות

    236
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idan_gal

  1. כותרת. אני מתכוון לאלו http://blog.tapuz.co.il/beetle/images/536950_28.jpg זה כולל שנת 1996 ? במידה ולה יהיה את הפסים על הרכב? מה העונש?
  2. אז מה צריך להגיד בשפה מקצועית למוסכניק שיבדוק לפני הכל? ומה עלות הבדיקה+החלפה בערך?
  3. ערב טוב לכולם וחג שמח! רכב שני במשפחה אחרי שברנו 19 הלך מנוע. גיר ידני. מנוע 1300 בתחילת נסיעה מהילוך ראשון כשאני כבר בחצי מהמהלך של דוושת הקלאץ יש רעש חריקה/שריקה מהמנוע (נראה לי שמהמנוע). כאילו הברקסים לחוצים ויש רעש של חיכוך כזה. אבל לא נראה שזו הבעיה. כי גם כשאני נוסע בהילוך ראשון ממש לאט ומתחיל להאיץ לאט אין את הרעש, כלומר זה קורה רק שאני מתחיל את הנסיעה עם הקלאץ. מה זה יכול להיות?
  4. לי יש רנו 19 שנת 94 הייתה לי את אותה בעיה. הייתי מניע את הרכב הוא היה עומד על 10 טורים לחיצת גז ראשונה והוא עובר ל20 טורים כל הזמן. הבעיה אצלי הייתה מנוע צעדים
  5. מחפש מגש אחורי לפיאט דובלו. עם זה משנה אז האוטו מודל 2003 אני מבאר שבע. עם זה רחוק מידיי אז אין טעם.
  6. "למה לאחרים זה לא קרה" אתה יכול לראות שרכבים אחרים לא המשיכו לנסוע כרגיל. ועם תסתכל שוב תראה את הכתם שמן
  7. אפשר למחוק הרכב נמכר
  8. הרכב הושבת לאחר תאונה. ניתן לקנות חלקים בנפרד ויש אפשרות לקנות את הרכב קומפלט. ג'אנטים של BBS, שני צמיגים אחוריים חדשים, מושבי ספורט ועוד. תמונות: http://www.siz.co.il/up.php?file=jvmuzmljtm2w.jpg http://www.siz.co.il/up.php?file=rtmnmyzbtvjm.jpg http://www.upit.ws/uploads/3b707ce46278b.JPG http://www.upit.ws/uploads/75d4feb0e5fe3.JPG http://www.upit.ws/uploads/fa54e2a79efeb.JPG http://www.upit.ws/uploads/b1232e8d27b60.JPG http://www.upit.ws/uploads/a2f881f400e06.JPG http://www.upit.ws/uploads/5e50ce752bb37.jpg http://www.upit.ws/uploads/1faaf89b7acb0.jpg הרכב לא שלי הוא של חבר. מי שמעוניין לקבל פרטים נוספים אני ישלח לו מספר פלאפון בהודעה פרטית. הבחור מבאר שבע.
  9. אז מה? השמשה עשויה מגומי?
  10. מישהו יכול להסביר לי איך זה הגיוני שהשמשה לא מתנפצת? (נראה שיש פה עבודת מחשב מעולה) איך בנאדם יכול לעמוד ליד דבר כזה???
  11. מה הקטע פה שאומרים שצריך כבל 2 gauge שהוא יקר מאוד ואני רואה כאלה שמשתמשים ב8-7 gauge ושומעים איכותי מאוד. אז למה אומרים שצריך 2 gauge עם שומעים איכותי מאוד עם 8-7 gauge ??????????????????????? עם אני ישתמש ב8 gauge זה יפגע במשהו?
  12. תראו על פי הטבלה שנמצאת באתר הבא: http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/03-03-2002-DIY-Amp-Install.html מגבר שהספקו 1000 ווט דורש כבל RCA (בוא ניקח הכי ארוך שלא יהיה פשלות בהתקנה) 2 gauge עכשיו איך זה שאני רואה אצל חברים שהמגבר הוא 1000 ווט והכבל שלהם הוא 8-7 gauge ושומעים איכותי מאוד.
  13. לפני שהמומחים יותר יגיבו. תציין מה הצריכה שלו כרגע, משולב,בינערוני ....
  14. Buki אני יודע שהפיוז הוא לא רק של הלוח שעונים. (לפעמיים פנס אחורי אחד לא עובד לפעמיים משהו אחר לא עובד) לצורך העניין ציינתי רק את לוח השעונים. אכן זה רכב 5 דלתות. איך אני מגיע לצמה שאתה מדבר עליה?
  15. עוד פעם הרנו =[ בתדירות גבוה יחסית נשרף הפיוז של האור בלוח שעונים. לפעמים זה קורה בהפרש של כמה ימים ולפעמים זה יכול להיות גם שבוע-שבועיים. מה יכולה להיות הסיבה לכך? והאם זה משנה עם אני שם פיוז של 15 אמפר במקום שצריך להיות 10 אמפר? מדוע?
  16. עוד קבריולט יורד מהכביש. חבר שלי עשה לפני שבוע תאונה חזיתית אומנם לא במהירות אבל יש נזק עם גולף קבריולט 1800 92
  17. לא מזמן (לפני חודש) עם איני טועה הוחלף מנוע צעדים בגלל שהייתה בעיה עם הטורים. אבל גם לפני הייתה את הבעיה
  18. רנו 19 שנת 94 מנוע 1400 שנותנים מכה קטנה על דוושת הגז האוטו נחנק וירודים הטורים ל5 ולפעמים גם האוטו נכבה. זה קורה רק שנותנים לחיצה קטנה על הדוושה ועוזבים מהר. עוד משהו שאולי קשור לבעיה הזו. לרוב כשעוברים הילוך האוטו נחנק שניה וממשיך לנסוע רגיל.
  19. רק שתדע זה לא חדש שמכונות שטיפה אוטומטיות משאירות שריטות על הרכב. ולרוב גם יש שלט לפני הכניסה שאומר שהם לא יקחו אחריות לכל נזק שיגרם או משהו כזה.
  20. איך הרכב מכל הבחינות? איכות, אמינות, חלקים, הוצאות כלליות וכו.... והאם יש שנים שלא כדאי להתעסק איתם? או דגם של מנוע מסויים? (אני מדבר על השנים 97,98,99) לפי מה שהבנתי אין לו שוק טוב ולכן המחירים שלו ירודים? עריכה: טעיתי בפורום. תעבירו בבקשה לפורום ייעוץ ברכישת רכב. תודה!
  21. בואנה הרכבים פה ממש מתכנות של דלק לעומת הפיאט שלי. חח אומנם מדובר בטורבו דיזל. פיאט דובלו שנת 2003 טורבו דיזל נסיעה בין עירוני (80-90 קמ"ש) 1:19 - (100-120 קמ"ש) 1:17.5 נסיעה משולב 1:14.5 - 1:15 נסיעה "פרועה" 1:11 - 1:12
  22. ??? מה זה קבל? והאם כשאני מתקין את המערכת אני חייב גם את הרכיב הזה? עריכה: אפשר למחוק. מצאתי את התשובה. מצטער.
  23. טעות...
  24. טוב תראה. חומרים לבניית תיבה לסאב זה לא בעיה כי לאבא של חבר יש נגרייה ואפשר לקחת משם כל סוג של עץ. בקשר לכבלים. לזה אין לך מה לדאוג. אני מביא מחבר כבלים ממש טובים שמתאימים למערכת שתמליצו לי. את ההתקנה עושה לי בעל מקצוע חבר של אבא.
×
×
  • תוכן חדש...